Τουλάχιστον 10 γάτες νεκρές από φόλες στο Ζούμπερι της Νέας Μάκρης Αττικής
Το Φιλοζωικό Σωματείο Μαραθώνα ανακοίνωσε σήμερα τη μαζική δηλητηρίαση αδέσποτων γατιών στην περιοχή του Ζούμπερι στη Νέα Μάκρη της Αττικής. Μέχρι αυτή την ώρα έχουν…
Της Ελένης Ηλιοπούλου
Ανακοίνωση αναφορικά με το περιστατικό που έφερε στη δημοσιότητα το www.zoosos.gr εξέδωσε η αεροπορική εταιρία AEGEAN η οποία προσπαθεί να αμβλύνει τις εντυπώσεις - και λόγω της έκτασης που πήρε το θέμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - και ισχυρίζεται από τη μια ότι ψάχνει το γατάκι που χάθηκε από τις 8 Μαρτίου (είτε εντός αεροσκάφους της είτε στο αεροδρόμιο Χανίων). Από την άλλη εξηγεί ότι οι αναρτήσεις του facebook (σκρινσοτ) τις οποίες έδωσε στη δημοσιότητα η ιδιοκτήτρια της γάτας, η Mary Gomes, είναι ψευδείς και ουδέποτε η εταιρία τους πρότεινε να δώσει αμοιβή 100 ευρώ ως αποζημίωση για την απώλεια της Ρόντρι.
Την AEGEAN διαψεύδει όμως ήδη από χθες η Λήδα Σηφοδασκαλάκη, η οποία είναι μέλος της νεοϊδρυθείσας φιλοζωικής οργάνωσης «Save Animals Chania». Η κα Σηφοδασκαλάκη εξαρχής συμπαραστέκεται στην οικογένεια της Mary Gomes και ενημέρωσε τις αρχές καθώς τόσο η ιδιοκτήτρια της γάτας όσο και ο σύζυγος της αντιμετώπισαν απαράδεκτες και προσβλητικές συμπεριφορές στην προσπάθεια τους να βρουν το ζώο τους.
Η κα Σηφοδακαλάκη χθες το πρωί με ανάρτηση της στο facebook επισήμανε τα όσα η αεροπορική εταιρία δεν έχει κάνει για να βρεθεί το ζώο, και περιέγραψε τι έπραξε η ίδια για να κινητοποιήσει και να ενημέρωσει τις αρχές, που έως τότε δήλωναν άγνοια. Συγκεκριμένα τόνισε τα εξής: «Δευτέρα 11/03/2024 72 ώρες μετά που χάθηκε-->Ενημέρωση για τη Ρόντνι:
Σήμερα ενημέρωσα προσωπικά το Α.Τ. του αεροδρομίου Αθηνών και τον αξιωματικό υπηρεσίας. Με έφεραν σε επαφή με τον κ. Τριανταφύλλου -->Airport Duty Officer Athens International Airport S.A. για όλο το περιστατικό με την Ρόντνι.
Του εξήγησα όλες τις παραμέτρους και του έστειλα με mail όλο το υλικό (καταγγελία του Σαββάτου στο Α.Τ. του αεροδρομίου Χανίων απο τον Μάρτιν, το σύζυγο της Mary Gomes, φωτογραφίες, διαβατήρια κλπ).
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΟΥΤΕ ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!!!
Η υπηρεσία κινητοποιήθηκε άμεσα και ενημέρωσαν την αρμόδια Υπηρεσία Περιβάλλοντος και τον κ Αναγνωστόπουλο, ο οποίος είναι Τομεάρχης Διαχείρισης Πανίδας και Βιοποικιλότητας του αεροδρομίου Αθηνών.
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΟΝΤΙ!!! με θερμικές κάμερες και με κάμερες εντοπισμού κίνησης.
Στο αεροδρόμιο των Χανίων έχουν ήδη ελεγχθεί οι κάμερες από την Παρασκευή και δεν φαίνεται να έχει γίνει το ατύχημα με το σπάσιμο του κλουβιού πουθενά από το κτιριο μέχρι την φόρτωση στο αεροπλάνο. Από χθες μας επέτρεψαν και τοποθετήθηκε παγίδα με φαγητό στον εξωτερικό χώρο του αερολιμένα.
Η Aegean Airlines & Goldair Handling δεν έχουν στείλει, όπως όφειλαν, σύμφωνα με τους κανονισμούς του αεροδρομίου ΚΑΜΙΑ επίσημη ενημέρωση από την Παρασκευή, μέχρι σήμερα στις ως άνω αναφερόμενες υπηρεσίες του αεροδρομίου Αθηνών.
Συνεχίζετε τις κοινοποιήσεις, μπείτε όλοι στο site και στην σελίδα στο Facebbok και κάντε κακές κριτικές και σχόλια για την αναλγησία της Aegean Airlines!!!
Η οικογένεια της Ρόντνι θα προχωρήσει δικαστικά.
Οι ελπίδες μας τώρα και οι ευχές μας είναι μήπως και βρεθεί η γατούλα....».
Σήμερα η κα Σηφοδασκαλάη, που μίλησε στο www.zoosos.gr ξανά, διαψεύδει και πάλι την αεροπορική εταιρία και επισημαίνει τα εξής:
«Aegean Airlines λέτε ψέματα!!!
Η Υπηρεσία Περιβάλλοντος του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Α.Ε., ο Airport Duty Officer Athens International Airport S.A. και το Αστυνομικό τμήμα του Αεροδρομίου Αθηνών μέχρι και αυτή τη στιγμή που μιλάμε δεν έχουν λάβει ΚΑΜΙΑ ενημέρωση από εσάς για το περιστατικό!
Ενημερώθηκαν χθες όλοι από εμένα, 72 ώρες μετά που η Aegean έσπασε το κουτί και χάθηκε η Ρόντρι.
Υπάρχει κατάφορη παραβίαση των κανονισμών του αεροδρομίου Αθηνών και φυσικά τεράστια κοροϊδία από την εταιρεία σας προς την Mary Gomes και την οικογένεια της. Ετοιμαστείτε για πολύ σκληρό δικαστικό αγώνα και ενημέρωση ΟΛΩΝ των φιλοζωικών οργανώσεων σε όλη την Ευρώπη για τον κατάπτυστο χειρισμό της υπόθεσης. Σας καλούσαμε από το Σάββατο 09/03/2024 και δεν δίνατε ΚΑΜΙΑ απάντηση, ούτε έχετε κάνει εώς σήμερα ΚΑΜΙΑ ενέργεια για να βρεθεί το γατάκι.
Υπάρχουν μαρτυρίες για όλα και την κατάπτυστη συμεπριφορά του προσωπικού σας στην Mary Gomes όταν της παρουσίασαν το σπασμένο άδειο κουτι που έλειπε η Ροντρι!!!
Αίσχος Aegean Airlines!!! ».
Διαψεύδει την AEGEAN και η ιδιοκτήτρια της γάτας
Η Mary Gomes περιγράφει σε ακόμα μια ανάρτηση της πως της συμπεριφέρθηκαν και πως την ενημέρωσαν για την απώλεια της γάτας της. Και τονίζει τα εξής:
«Aegean Airlines
I am informed by an airport employee that a box was broken and my cat is missing.
I was standing in the aircraft entrance during boarding.
NO Aegean employee spoke to me at all.
Only when I was asked to go inside did the lady ask what was going on because I was crying.
But she didn't ask ME.
She ignored me.
She asked the airport employee.
She didn't say a word to me except that I had to go to my seat.
Passengers who witnessed everything showed more empathy and tried to calm me down.
Otherwise Aegean gave zero contact or information. Nothing was asked.
Until yesterday. There comes the first call with zero information except all the unnecessary babbling.
And for the supposedly fake account seems to come from your account normally.
If not, why don't you contact us first to clarify this?
The other way round would be the proof that scammers are even faster than you?
And lastly when do we get any evidence that something is being done.
Has your email answered any of our questions?
Rodri Must be found quickly for your own interest!».
«Aegean Airlines
Ενημερώνομαι από υπάλληλο του αεροδρομίου ότι έσπασε ένα κουτί και η γάτα μου λείπει.
Στεκόμουν στην είσοδο του αεροσκάφους κατά την επιβίβαση.
ΚΑΝΕΝΑΣ υπάλληλος της Aegean δεν μου μίλησε καθόλου.
Μόνο όταν μου ζητήθηκε να πάω μέσα, η κυρία ρώτησε τι συμβαίνει γιατί έκλαιγα.
Αλλά δεν με ρώτησε.
Με αγνόησε.
Ρώτησε τον υπάλληλο του αεροδρομίου.
Δεν μου είπε λέξη εκτός από το ότι έπρεπε να πάω στη θέση μου.
Οι επιβάτες που είδαν τα πάντα έδειχναν περισσότερη ενσυναίσθηση και προσπάθησαν να με ηρεμήσουν.
Κατά τα άλλα η Aegean έδωσε μηδενική επαφή ή πληροφορίες. Δεν ζητήθηκε τίποτα.
Μέχρι χθες. Έρχεται η πρώτη κλήση με μηδενικές πληροφορίες εκτός από όλες τις περιττές βαβούρες.
Και για τον υποτιθέμενο ψεύτικο λογαριασμό φαίνεται να προέρχεται από τον λογαριασμό σας κανονικά.
Εάν όχι, γιατί δεν επικοινωνείτε πρώτα μαζί μας για να το διευκρινίσουμε;
Το αντίστροφο θα ήταν η απόδειξη ότι οι απατεώνες είναι ακόμα πιο γρήγοροι από εσάς;
Και τέλος πότε έχουμε αποδείξεις ότι κάτι γίνεται.
Το email σας έχει απαντήσει σε κάποια από τις ερωτήσεις μας;
Rodri Πρέπει να βρεθεί γρήγορα για το δικό σας καλό!».
Η ανακοίνωση της AEGEAN
Με ανακοίνωση της σήμερα μέσω της σελίδας της στο facebook η αεροπορική εταιρία επισημαίνει τα εξής: «Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το περιστατικό με την Rodri, το γατάκι που χάθηκε κατά τη μετακίνησή του από τα Χανιά προς Μόναχο, μέσω Αθήνας. Από την πρώτη στιγμή, η AEGEAN συνεργάζεται με τις Αρχές των αεροδρομίων, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για τον εντοπισμό της. Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες όλων, οι οποίες συνεχίζονται αμείωτες, δεν έχει εντοπιστεί ακόμα.
Η ασφάλεια και η ευζωία όλων των ζώων που ταξιδεύουν μαζί μας είναι πολύ σημαντική. Διερευνούμε τις συνθήκες μεταφοράς της Rodri προς και από το αεροσκάφος, για να αποτρέψουμε τέτοια περιστατικά στο μέλλον.
Σημαντικό: Θέλουμε επίσης να διευκρινίσουμε ότι η προσφορά αποζημίωσης 100 ευρώ που κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποδίδεται ψευδώς στην AEGEAN, προέρχεται από ψεύτικο λογαριασμό και δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία μας. Οι ενημερώσεις της AEGEAN πραγματοποιούνται πάντοτε αποκλειστικά από τα επίσημα κανάλια της εταιρίας.
Είμαστε ευγνώμονες για το ενδιαφέρον και την υποστήριξή σας. Συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας, σε διαρκή επικοινωνία με τους κηδεμόνες της Rodri.».
Διαβάστε επίσης:
Χανιά: Η AEGEAN έχασε τυφλή γάτα μέσα σε αεροπλάνο ή στο αεροδρόμιο και δίνει 100 ευρώ αποζημίωση
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για όσα συμβαίνουν στα ζώα στην Ελλάδα ενισχύοντας το www.zoosos.gr