Καταγγέλλει τη μαζική δολοφονία γατιών με φόλες στο Κυπαρίσσι Λακωνίας (βίντεο)
Με επιστολή του ο συνταξιούχος δημοσιογράφος, Κωνσταντίνος Μήτσης, μας ενημέρωσε για τη μαζική εξολόθρευση με φόλες κυρίως γατιών στο χωριό Κυπαρίσσι Λακωνίας. Συγκεκριμένα τόνισε τα…
Δεν εχει κανεις νεα;
To engine me to skylo poy ekopsan ta avtia toy?? Gia na katalavo evgalan foto k ainte afisan stin tyxi toy ...thelo na matho ta nea toy
Κανένα νέο για το σκυλάκι?????????ενημερώστε σας παρακαλώ!!
Αν κάποιος γνωρίζει ας ενημερώσει για το τί γίνεται με το σκυλάκι.
ΥΓ: @ Venus: Δεν φαντάζεσαι πόσο συμφωνώ με την τελευταία παράγραφό σου: "Δεν πιστευω στον ειρηνικο αγωνα για τα δικαιωματα των ζωων.
Επειδη δεν πιστευω στην καλη φυση του ανθρωπου.
Σε καμμια αλλη εκφανση της καθημερινης μου ζωης, δεν αγγιζω τοσο οδυνηρα τα ορια της αυτοχειρης δικαιοσυνης και τιμωριας, οσο στον αγωνα μου για τα δικαιωματα των ζωων."
«Ο ανθρωπος ειναι απο τη φυση του καλος, μονο οι περιστασεις τον κανουν κακο» ελεγε η μαννα μου, που ηταν απο τη φυση της κακος ανθρωπος.
Μετα απο καμποσα χρονια αγωνα για τα δικαιωματα των ζωων, ζω και δρω με την ακλονητη πεποιθηση οτι ο καθε ανθρωπος ειναι απο τη φυση του κακος.
Ο καθε ανθρωπος.
Το γεγονος οτι αυτη η διεστραμμενη φυση του ανθρωπου εκφραζεται σχεδον αποκλειστικα στα ζωα οφειλεται σε δυο λογους: οι ηθικες αναστολες των περισσοτερων σαδιστων ειναι ελαχιστες επειδη προκειται για ζωα.
Ο σαδισμος απεναντι σε ζωα ονομαζεται νομικα «κακοποιηση», απεναντι σε ανθρωπους «εγκλημα».
Ο δευτερος και κυριωτερος λογος ομως ειναι οτι η τιμωρια – αν επιβαλλεται- δεν βρισκεται σε καμμια απολυτως συναρτηση με το μεγεθος του σαδισμου που εχουν οι περισσοτερες πραξεις.
Για να υπαρξει μια αναλογη και δικαιη συναρτηση θαπρεπε να ξαναγυρισουμε στον Μεσαιωνα.
Εκεινες τις εποχες πηγαιναν ανθρωποι στην γκυλοτινα η καιγοντουσαν στην πυρα μονο και μονο επειδη ειχαν απλως αλλες αποψεις, χωρις να εχουν δολοφονησει κανεναν.
Τι θα επρεπε να κανουμε λοιπον σημερα με καποιον που ξεριζωσε τα αυτια μεχρι κρανιου απο ενα αθωο πλασμα?
Που δολοφονησε τον σκυλο του γειτονα του (δηλαδη του πλησιον του, τον οποιον θα επρεπε να αγαπαει), επειδη ετσι του αρεσε?
Τι θα επρεπε να κανουμε με την ομοουσια τριαδα των «εφηβων» τερατων που θανατωσαν με ροπαλα ενα αθωο ζωο στην Κρητη?
Τι θα επρεπε να κανουμε με ολους εκεινους που αποτελουν μια χειροπιαστη απειλη και προκληση για τη ζωη των αλλων πλασματων?
Ο Αριστοτελης στη «Νικομαχεια» μας εχει δωσει την απαντηση:
« εαν προξενησουμε πονο, ως τιμωρια, σε εναν ανθρωπο, ο οποιος πραττει τα εσφαλμενα, θα προσπαθησει στο μελλον να δρασει διαφορετικα, για να αποφυγει αυτον τον πονο».
Κατι αναλογο με το σημερινο «οφθαλμο αντι οφθαλμου», το οποιο εγω προσωπικα θεωρω σαν την μονη δραστικη τιμωρια.
Και αυτο το ειδος τιμωριας θα το επεβαλα εγω αυτοχειρα, σαδιστικα, χωρις να χασω ουτε μια νυχτα απο τον υπνο μου σε εναν κυνηγο που δολοφονει πενηντα αλεπουδες σε μια νυχτα, σε εναν που σερνει μεχρι θανατου το σκυλι του με το αυτοκινητο, σε εναν που θαβει ζωντανο στο χωμα ενα ζωο, εναν που χτυπαει μεχρι θανατου με ροπαλο ενα απροστατευτο ζωο...
Ο μονος λογος που δεν το κανω, δηλαδη που δεν υπακουω στη
«κακη» φυση μου, ειναι ο φοβος οτι θα με συλλαβουν.
Γιατι αν καταληξω στη φυλακη για ενα καθαρμα, ουτε η οικογενεια μου ουτε τα ζωα θα εχουν οφελος απο αυτο.
Δεν πιστευω στον ειρηνικο αγωνα για τα δικαιωματα των ζωων.
Επειδη δεν πιστευω στην καλη φυση του ανθρωπου.
Σε καμμια αλλη εκφανση της καθημερινης μου ζωης, δεν αγγιζω τοσο οδυνηρα τα ορια της αυτοχειρης δικαιοσυνης και τιμωριας, οσο στον αγωνα μου για τα δικαιωματα των ζωων.
Ισως επειδη διαβαζω ακομα Αριστοτελη...
Venus
Τι έχει γίνει με το ζώο, δηλαδή ποιος το φωτογραφίζει και το αφήνει στην τύχη του?
ρπατε καλα ? ποιος το εβγαλε φωτο ? γιατι δεν το βοηθησατε ρεε