Άγιος Πέτρος Αρκαδίας: Δολοφόνησε με φόλες τουλάχιστον 15 γάτες και σκυλιά
Φρικτό θάνατο από φόλες βρήκαν τουλάχιστον 15 γάτες και σκυλιά στο χωριό Άγιος Πέτρος της Αρκαδίας. Ο Νίκος Σακελλαράκης, πρόεδρος του Συμβουλίου της Κοινότητας Αγίου…
Για 6η συνεχή χρονιά στη Σχοινούσα των Κυκλάδων διοργανώνεται κατά παράβαση της νομοθεσίας η «γαϊδουριάδα» ο αγώνας δρόμου με γαϊδούρια, ο οποίος έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί φέτος την Πέμπτη 18 Αυγούστου στις 19:00. Οι ντόπιοι συνηθίζουν, όπως έχουμε ξαναγράψει στο www.zoosos.gr, εξαιτίας της αδιαφορίας και της ανοχής των αρχών να διοργανώνουν τα καλοκαίρια αυτούς τους αγώνες ταχύτητας με γαϊδούρια για να προσελκύσουν ή και να διασκεδάσουν τους τουρίστες και τους κατοίκους της περιοχής συμβάλλοντας περαιτέρω στην κακοποίηση αυτών των πολύπαθων ζώων.
Οι αφίσες των αγώνων τις προηγούμενες χρονιές.
Τα γαϊδούρια, που από την φύση τους δεν τρέχουν έντονα όπως π.χ. τα άλογα, εξαναγκάζονται από τα χτυπήματα τα οποία δέχονται από τους αναβάτες στο σώμα τους να αναπτύξουν ταχύτητα για να προσπεράσουν τους αντιπάλους.
Τα ζώα εξαναγκάζονται να τρέξουν για να διασκεδάσουν οι άνθρωποι όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες που δημοσιεύουν οι διοργανωτές.
Το «έθιμο» της κακοποίησης τους – που μάλιστα σύμφωνα με τους διοργανωτές γίνεται για να τιμήσουν (!) και να προστατέψουν αυτά τα πλάσματα – συνοδεύεται στο τέλος και από το γλέντι το οποίο διοργανώνουν «πολιτιστικοί» και εμπορικοί σύλλογοι και όχι μόνο με σκοπό την τόνωση της μικρής ντόπιας αγοράς και τη διαφήμιση του τόπου τους.
Τι ορίζει η νομοθεσία
Αν και η νομοθεσία (4039/2012) απαγορεύει από τον Φεβρουάριο του 2012 την διεξαγωγή τέτοιων αγώνων και αυτού του είδους τη δημόσια έκθεση και των γαϊδουριών εντούτοις κανείς εισαγγελέας δεν ασχολήθηκε για να σταματήσει τους διοργανωτές.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί πως κάποιοι αναβάτες χτυπούν τα γαϊδούρια με τα χέρια τους, τα πόδια τους και με σχοινιά.
Θυμίζουμε ότι ο νόμος 4235/2014 (στο άρθρο 46) απαγορεύει την χρησιμοποίηση ζώου σε υπαίθρια δημόσια έκθεση «με σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους» και από αυτό τον νόμο δεν εξαιρούνται τα γαϊδούρια (όνοι) παρά μόνο τα άλογα (ίπποι). Μπορεί στις γαϊδουριάδες το όφελος να μην είναι άμεσο – να μην κόβουν δηλαδή οι θεατές εισιτήριο – αλλά είναι σαφέστατα έμμεσο.
Τα έθιμα αυτά τιμούν τον πολιτισμό μας;
Το θέαμα των αγώνων ταχύτητας με γαϊδούρια αποτελεί την ατραξιόν, που θα προσελκύσει τους τουρίστες, ώστε π.χ. να επισκεφτούν το συγκεκριμένο νησί για να τους δουν. Αν βρίσκονται ήδη σε αυτό – με αφορμή το «έθιμο» – θα ξοδέψουν χρήματα αγοράζοντας π.χ. σουβλάκια, μπύρες και ό,τι άλλο «προσφέρεται» για κατανάλωση κατά τη διάρκεια του γλεντιού που ακολουθεί.
Τα ζώα κουβαλούν πέραν του σαμαριού – που ζυγίζει περίπου 20 κιλά – και τον άνθρωπο που συνήθως κατά μέσο όρο ζυγίζει περισσότερο από 70 κιλά. Τα ίδια γαϊδούρια κατά μέσο όρο ζυγίζουν από 180 – 200 κιλά και σύμφωνα με τους ιππιάτρους το βάρος που κουβαλάνε δεν θα πρέπει να ξεπερνάει το 1/3 του δικού τους σωματικού βάρους ώστε να μην καταπονούνται υπερβολικά.
Το μπλουζάκι για τον φετενό νικητή...
Σκεφτείτε μόνο ότι αναβάτες είναι συνήθως άνδρες – υπέρβαροι και μη – που με σχοινιά, ραβδιά, με τα χέρια και τα πόδια κλωτσούν τα ζώα στα καπούλια και στην κοιλιά τους για να τα κάνουν να τρέξουν, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες και τα βίντεο που οι διοργανωτές του αγώνα έχουν δημοσιεύσει στο διαδίκτυο.
O Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων στην ιστοσελίδα του to 2015 διαφημίζε τις γαϊδουροδρομίες κάτι που δεν κάνει πια.
Ο εξαναγκασμός των όνων να τρέξουν τόσο έντονα κουβαλώντας μάλιστα βάρος που συνήθως ξεπερνάει τα 100 κιλά – αν και η σωματοδομή τους δεν τους το επιτρέπει – σε συνδυασμό με τη ζέστη και την οχλαγωγία γύρω τους συνιστά ξεκάθαρα κακοποίηση και αντιβαίνει κατά πολύ τα όσα ορίζει ο νομοθέτης περί ευζωίας των ζώων γενικώς.
Η εκμετάλλευση των γαϊδουριών σε αυτόν τον αγώνα ταχύτητας είναι σαφές ότι γίνεται για την διασκέδαση των ανθρώπων, για την αποκόμιση οφέλους της τοπικής κοινωνίας και η κακοποίηση των ζώων είναι εξόφθαλμη. Όπως πολλές φορές έχουμε πει τα έθιμα έχουν «πλάκα», «χαβαλέ» και μας δένουν με το παρελθόν και τις ρίζες μας μόνο όταν αφορούν ενήλικους ανθρώπους οι οποίοι συναινούν απολύτως σε αυτά.
Τα ζώα φυσικά δεν επιλέγουν παρά μόνο υφίστανται γι’ αυτό και φιλοζωικοί φορείς παντού στην Ελλάδα παλεύουν να βάλουν ένα τέλος και στην «παραδοσιακή» τους κακοποίηση όπως είναι π.χ. οι ταυροθυσίες, οι τελετουργικές σφαγές, το ανέβασμα γαϊδουριών σε ταράτσες με σχοινιά και άλλα βάρβαρα για τα άλλα έμβια όντα έθιμα.
Ως πότε οι αρμόδιοι φορείς θα επιτρέπουν την «Γαϊδουριάδα»;
Στη Σχοινούσα που ανήκει στον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων διοργανώνεται κάθε Αύγουστο η «Γαϊδουριάδα», αυτή τη «γιορτή» και φέτος διοργανώνουν ο Σύλλογος Νέων Σχοινούσας, ο Σύλλογος Σχοινουσιωτών και μια μεγάλη ομάδα εθελοντών και φίλων του νησιού. Σύμφωνα με τους διοργανωτές ο «αγώνας – γιορτή» θα ξεκινήσει από την ανατολική άκρη του χωριού στις 19:00 «με την παρέλαση των γαϊδουριών και των αναβατών τους.
Κατά τη διάρκεια της παρέλασης κριτική επιτροπή θα βαθμολογεί την πρωτοτυπία, την εμφάνιση και το στυλ ίππευσης των διαγωνιζόμενων. Όταν η πομπή φτάσει στην δυτική άκρη του χωριού, θα δοθεί με κάθε επισημότητα η εκκίνηση του αγώνα ταχύτητας. Με το τέλος του αγώνα θα ακολουθήσουν οι απονομές των "άκρως ιδιαίτερων δώρων" όπως υπογραμμίζουν οι διοργανωτές. Επιπλέον, θα υπάρχει άφθονο ρακί για όλους, προσφορά των τοπικών καταστημάτων».
Το ερώτημα που προκύπτει και φέτος είναι τι σκοπεύουν να κάνουν φέτος η Εισαγγελία Πρωτοδικών Νάξου, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και η Αστυνομική Διεύθυνση Κυκλάδων; Θα συνεχίσουν σιωπηρά να συναινούν στην κακοποίηση των γαϊδουριών κατά αυτόν τον τρόπο;
Δείτε τα στιγμιότυπα που οι διοργανωτές δημοσίευσαν το 2014.
Διαβάστε επίσης:
Παράνομες οι «γαϊδουριάδες» - αγώνες ταχύτητας με όνους. Ποιος θα τις σταματήσει;
Παράνομο το έθιμο ανεβάσματος γαϊδουριών στις ταράτσες σε χωριά της Νάξου
Νάξος: Ανεβάζουν τα γαϊδούρια στις ταράτσες επειδή το επιβάλλει το έθιμο!
«Αστικές υστερίες» η αντίδραση μας για τα γαϊδούρια στις ταράτσες της Νάξου!
Εισαγγελία και Αστυνομία δεσμεύονται ότι δεν θα γίνει σφαγή ταύρου στον Μανταμάδο
Π.Φ.Π.Ο.: Να σταματήσουν τα μαρτύρια των ταύρων στην Λέσβο
Λέσβος: Θυσιάζουν τον ταύρο για να πάρουν ως φυλακτό το αίμα του!
Ζητούν από τους μητροπολίτες να καταργήσουν το βάρβαρο έθιμο της σφαγής του ταύρου στον Μανταμάδο
Θεολογικός συμβολισμός η κακοποίηση του αρνιού με πρωτοβουλία των ιερέων στην Πάτρα;
Δημοτικό τραγούδι: «Θα σου ρίξω φόλα στο σκυλάκι σου»
Κυνομαρτύριο: Κρεμούσαν σκυλιά στις απόκριες για να γελάσουν
Κρέμασμα σκυλιών τις απόκριες πραγματοποιούνταν σε πολλές περιοχές της Ελλάδας
Έκαιγαν ζωντανά σε φούρνο τα αδέσποτα της Αθήνας λίγο μετά το 1897
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για όσα συμβαίνουν στα ζώα στην Ελλάδα ενισχύοντας το www.zoosos.gr
@ΠΡ, το καλο και το κακο σε μια κοινωνια το καθοριζει οντως η καθε κοινωνια.
Αναλογα με τον βαθμο αναπτυξης της, καθοριζει αυτη η κοινωνια και τους ηθικους της νομους.
Και πανω σε αυτη τη βαση κρινεται αυτη η κοινωνια, αν ειναι πρωτογονη η ανεπτυγμενη.
Στην Τανζανια, για παραδειγμα, ισχυει η προκαταληψη οτι οι Αλμπινοι εχουν μαγικες ικανοτητες.
3.000 ανθρωποι το χρονο, με αυτην την παθηση, σφαζονται -στην κυριολεξια- απο μια «συντεταγμενη» κοινωνια που εχει ορισει «πλειοψηφιακα» τι ειναι καλο και τι ειναι κακο.
Αναλογα με τη «μαγικη» δραση που εχει το καθε μελος του σωματος ενος Αλμπινου τους το κοβουν με το μαχαιρι και τους το αφαιρουν.
Οι υπολοιποι «θα πρεπει να προσαρμοστουν».
«Και οποιος δεν θελει να το δεχθει, ειναι απλως αντικοινωνικος».
Ειχες μεγαλη τυχη, @ΠΡ, που δεν γεννηθηκες σε μια τετοια κοινωνια και μαλιστα σαν Αλμπινος.
Το οτι εχεις καν το δικαιωμα σημερα να εκφραζεις τη γνωμη σου, δεν επιτευχτηκε με δεισιδαιμονια και αναχρονισμο.
Το χρωστας σε μια μειοψηφια, σε εκεινους που απο αιωνες αγωνιζονται για να αποκτησουν ολα τα πλασματα σε αυτον τον πλανητη το δικαιωμα σε ζωη, ελευθερια, ευτυχια.
Venus
http://www.zeit.de/gesellschaft/zeitgeschehen/2016-06/malawi-albinos-verfolgung
http://www.faz.net/aktuell/feuilleton/geisteswissenschaften/albino-verfolgung-in-afrika-aberglaube-an-die-kraefte-der-weissen-schwarzen-1785084.html
Πολυ καλη η επιχειρηματολογια σου.
Ο ΠΡ και όλοι οι ΠΡ, δεν παίρνουν υπόψη αυτόν που υφίσταται τις συντεταγμένες, παίρνουν υπόψη τις συντεταγμένες, και αυτούς που διαφωνούν μ΄ αυτές. Γι’ αυτό λέω ότι είναι παχύδερμα, γιατί δεν έχουν την ικανότητα να μπουν νοητά στη θέση του άλλου, και παριστάνουν ότι θέτουν θέμα επιχειρημάτων για να προστατέψουν το τομάρι τους, απέναντι στο οποίο είναι πολύ ευαίσθητοι.
Οι υβριστικες απαντησεις σας με κανουν να αισθανομαι οτι καλα εκανα και αποχωρησα απο το συλλογο.
Αγαπητοι μου, το καλο και το κακο δεν εχει δικαιωμα να το οριζει ο καθενας ατομικα με βαση την ψυχουλα του, αλλα η πλειοψηφια μιας κοινωνιας. Και οποιος δεν θελει να το δεχθει, ειναι απλως αντικοινωνικος.
Απο τη στιγμη που οι συντεταγμενες κοινωνιες δεν εχουν απαγορευσει ουτε το φορτωμα των γαιδαρων, ουτε την ιππευση τους, οι φιλοζωοι θα πρεπει να προσαρμοστουν. Επαναλαμβανω οτι το τρεξιμο στα τσιμεντα με σαμαρι αποτελουν κακοποιηση. Μεχρι εκει και οποιος δεν το καταλαβαινει για να πιεσει αναλογα τις Αρχες, δεν προσφερει τιποτα στα ταλαιπωρα ζωακια. Αντιθετως δινει πατηματα στους "αλλους" να μας αποκαλουν κομπλεξικους.
Τώρα πλάκα μας κάααανεις ή σοοοοβαρολογείς…
Ρε μάστορα… τι φίλος των ζώων είσαι αν είναι να προσαρμόζεσαι σε μια κοινωνία που δεν σέβεται τα δεν θέλω των ζώων;
Αν μας πουν τα ζώα ότι γουστάρουν να φορτώνονται, τότε δεν μας πέφτει λόγος. Εσένα στο είπαν;
Μου ειπαν τα αδεσποτα οτι δεν γουσταρουν να τα στειρωνουν. Μου ειπε ο σκυλος μου οτι δεν γουσταρει να ζει σε διαμερισμα. Μου ειπε και η μανα μου οτι δεν γουσταρει να της κοβουν τη συνταξη.
Τα συμπερασματα δικα σας.
Πολύ καλά έκανες κι έφυγες από τον σύλλογο.
Άφησες κανέναν χωρίς να τον καραφλιάσεις;
Απο επιχειρηματολογια σε κοβω για Χαρβαρντ, οποτε καληνυχτω.
Τα ανθρώπινα παχύδερμα όταν πρόκειται για ξένο κώλο δεν τρέχει τίποτα. Όταν πρόκειται για τον δικό τους ξεσηκώνουν τον κόσμο.
Ταλιμπανιάδα 2016
Επιμενω να λεω οτι η υπερβολη μειωνει το φιλοζωικο κινημα στα ματια της κοινης γνωμης.
Αγωνες "παρωδιας" με γαιδουρια γινονται στην επαρχεια σε ολη την πολιτισμενη Ευρωπη. Μεχρι και στην πολιτισμενη Τοσκανη της Ιταλιας γινονται καθε καλοκαιρι.
Η αθλιοτητα των ελληνικων τοπικων αρχων, ως προς τη γαιδουριαδα, ειναι που επιτρεπουν να τρεχουν τα ζωντανα πανω σε πλακες/τσιμεντο και να ρημαζουν τις αρθρωσεις τους. Νομιζω αυτη ειναι η παρανομια, περαν του σαμαριου.
Να θεωρήσεις υπερβολική την αντίδρασή μου όταν θα πρόκειται για δικό σου πρόβλημα.
και στην πολιτισμενη ισπανια γινονται ταυρομαχιες αυτο ειναι επιχειρημα; καλα λεει ο "ΘΑΝΟΣ" για τα ανθρωπινα παχυδερμα:
όταν πρόκειται για ξένο κώλο δεν τρέχει τίποτα. Όταν πρόκειται για τον δικό τους ξεσηκώνουν τον κόσμο.
Πολλοί άνθρωποι για το αν θα δεχτούν ή όχι κάτι κακό δεν χρησιμοποιούν ως κριτήριο το γεγονός αυτό καθεαυτό, αλλά το αν και σε πόσες και σε ποιες χώρες γίνεται.
Αλλά αν πεις ότι θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί η φοροδιαφυγή αν εφαρμόζονταν μέθοδοι σαν αυτές που εφαρμόζονται σε άλλες χώρες, τότε σε αποκαλούν δούλο του συστήματος και τσιράκι της ΕΕ.
Πόσα θέλεις για να μας τρελάνεις ρε μάστορα… να στα δώσουμε να μην κουράζεσαι και να μην μας ταλαιπωρείς με τα κουφά σου…
Να ένα μικρό δείγμα.
«Μου ειπε και η μανα μου οτι δεν γουσταρει να της κοβουν τη συνταξη.»
https://www.zoosos.gr/paranomi-gaidouriada-agones-taxutitas-gaidouria-sti-sxoinousa-diorganonetai-kai-fetos-kathos-oi-arxes-adiaforoun-gia-tin-kakopoiisi-ton-zoon/#comment-31801
γι' αυτό εδώ.
Τα ανθρώπινα παχύδερμα όταν πρόκειται για ξένο κώλο δεν τρέχει τίποτα. Όταν πρόκειται για τον δικό τους ξεσηκώνουν τον κόσμο.
Οταν καταλαβεις οτι η κοινωνια ηταν, ειναι και θα ειναι αδικη, θα παρεις προαγωγη απο μαχητης πληκτρολογιου.
Για ΠΡ
Πόσα θέλεις για να μας τρελάνεις ρε μάστορα… να στα δώσουμε να μην κουράζεσαι και να μην μας ταλαιπωρείς με τα κουφά σου…