Ένοχοι και όσοι γνωρίζουν και σιωπούν και όχι μόνο ο δράστης
Συνέντευξη Τύπου δόθηκε σήμερα στο Δημαρχείο Χανίων από τον φιλοζωικό σύλλογο «Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ» και άλλα σωματεία, που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, με αφορμή τη δολοφονία 25 σκυλιών μέσα στο καταφύγιο της Βρετανίδας Λίντα Λούκας. Τα ζώα θυμίζουμε εντοπίστηκαν νεκρά το πρωί της 17ης Ιουλίου μέσα στο ιδιωτικό κυνοκομείο περιοχή Κάινα Βάμου και είναι η πολλοστή φορά μέσα σ’ ένα έτος που ντόπιοι – και όχι εξωγήινοι που θέλουν το κακό των Κρητικών – ρίχνουν φόλες σκοτώνοντας συνολικά περισσότερα από 80 σκυλιά.
Η Λίντα Λούκας μαζεύοντας τα πτώματα των σκυλιών
Η Νατάσα Μπομπολάκη ως πρόεδρος του συλλόγου «Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ» και της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας (Π.Φ.Π.Ο.) απευθυνόμενη στους δημοσιογράφους τόνισε: «προχθές συντελέσθηκε ένα ακόμη στυγερό έγκλημα στην πολιτισμένη Κάινα, 25 δολοφονημένα ζώα, συνολικά πάνω από 80 ζώα μέσα σε ένα έτος. Η Κάινα στιγματίστηκε πλέον χθες στην παγκόσμια συνείδηση σαν κρεματόριο ζώων.
Εκ μέρους της συντριπτικής πλειοψηφίας των φιλοζωικών σωματείων της χώρας θέλουμε να δηλώσουμε τα παρακάτω, σχετικά με τις ενέργειες που ήδη έχουμε και θα προβούμε στη συνέχεια».
Η κα Μπομπολάκη εξήγησε μεταξύ άλλων ότι «ήδη από χθες η αντεισαγγελέας Εφετών Κρήτης κα Χρυσογιάννη εξέδωσε επείγουσα εισαγγελική εντολή προς τον Α.Δ.Κ. κ. Παραβολιδάκη, τον Α.Δ.Χ. κ. Κουτσαυτάκη, τον Α.Δ. Ασφαλειας κ. Σινόπουλο και βέβαια προς το Α.Τ. Βάμου για πλήρη διαλεύκανση του εγκλήματος.
Όπως η ίδια μας διαβεβαίωσε μέχρι το τέλος του μήνα θα ζητήσει σύγκληση των αρμοδίων αρχών της περιοχής για να μπει το θέμα στις σωστές πλέον ηθικές αλλά και ποινικές, αν χρειαστεί διαστάσεις του.
Θα κυκλοφορήσει Δελτίο Τύπου σε 3 γλώσσες, Αγγλικά, Γερμανικά, Ελληνικά το οποίο θα διοχετευθεί στην παγκόσμια κοινή γνώμη. Αντιπροσωπεία κορυφαίων φιλοζωικών οργανισμών που δραστηριοποιούνται εντός της Ε.Ε. θα επιδώσει ψήφισμα διαμαρτυρίας για την Κάινα, στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενώ παράλληλα ευρωβουλευτές θα θέσουν το θέμα σε όλες τις αρμόδιες Επιτροπές. Αντίστοιχο ψήφισμα θα επιδοθεί σε όλες τις ελληνικές αρμόδιες αρχές.
Από τις 4 έως τις 10 Αυγούστου διεξάγεται στην Αθήνα, το 23ο Παγκόσμιο Συνέδριο Φιλοσοφίας με πάνω από 25.000 συνέδρους, κορυφαία πνεύματα της παγκόσμιας φιλοσοφίας που θα εισρεύσουν από παντού στη χώρα μας. Η Π.Φ.Π.Ο. είναι η μοναδική από τις ελληνικές ομοσπονδίες που θα λάβει μέρος μέσω εμού στην Θεματική Ενότητα “Η ηθική υπόσταση των βιολογικών μας εταίρων”.
Η Κάινα θα κατονομαστεί στο Συνέδριο ως τόπος μαρτυρίου των ζώων, τα δε πρακτικά του Συνεδρίου κατά πάγια τακτική διανέμονται παγκοσμίως με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την Κάινα. Μια ακόμη κίνηση μας είναι το διάβημα προς το Αγγλικό Προξενείο για την προστασία πλέον της υπηκόου τους.
Ένοχο δεν είναι μονό το τέρας αυτό που σκότωσε πάνω από 80 ζώα. Συνένοχοι είναι όλοι αυτοί που τον καλύπτουν, τεράστιες ευθύνες έχουν δε οι δημοτικές αρχές που με τις πράξεις ή παραλείψεις τους υποδαυλίζουν το συνεχές αυτό έγκλημα. Διαβάσαμε χθες δηλώσεις κατοίκων της περιοχής. Μια λέξη μόνο είπαν για το θανατικό αυτό ενώ είπαν ένα ολόκληρο κατεβατό κατά του καταφυγίου.
Περίτρανα καταδεικνύεται από τις δηλώσεις τους, ότι δεν τους άγγιξε το έγκλημα, ο μαρτυρικός θάνατος τόσων πλασμάτων. Κάποιος μάλιστα είπε ότι η ιδιοκτήτρια του καταφυγίου πουλάει τα ζώα. Απαντάμε: “Μωρία τέχναις κατεργάζεται” παραφράζοντας το γνωστό ρηθέν.
Είχαμε έλθει πρόσφατα σε μια συμφωνία για να κλείσει το καταφύγιο σε ένα –δύο χρόνια το πολύ μετά από επιθυμία και της Αγγλίδας ιδιοκτήτριας του. Δηλώνουμε πλέον, ότι αυτό δεν θα κλείσει, όσα ζώα και αν σκοτώσουν. Θα παραμείνει εκεί ενεργό για να θυμίζει σε όλους την γενοκτονία των ζώων στην πολιτισμένη Κάινα.
Στην τηλεοπτική εκπομπή της Μαρίας Βούλγαρη στη ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ έγινε χθες το μεσημέρι συζήτηση και γι' αυτό το έγκλημα. Δείτε τη εδώ:
Τέλος καλούμε τους Καϊνιώτες να έλθουν να αναμετρηθούν μαζί μας, είναι το λιγότερο ανανδρία να τα βάζουν ανυπεράσπιστα πλάσματα, το δε κακό που κάνουν στα Χανιά είναι ανυπολόγιστο, γιατί ένα έγκλημα όσο και να θες να το κρύψεις, δεν κρύβεται» κατέληξε η κα Μπομπολάκη.
Εγκλωβισμένο σε φρεάτιο αποχέτευσης παραμένει τουλάχιστον από την περασμένη Παρασκευή ένα γατάκι στην κεντρική πλατεία της Σητείας. Παρά το γεγονός ότι η Πυροσβεστική Υπηρεσία που…
Στην παραλία του Χαρταλάμη Κόλυμπος, που βρίσκεται στο Καλό Χωριό στον νομό Λασιθίου της Κρήτης, μιας γυναίκα εντόπισε χθες εκατοντάδες ψάρια νεκρά στην ακτή και…
Το τσουχτερό διοικητικό πρόστιμο ύψους 74.000 ευρώ, που βεβαιώθηκε από το Αστυνομικό Τμήμα Βάμου Χανίων στις 25 Σεπτεμβρίου 2014 στον παράνομο εκτροφέα ζώων, ο οποίος επί χρόνια κακοποιούσε και εκμεταλλευόταν σκυλιά στο Παϊδοχώρι, δημοσιεύτηκε σήμερα στη Διαύγεια. Το πρόστιμο επικυρώθηκε από τη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων και φέρει την υπογραφή του προϊσταμένου της υπηρεσίας Μιχάλη Μεσσαριτάκη.
35 Σχόλια
Μυρτω
Ο νόμος 4039/2012 θεωρεί ως ποινικό αδίκημα την θανάτωση και κακοποίηση ζώων. Η Κρήτη κατέχει τα θλιβερά πρωτεία- δυστυχώς... Τα άλλα όλα είναι φθηνές αμπελοφιλοσοφίες θρασυδείλων. DURA LEX SED LEX! Έτσι μόνο θα μάθουν να συμπεριφέρονται οι άνανδροι και κουραδόμαγκες!
Μήπως σας διαφεύγει και το συγκεκριμένο κομμάτι του νόμου ;
Η μη τήρηση των κανόνων ευζωίας (έλλειψη κατάλληλης στέγης, τροφής, νερού, περίθαλψης) του άρθρου 1 του νόμου 4039/2012 ΚΑΤΑΦΑΝΩΣ και αποτελεί κακοποίηση, άρα είναι ποινικό αδίκημα βάσει του άρθρου 16 του νόμου 4039/2012, γι’ αυτό και η δίωξη είναι αυτεπάγγελτη στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας.
Σας ενδιαφέρει μόνο το να ζουν ή το πως ζουν.
Μπορεί 1 άτομο να φροντίζει 150-160 σκυλιά ;
Θεωρείτε κατάλληλη στέγη τα σπιτάκια που φαίνονται στις φωτογραφίες με λαμαρίνες σε συνθήκες καύσωνα ;
Γιατί δεν επιτρέπει την καταγραφή των ζώων που φιλοξενεί ;
Μια χαρά το γνωρίζω το χωρίο που παραθέτετε. Μήπως όμως εσάς σας διαφεύγει ότι θα μπορούσατε, εάν όντως συμβαίνει αυτό που λέτε ότι θα μπορούσατε να κάνετε καταγγελία στην Εισαγγελία ενημερώνοντας ώστε να εκδοθούν διατάξεις αφαίρεσης των ζώων; Όπως υποθέτω θα γνωρίζετε, δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει μια εισαγγελική παραγγελία. Εφόσον πράξατε τα παραπάνω, ενόσω γνωρίζατε, έχετε και σεις μέγιστο της ευθύνης βάρος. Γιατί μη μου πείτε ότι ακόμα και εάν αληθεύουν τα όσα λέτε θεωρείτε τη λύση της δηλητηρίασης σύννομη!; Όσο προσπαθείτε να δικαιολογήσετε αυτή την αδικαιολόγητη πράξη, εκτίθεστε περισσότερο....
Καλημερα σας. Συμφωνώ με όσα γραφει ο αναγνώστης Φιλοζωος, ομως αγαπητε φιλε, όμως θα ηθελα να αναφερω το εξης: Αν εχεις αποδείξεις σχετικά με αυτά που λες περι σίτισης, στεγασης και ευνουχισμού των ζώων τοτε θεωρήσαι ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ και θα επρεπε να κατηγορηθεις κι εσυ. Αυτος που βλεπει τετοιου ειδους εγκΛήματα και κακοποιησεις δεν αντιδρα αλπα και μονο κατακρινει ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ
Συνυπέυθυνοι είναι αυτοί που υποστηρίζουν την ύπαρξη αυτών των συνθηκών και όχι αυτοί που προσπαθούν να τις αναδείξουν .
Εάν από τις φωτογραφίες δεν μπορείτε να καταλάβετε τις συνθήκες στέγασης και σίτισης μία επίσκεψη θα σας πείσει .
Όσο για τον ευνουχισμό καταρχήν να σας εξηγήσουν αυτοί το πως στειρώνουν τα σκυλιά και στη συνέχεια να σας πω τι έχω δεί !!!!
Εάν πραγματικά αγαπάτε τα ζώα βοηθήστε να σταματήσει να υπάρχει αυτός ο χώρος .
Και Ω τι εκπληξη!!!Ξαναχτυπησαν οι δηθεν φιλοζωοι,με τις γνωστες ατακες για την κρητη.Η συνταγη γνωστη πλεον δεν μου κανει εντυπωση.Δεν λυπαστε
για την κακοποιηση του καθε ζωου,αντιθετα χαιρεστε οτι το ατομο που τα εκανε καταγεται απο κρητη.Και γιατι χαιρεστε?Γιατι εχετε καταντησει να βγαζετε τα απωθυμενα και τα κομπλεξ της ζωης σας σε ανθρωπους κρυμμενοι πισω απο ευαισθητα θεματα οπως η κακοποιηση των ζωων.Δεν αγαπατε τα ζωα ολοι εσεις,μισειτε ανθρωπους και τοπους,και αν ειναι και κρητικοι τι πιο
καλυτερη αφορμη απο τα να βγαλετε τη χολη σας.
ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ.....(το πιο ηπιο σχολιο που μπορω να κανω, σε σχεση με ολα αυτα που εχουν γραφτει για εμας....)
Μηπως ειναι καιρος το site να επανεξετασει την λειτουργια του και θεματα που περιεχουν υβρεις και χαρακτηρισμους να μην περνανε?
Ευχαριστω για την φιλοξενια.
Συμφωνω ουτε να τους βλεπω τους Κρητικους δεν θελω δεν αγοραζω ουτε τα προιντα τους ουτε παω διακοπες στην Λεβεντογενα Κρητη εαν ηταν ολοι οι λεβεντες ετσι πως ειναι οι θρασυδειλοι?
Διακοπές μόνο σε μέρος που δεν βασανίζουν τα ζώα. Μην αφήνετε χρήματα σε παλιανθρώπους. Πρέπει αυτά τα γεγονότα να γίνονται γνωστά σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.
Άλλη μια φορά οι κρητικοί απέδειξαν πόσο άντρες είναι εξάλλου έχουν βγάλει και τα καλύτερα τραβεστί. Πάντα θρασύδειλοι και ύπουλοι(βεντέτα) ξεσπώντας σε ανυπεράσπιστα και αδύναμα πλάσματα. Κανείς διακοπές πια σ'αυτο το νησί.
Να η απάντηση για το ποιος οφελείται από τα νεκρά ζώα .
Βάλτε σας παρακαλώ όλη την συνέντευξη γιατί στο τέλος υπάρχουν τα καλύτερα επιχειρήματα , πρός τι η λογοκρισία ;
Στην σημερινή συνέντευξη ζήτησε από όλους τους Χανιώτες να αναμετρηθούν!!!
Ζωοφιλία και Ιδιωτική Πρωτοβουλία
Περίπτωση Κάινας
Όταν οι ανάγκες μιας τοπικής κοινωνίας απαξιώνονται από ατομικές δράσεις δήθεν εθελοντισμού και ζωοφιλίας.
Η έκφραση “δουλεύει σαν σκυλί” που λέμε έμεινε από τα τσοπανόσκυλα κι όχι από τα διακοσμητικά κατοικίδια , αυτά που τα πάνε στα Καλλιστεία.
Τα τσοπανόσκυλα που δουλεύουν ως σκυλιά,ζώντας στη φύση, αφουγκραζόμενα τη φύση,που καταλαβαίνουν πότε έρχεσαι, ακόμα και εάν βρίσκεσαι 2 χιλιόμετρα μακριά.
Τα τσοπανόσκυλα που δρουν συλλογικά και δημιουργούν αγέλες όταν πεινάσουν ή κινδυνεύσουν .
Από την άλλη τα διακοσμητικά κατοικίδια του καναπέ που δεν χρειάζεται να δουλέψουν και όταν βγουν από το αποστειρωμένο και περιορισμένο περιβάλλον τους αρχίζουν να γαβγίζουν τους ανθρώπους, αφού διακατέχονται από αγοραφοβία.
Συναντάμε δηλαδή και στα σκυλιά ταξική διάκριση που είναι ευθέως αντίστοιχη με την ανθρώπινη.
Από τον καλύτερο φίλο του ανθρώπου ας περάσουμε στον άνθρωπο.
Οι άνθρωποι του χωριού με τα τσοπανόσκυλα και οι άνθρωποι με τα διακοσμητικά κατοικίδια, άνθρωποι με διαφορετικές ανάγκες.
Οι άνθρωποι του χωριού, που το εισόδημά τους εξαρτάται από τη κτηνοτροφία και τη γεωργία και καθημερινά το βλέπουν να μειώνεται .
Που το καλοκαίρι μένουν κάποιες ώρες ή μέρες χωρίς ρεύμα και νερό για να έχουν ηλεκτρικό ρεύμα και νερό οι μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις.
Άνθρωποι που η συμβίωσή τους με τα ζώα είναι συνυφασμένη με τις προαιώνιες βιοποριστικές και οικιστικές παραδόσεις.
Άνθρωποι που τα ζώα γι’αυτούς δεν είναι θέμα χόμπι , είτε εξεζητημένης εκδήλωσης στοργής, ως υποκατάστατο ελλειμμάτων ανθρωπιάς σε συνθήκες μεγαλούπολης.
Οι άνθρωποι με τα διακοσμητικά κατοικίδια, με εισόδημα εξασφαλισμένο, πολιτισμένοι, με έντονο το αίσθημα ζωοφιλίας και εθελοντισμού.
Τι μπορεί να πει κάποιος για την ζωοφιλία ;
Η συμβίωση με τα ζώα, ζωοφιλία, καλό πράμα, πολιτιστικώς ανώτερο. Αλλά η αγάπη για τη ζωή, η φιλοζωία (όπως θα ‘πρεπε να τα ξεχωρίσουμε ως λέξεις) ακόμα υψηλότερο πολιτισμικό ιδανικό.
Τι μπορεί να πει κάποιος για τον εθελοντισμό ;
Όλοι μας τρέφουμε βαθύτατο σεβασμό στη διάθεση εθελοντικής προσφοράς, έκφρασης συμπόνιας και στις σχετικές πρωτοβουλίες συνανθρώπων μας, οι οποίοι, προφανώς ελαύνονται από ειλικρινή κίνητρα, έχουν καλές προθέσεις και ενδεχομένως, επενδύουν συναισθηματικά και υπαρξιακά τις επιλογές τους.
Ωστόσο,όταν οι επιλογές αυτές άπτονται ζητημάτων οικοσυστημάτων, δημόσιας υγείας, νομοθεσίας, εύρυθμης λειτουργίας μιας κοινότητας με αγροτοκτηνοτροφικές , οικιστικές παραθεριστικές κ.ο.κ ανάγκες, η πραγμάτωση αυτών των πρωτοβουλιών, δεν μπορεί να επαφίεται στις όποιες αγαθές προθέσεις και επιλογές ατόμων, χωρίς διαβούλευση και συναινετικές ρυθμίσεις συγκερασμού των αναγκών, βάσει τεκμηριωμένων λύσεων που προτείνουν οι καθ’ ύλην αρμόδιοι.
Ζωφιλος δεν ειναι αυτος που χρησιμοποιει τα ζωα για δουλους αλλα αυτος που τα συντροφευει και τα φροντιζει χωρις ανταλαγματα. Τα ζωα δεν δημιουργηθηκαν για τις αναγκες του ανθρωπου. Το αν ο ανθρωπος λογω δυναμης και ματαιοδοξιας τα εκμεταλευεται ειναι δικο του προβλημα.
Σύμφωνα με το λεξικό ζωόφιλος
"Αυτός που αγαπάει και προστατεύει τα ζώα, ο φίλος των ζώων."
Εαν εσείς θεωρείτε αγάπη και προστασία αυτό που συμβαίνει σε αυτό το χώρο επιτρέψτε μου να διαφωνώ .
Για προστασία από τη ζέστη έχουν αυτά τα σπιτάκια που φαίνονται στη φωτογραφία με λαμαρίνες , και η αγάπη μεταφράζεται με το να τα στειρώνει χρησιμοποιώντας λάστιχο με το οποίο σφίγγει τους όρχεις μέχρι να πέσουν !!!
Να τα ταίζει πετώντας τη τροφή όπως στις κότες και να γίνεται μάχη για να προλάβουν να φάνε .
Στο χώρο δεν υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα , ούτε πόσιμο νερό , μόνο νερό άρδευσης .
Τις απεκκρίσεις τις πετάει στους κάδους σκουπιδιών του χωριού .
Με βρίσκει σύμφωνο το ότι τα ζώα δεν δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες του ανθρώπου .
Αυτό που χρειάζεται να καταλάβουμε είναι ότι είμαστε κομμάτι του περιβάλλοντος γιαυτό χρειάζεται να προσέχουμε και να σεβόμαστε το περιβάλλον !!
Πρόβλημα
Σε μια μικρή βραχονησίδα ζουν αγριοκούνελα . Το καλοκαίρι κάποια από αυτά πεθαίνουν από την έλλειψη νερού .Θα ήταν ζωοφιλία εάν πηγαίναμε νερό το καλοκαίρι ;
Απάντηση
Οχι !!!!! Το νερό αποτελεί το ρυθμιστικό παράγοντα κρατώντας σε ισορροπία τον πληθυσμό των αγριοκούνελων με αποτέλεσμα το χορτάρι που φυτρώνει να τους αρκεί. Το να πάμε νερό θα είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του πληθυσμού των αγριοκούνελων , την κατανάλωση του χορταριού με αποτέλεσμα την εξαφάνιση των αγριοκούνελων λόγω έλλειψης τροφής!!!
Ωραια και ενδιαφεροντα ολα αυτα,Το θεμα του αρθρου ομως δεν ειναι τα παραπανω αλλα η αγρια δολοφονια 80 δυσμοιρων πλασματων απο τερατα τα οποια ενοχλουνται απο τη παρουσια των σκυλων ειτε στους δρομους ειτε σε περιφραγμενους χωρους.
Το θέμα του άρθρου είναι η ανυπολόγιστη ζημιά από τη δυσφήμιση εξαιτίας ............. δηλαδή η οικονομική διάσταση και γιαυτό υπάρχουν τα σχόλια "κανείς τουρίστας .." .
Γιατί μας ενδιαφέρουν οι τουρίστες και όχι οι ντόπιοι;
Μας ενδιαφέρει να ζουν ή το πως ζουν ;
Συμφωνείτε να συνεχίζει να υπάρχει αυτός ο τρόπος διαβίωσης των σκυλιών στο περιφραγμένο χώρο ακόμα και εάν θεωρήσουμε ότι δεν θα δολοφονηθούν άλλα σκυλιά ;
Πως βρίσκεται την άποψη ότι θα συνεχίσει να υπάρχει όσα σκυλιά και εάν δολοφονήσουν ;
Γιατί εδώ και 6 χρόνια που υπάρχει αυτός ο περιφραγμένος χώρος ο σύλλογος προστασίας το θυμάτε μόνο όταν υπάρχουν δολοφονίες ;
Θάνος
Μας ενδιαφέρει και να ζουν και να ζουν καλά. Δεν συμφωνούμε στην άθλια διαβίωσή τους, αλλά αυτό μην το θεωρήσεις σαν να πρέπει να εξοντωθούν και πας και σκοτώσεις και τα υπόλοιπα...
Εσύ άρχισες να ενδιαφέρεσαι για την καλή διαβίωση τους εξ αιτίας της δυσφήμισης της περιοχής;
Φιλόζωος
Εάν πραγματικά σε ενδιαφέρει να ζουν καλά βοήθησε να μην υπάρχει ο συγκεκριμένος περιφραγμένος χώρος .
Όσο αφορά το ερώτημά σου δεν έχεις μάλλον καταλάβει τίποτα από τα όσα έχουν γραφτεί .
Για ποιον λόγο μου έβαλες να δω αυτό το βίντεο Φιλόζωε;
Φιλόζωος
Για να ακούσεις και από κάποιο άλλο σε τι συνθήκες ζουν τα ζώα.
Μπορεί 1 άτομο να φροντίζει 160-150 σκυλιά ;
Συμφωνείς να συνεχίσει να υπάρχει αυτός ο περιφραγμένος χώρος ;
Θάνος
Ούτε μπορεί να τα φροντίζει, ούτε είναι καλό που είναι φυλακισμένα. Αλλά πες τα στους συντοπίτες σου, που είναι η αιτία αυτής της κατάστασης. Πες τα στον κόσμο, που εξ αιτίας της συμπεριφοράς του, αναγκάζονται κάποιοι να παίρνουν τέτοια μέτρα. Και περιορισμό, και στείρωση, (για την οποία πολλοί λένε ότι είναι κακό και παρέμβαση στη φύση) και γενικά το συνεχές τρέξιμο πίσω από τα σκυλιά. Αν δεν τα πείραζε ο κόσμος, δεν θα χρειάζονταν να ασχολείται κανείς ή τουλάχιστον όχι τόσο πολύ.
Μην μου κοπανήσεις τώρα για τίποτα ισορροπίες της φύσης…
Φιλόζωος
“Ένα παραμύθι με χαρούμενο τέλος”
Μια φορά και ένα καιρό ( 2008 ) σ' ένα μικρό και φιλήσυχο χωριό έφτασε ο “πολιτισμός” .
Αγόρασε μία έκταση , άρχισε να την περιφράζει και να μαζεύει σκυλιά !!!!
Όταν οι “απολίτιστοι ” αναρωτήθηκαν εάν αυτός ο χώρος πληρεί τις προϋποθέσεις ήρθε η πολιτισμένη απάντηση στα Χανιώτικα Νέα 27/3/2009 “Καταγγελίες Φιλοζωικού Συλλόγου” και 28/3/2009 “Στη Κάινα υπό διωγμό καταφύγιο ζώων ”.
Ένα επιχείρημα που αξίζει να θυμηθούμε ήταν το
“.... με δικά της απολύτως χρήματα και με προσωπική αυτοθυσία , σε χώρο δικό της , 4 στρεμμάτων έχει δημιουργήσει εδώ και ένα χρόνο ,ένα καταφύγιο αδέσποτων σκύλων ”
Ο πολιτισμός γνωρίζοντας τις διαθέσεις των απολίτιστων ενημέρωσαν με έγγραφη καταγγελία
το αστυνομικό τμήμα Βάμου 09/04/2009
“ότι κάτοικοι της περιοχής Κάινας Δήμου Βάμου Χανίων , όπου βρίσκεται το καταφύγιο ζώων της Λούκας Λίντα , ετοιμάζονται να ρίξουν φόλες ή να αφήσουν ,σπάζοντας τις κλειδαριές της περίφραξης ανυπεράσπιστα στους δρόμους τα κατοικίδια ζώα , τα οποία φυλάσσονται εντός του καταφυγίου ”
Αυτή η κίνηση τρομοκράτησε τους απολίτιστους , άφησαν τις φόλες , τα σύνεργα διάρρηξης στην άκρη , αλλά ενώ θα περιμέναμε να εκπολιτιστούν βοηθώντας εθελοντικά τον καθαρισμό του χώρου αυτοί συνέχιζαν να αναρωτιούνται εάν ο χώρος πληρεί τις προϋποθέσεις ενώ τα σκυλιά έχοντας βαρεθεί την ξηρά τροφή δοκίμαζαν για αλλαγή πρόβατα , κότες και ότι άλλο έβρισκαν αυτό που ονομάζουμε πολιτισμένα ισορροπημένη διατροφή .
Οι απολίτιστοι μετά από διαβούλευση με την προηγούμενη δημοτική αρχή καταφέρνουν να ξεκινήσει προσπάθεια για δημιουργία ενός δημοτικού Κυνοκομίου , θεωρώντας ότι αυτή είναι η λύση που αρμόζει για τα αδέσποτα ,ζητώντας μέχρι να γίνει αυτό να γίνει τουλάχιστον μια καταγραφή των ζώων που ζουν στον περιφραγμένο χώρο .
Δυστυχώς όμως δεν έχουν την συμπαράσταση των πολιτισμένων οι οποίοι προσπαθούν να παρουσιάσουν τον συγκεκριμένο περιφραγμένο χώρο ως πρότυπο καταφύγιο , ούτε καταγραφή των ζώων γίνεται .
Ο χρόνος περνάει , ο χώρος συνεχίζει να λειτουργεί παράνομα , τα σκυλιά συνεχίζουν την ισορροπημένη διατροφή τους , άλλα φεύγουν , άλλα έρχονται , άλλα πεθαίνουν χωρίς να υπάρχει κανείς έλεγχος , χωρίς να υπάρχει κανένα ενδιαφέρον για τις συνθήκες διαβίωσης .
Τι γίνεται όμως όταν οι χορηγίες και οι δωρεές τελειώνουν ; Πως θα εξασφαλιστούν νέες ;
Πως θα αντιμετωπίσουν την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για κλείσιμο του παράνομου κυνοκομίου ;
“Δηλώνουμε πλέον, ότι δεν θα κλείσει, όσα ζώα και αν σκοτώσουν. ” χαν.νέα 20/7/2013
Ακόμα και ένας απολίτιστος μπορεί να καταλάβει πλέον ποιος έχει όφελος από τον θάνατο των σκυλιών .
Όχι μόνο δεν τους ενδιαφέρει το πως ζουν αλλά δεν τους ενδιαφέρει και αν τα σκοτώνουν .
Γιατί από το 2008 ως το 2012 δεν υπήρχαν δηλητηριάσεις ;
Για να ζήσουν τα αδέσποτα καλά και οι απολίτιστοι ακόμα καλύτερα να εφαρμοστεί η απόφαση Αρ.93 / 2013 σχετικά με το παράνομο κυνοκομείο της Κάινας του Δήμου Αποκόρωνα !!!
Θάνος
Πριν τα μαζέψει εκεί μέσα πώς ζούσαν; Είχαν την ησυχία τους ή κινδύνευαν; Σκότωνε ο καθένας όποιο ήθελε όποτε και όπως ήθελε και τηρούνταν έτσι οι ισορροπίες σας;
Άφησαν τις φόλες και τα σύνεργα διάρρηξης; Άρα ήθελαν να τα σκοτώσουν;
Πριν κλειστούν εκεί μέσα και τρων συνέχεια ξηρά τροφή τι έτρωγαν;
«Για να ζήσουν τα αδέσποτα καλά και οι απολίτιστοι ακόμα καλύτερα να εφαρμοστεί η απόφαση Αρ.93 / 2013 σχετικά με το παράνομο κυνοκομείο της Κάινας του Δήμου Αποκόρωνα !!!»
Τι είναι αυτή η απόφαση;
Και γιατί να μην το πούμε αλλιώς; Για να ζήσουν οι απολίτιστοι καλά και τα αδέσποτα ακόμα καλύτερα.
Γιατί από το 2008 ως το 2012 δεν υπήρχαν (ευτυχώς) δηλητηριάσεις;
Αν κλείσει όπως ζητάς, με τα ζώα τι θα συμβεί;
Αν πετύχαινε η προσπάθεια για δημιουργία δημοτικού Κυνοκομίου, δεν θα είχαν δολοφονηθεί τα σκυλιά;
Ποιος εμπόδισε την δημιουργία δημοτικού Κυνοκομίου; Μπορεί κάποιος πολίτης με συμφέροντα να την εμποδίσει, τη στιγμή που αυτή όχι μόνο είναι νόμιμη, αλλά υποχρεωτική;
Στο δημοτικό κυνοκομείο τι θα έτρωγαν;
Το κυνοκομείο δεν είναι για μόνιμη διαμονή των αδέσποτων. Είναι για προσωρινή διαμονή, μέχρι να γίνουν κάποια πράγματα, και να ελευθερωθούν πάλι στο οικείο τους περιβάλλων. Στο οποίο, ο δήμος είναι υποχρεωμένος να τα προστατεύει.
Φιλόζωος
"Πριν τα μαζέψει εκεί μέσα πώς ζούσαν;"
Την απάντηση την δώσατε παρακάτω "στο οικείο τους περιβάλλων"
Τα μαζεύει από το δρόμο , ακόμα και στο χωριό εάν αφήσεις το σκυλί σου ελεύθερο να πάει βόλτα θεωρείτε αδέσποτο και καταλήγει στο καταφύγιο , άσχετα εάν διαθέτει ταυτότητα !!! Τα σκυλιά πρέπει να βγαίνουν βόλτα μόνο με αλυσίδα αλλιώς ..............
Εσείς θεωρείτε οικείον περιβάλλον το συγκεκριμένο χώρο ή το εξωτερικό που τα στέλνει;
"Πριν κλειστούν εκεί μέσα και τρων συνέχεια ξηρά τροφή τι έτρωγαν; "
Τα πρόβατα , οι κότες οι κατσίκες που τρώνε δεν έχουν ψυχή ;ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ;
"Άφησαν τις φόλες και τα σύνεργα διάρρηξης; Άρα ήθελαν να τα σκοτώσουν; "
Αλλά τους πήρε μερικά χρόνια μέχρι να το αποφασίσουν !!!!Στο ερώτημα ποιος κερδίζει από τον θάνατο των σκυλιών κουβέντα ;
"Ποιος εμπόδισε την δημιουργία δημοτικού Κυνοκομίου;"
Την απάντηση την δώσατε παραπάνω αλλά με ερώτηση
"Αν πετύχαινε η προσπάθεια για δημιουργία δημοτικού Κυνοκομίου, δεν θα είχαν δολοφονηθεί τα σκυλιά;" συνεπώς ποιο το νόημα να γίνει!!!
"Στο δημοτικό κυνοκομείο τι θα έτρωγαν;" Πάντως όχι πρόβατα , κότες , κατσίκια και θα είχαν διαφορετικές συνθήκες , δείτε το δημοτικό κυνοκομείο στο Ηράκλειο.
"Σκότωνε ο καθένας όποιο ήθελε όποτε και όπως ήθελε και τηρούνταν έτσι οι ισορροπίες σας;"
Για να ρωτάτε κάτι θα ξέρετε, μπορείτε να μας γράψετε πόσα ελεύθερα αδέσποτα έχουν σκοτωθεί από το 2008 στο νομό ;
"Αν κλείσει όπως ζητάς, με τα ζώα τι θα συμβεί;"
Και πάλι την απάντηση την δώσατε εσείς
"Είναι για προσωρινή διαμονή, μέχρι να γίνουν κάποια πράγματα, και να ελευθερωθούν πάλι στο οικείο τους περιβάλλων."
Για τα αδέσποτα που θα χρειαστούν προστασία υπάρχει στα Χανιά καταφύγιο που με την βοήθεια του Δήμου διαθέτει κτηνιατρική κάλυψη και καλύτερες συνθήκες .
Γιατί δεν υπάρχει καταγραφή των ζώων , ποιοι διαχειρίζονται τις δωρεές και τις χορηγίες περίπου 48.000 ευρώ χανιώτικα νέα σελ.13 20/7/2013 ;
Επιτρέψτε μου τέλος να θέσω 1 ρητορικό ερώτημα.
Ποιοι οφελούνται από την μη δημιουργία Δημοτικού κυνοκομείου , από το θάνατο των σκυλιών και την προβολή στα ΜΜΕ ;
Ευχαριστώ για την φιλοξενιά
Καλές βουτιές
Θάνος
Φιλόζωε… δεν μου λες τίποτα παρά μου βάζεις γρίφους. Σε δουλειά να βρισκόμαστε.
Σε ρώτησα κάποια πράγματα, αν έχεις απαντήσεις δώσε τις. Αν όχι, κάνε βουτιές και μη λες τίποτα.
Φιλόζωος
Αφού εσύ δίνεις και τις απαντήσεις δεν τις αναγνωρίζεις ; γιαυτό θεωρείς ότι δεν σου λέω τίποτα .
Εκτός από την έλλειψη χιούμορ που διαθέτεις και φάνηκε στις πρώτες σου απαντήσεις ήρθε η ώρα να φανεί και η έλλειψη δημοκρατίας !!! "...........και μη λες τίποτα."
Υ.Γ Θα είσαι μάλλον από αυτούς που ταίζουν τα αδέσποτα στην απέναντι πολυκατοικία και όχι στη δική σου για να μπορείς να τα βλέπεις από το μπαλκόνι σου και έτοιμος να κάνεις μήνυση σε όποιον παραπονεθεί .
Θάνος
Και πώς υπάρχουν αγριοκούνελα σε μια μικρή βραχονησίδα;
Δεν νομίζω να χρειάζεται έλλειψη νερού για να τηρηθεί η ισορροπία στη φύση, τηρείται με άλλους τρόπους. Από έλλειψη νερού πεθαίνουν μόνο κάποια, ενώ από έλλειψη χορταριού θα πέθαιναν όλα με μιας;
Πιο πολύ για καμουφλαρισμένο εκτροφείο μοιάζει αυτή η βραχονησίδα.
Εάν αντί για αγριοκούνελα ήταν ένα άλλο φυτοφάγο ζώο θα σε βοηθούσε να καταλάβεις ότι δεν αρκούν μόνο οι καλές προθέσεις ;
Σε κάθε πληθυσμό υπάρχει ποικιλομορφία , για το συγκεκριμένο πληθυσμό των φυτοφάγων ζώων που το νερό αποτελεί το ρυθμιστικό παράγοντα , κάποια από τα άτομα αντέχουν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στην έλλειψη νερού ενώ κάποια άλλα όχι . Όταν αυξηθεί ο πληθυσμός τους λόγω του ότι πήγαμε νερό και καταναλώσουν όλο το χορτάρι πως θα επιβιώσουν μέχρι να φυτρώσει το νέο μη έχοντας τη δυνατότητα μετανάστευσης ; εκτός εάν η λύση είναι να τους πάμε και φαγητό θεωρώντας ότι έτσι προστατεύουμε το φυσικό περιβάλλον και φωνάζοντας και τα ΜΜΕ για να προβάλουμε την αγάπη μας για το περιβάλλον χωρίς να έχουμε καταλάβει ότι πλέον έχουμε δημιουργήσει ένα ανθρωπογενές περιβάλλον .
Θάνος
Βάλατε τα κουνέλια στη βραχονησίδα για να έχετε μεζεκλίκια για τη ρακή σας, και μας πουλάς το παραμύθι της ποικιλομορφίας.
psarras dimitris
δεν πρεπει να κλεισει οσα σκυλια και να σκοτωσουν και οταν σε λιγο συντομο καιρο σαν θρασυδειλοι που ειναι ελθουν και επιδιωξουν καποια <<διευθετηση>> θα πρεπει να ρο αρνηθειτε γινει πιο πολυ θεμα ακομη αυτη τους η προσπαθεια.
Πρεπει εκεινο το μερος να γινει αρνητικο σημειο αναφορας για οσους το προσπαθουν στο νησι , ακομη και αν χρειαστει η κυρια Λουκας επιθυμει ενα συμβυβασμο με τους θρασυδειλους
Ο νόμος 4039/2012 θεωρεί ως ποινικό αδίκημα την θανάτωση και κακοποίηση ζώων. Η Κρήτη κατέχει τα θλιβερά πρωτεία- δυστυχώς... Τα άλλα όλα είναι φθηνές αμπελοφιλοσοφίες θρασυδείλων. DURA LEX SED LEX! Έτσι μόνο θα μάθουν να συμπεριφέρονται οι άνανδροι και κουραδόμαγκες!
Μήπως σας διαφεύγει και το συγκεκριμένο κομμάτι του νόμου ;
Η μη τήρηση των κανόνων ευζωίας (έλλειψη κατάλληλης στέγης, τροφής, νερού, περίθαλψης) του άρθρου 1 του νόμου 4039/2012 ΚΑΤΑΦΑΝΩΣ και αποτελεί κακοποίηση, άρα είναι ποινικό αδίκημα βάσει του άρθρου 16 του νόμου 4039/2012, γι’ αυτό και η δίωξη είναι αυτεπάγγελτη στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας.
Σας ενδιαφέρει μόνο το να ζουν ή το πως ζουν.
Μπορεί 1 άτομο να φροντίζει 150-160 σκυλιά ;
Θεωρείτε κατάλληλη στέγη τα σπιτάκια που φαίνονται στις φωτογραφίες με λαμαρίνες σε συνθήκες καύσωνα ;
Γιατί δεν επιτρέπει την καταγραφή των ζώων που φιλοξενεί ;
Μια χαρά το γνωρίζω το χωρίο που παραθέτετε. Μήπως όμως εσάς σας διαφεύγει ότι θα μπορούσατε, εάν όντως συμβαίνει αυτό που λέτε ότι θα μπορούσατε να κάνετε καταγγελία στην Εισαγγελία ενημερώνοντας ώστε να εκδοθούν διατάξεις αφαίρεσης των ζώων; Όπως υποθέτω θα γνωρίζετε, δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει μια εισαγγελική παραγγελία. Εφόσον πράξατε τα παραπάνω, ενόσω γνωρίζατε, έχετε και σεις μέγιστο της ευθύνης βάρος. Γιατί μη μου πείτε ότι ακόμα και εάν αληθεύουν τα όσα λέτε θεωρείτε τη λύση της δηλητηρίασης σύννομη!; Όσο προσπαθείτε να δικαιολογήσετε αυτή την αδικαιολόγητη πράξη, εκτίθεστε περισσότερο....
this is evil!
Καλημερα σας. Συμφωνώ με όσα γραφει ο αναγνώστης Φιλοζωος, ομως αγαπητε φιλε, όμως θα ηθελα να αναφερω το εξης: Αν εχεις αποδείξεις σχετικά με αυτά που λες περι σίτισης, στεγασης και ευνουχισμού των ζώων τοτε θεωρήσαι ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ και θα επρεπε να κατηγορηθεις κι εσυ. Αυτος που βλεπει τετοιου ειδους εγκΛήματα και κακοποιησεις δεν αντιδρα αλπα και μονο κατακρινει ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ
Συνυπέυθυνοι είναι αυτοί που υποστηρίζουν την ύπαρξη αυτών των συνθηκών και όχι αυτοί που προσπαθούν να τις αναδείξουν .
Εάν από τις φωτογραφίες δεν μπορείτε να καταλάβετε τις συνθήκες στέγασης και σίτισης μία επίσκεψη θα σας πείσει .
Όσο για τον ευνουχισμό καταρχήν να σας εξηγήσουν αυτοί το πως στειρώνουν τα σκυλιά και στη συνέχεια να σας πω τι έχω δεί !!!!
Εάν πραγματικά αγαπάτε τα ζώα βοηθήστε να σταματήσει να υπάρχει αυτός ο χώρος .
Δείτε το video
http://www.haniotika-nea.gr/125377-%CE%94%CE%B7%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%83%CE%B1%CE%BD%20%CF%83%CE%BA%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82%20(VIDEO)%20.html
Και Ω τι εκπληξη!!!Ξαναχτυπησαν οι δηθεν φιλοζωοι,με τις γνωστες ατακες για την κρητη.Η συνταγη γνωστη πλεον δεν μου κανει εντυπωση.Δεν λυπαστε
για την κακοποιηση του καθε ζωου,αντιθετα χαιρεστε οτι το ατομο που τα εκανε καταγεται απο κρητη.Και γιατι χαιρεστε?Γιατι εχετε καταντησει να βγαζετε τα απωθυμενα και τα κομπλεξ της ζωης σας σε ανθρωπους κρυμμενοι πισω απο ευαισθητα θεματα οπως η κακοποιηση των ζωων.Δεν αγαπατε τα ζωα ολοι εσεις,μισειτε ανθρωπους και τοπους,και αν ειναι και κρητικοι τι πιο
καλυτερη αφορμη απο τα να βγαλετε τη χολη σας.
ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ.....(το πιο ηπιο σχολιο που μπορω να κανω, σε σχεση με ολα αυτα που εχουν γραφτει για εμας....)
Μηπως ειναι καιρος το site να επανεξετασει την λειτουργια του και θεματα που περιεχουν υβρεις και χαρακτηρισμους να μην περνανε?
Ευχαριστω για την φιλοξενια.
Αυτό είναι το καταφύγιο
http://www.haniotika-nea.gr/125450-%CE%94%CE%B7%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%83%CE%B1%CE%BD%20%CF%83%CE%BA%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82%20.html#movie
Συμφωνω ουτε να τους βλεπω τους Κρητικους δεν θελω δεν αγοραζω ουτε τα προιντα τους ουτε παω διακοπες στην Λεβεντογενα Κρητη εαν ηταν ολοι οι λεβεντες ετσι πως ειναι οι θρασυδειλοι?
ΟΦΘΑΛΜΟΝ ΑΝΤΙ ΟΦΘΑΛΜΟΥ!
Διακοπές μόνο σε μέρος που δεν βασανίζουν τα ζώα. Μην αφήνετε χρήματα σε παλιανθρώπους. Πρέπει αυτά τα γεγονότα να γίνονται γνωστά σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.
Άλλη μια φορά οι κρητικοί απέδειξαν πόσο άντρες είναι εξάλλου έχουν βγάλει και τα καλύτερα τραβεστί. Πάντα θρασύδειλοι και ύπουλοι(βεντέτα) ξεσπώντας σε ανυπεράσπιστα και αδύναμα πλάσματα. Κανείς διακοπές πια σ'αυτο το νησί.
ειναι μια πραξη καταδικαστεα σε υπερθετικο βαθμο. ξερω προσωπικα τη αγαπη και τη προσπαθεια της κοπελλας αυτης.
@psarras dimitris
Φίλε μου πρέπει ναχεις πάθει εγκεφαλικό γιατί δεν βγαίνει νόημα από αυτά που γράφεις. Κοίταξε το...
«Δηλώνουμε πλέον, ότι αυτό δεν θα κλείσει, όσα ζώα και αν σκοτώσουν.»
Ε άμα τα σκοτώνουν ποιο το όφελος να είναι ανοιχτό.
Κανεις τουριστας, στην Κρητη! Μπας και βαλουνε μυαλο!!!
Να η απάντηση για το ποιος οφελείται από τα νεκρά ζώα .
Βάλτε σας παρακαλώ όλη την συνέντευξη γιατί στο τέλος υπάρχουν τα καλύτερα επιχειρήματα , πρός τι η λογοκρισία ;
Στην σημερινή συνέντευξη ζήτησε από όλους τους Χανιώτες να αναμετρηθούν!!!
Ζωοφιλία και Ιδιωτική Πρωτοβουλία
Περίπτωση Κάινας
Όταν οι ανάγκες μιας τοπικής κοινωνίας απαξιώνονται από ατομικές δράσεις δήθεν εθελοντισμού και ζωοφιλίας.
Η έκφραση “δουλεύει σαν σκυλί” που λέμε έμεινε από τα τσοπανόσκυλα κι όχι από τα διακοσμητικά κατοικίδια , αυτά που τα πάνε στα Καλλιστεία.
Τα τσοπανόσκυλα που δουλεύουν ως σκυλιά,ζώντας στη φύση, αφουγκραζόμενα τη φύση,που καταλαβαίνουν πότε έρχεσαι, ακόμα και εάν βρίσκεσαι 2 χιλιόμετρα μακριά.
Τα τσοπανόσκυλα που δρουν συλλογικά και δημιουργούν αγέλες όταν πεινάσουν ή κινδυνεύσουν .
Από την άλλη τα διακοσμητικά κατοικίδια του καναπέ που δεν χρειάζεται να δουλέψουν και όταν βγουν από το αποστειρωμένο και περιορισμένο περιβάλλον τους αρχίζουν να γαβγίζουν τους ανθρώπους, αφού διακατέχονται από αγοραφοβία.
Συναντάμε δηλαδή και στα σκυλιά ταξική διάκριση που είναι ευθέως αντίστοιχη με την ανθρώπινη.
Από τον καλύτερο φίλο του ανθρώπου ας περάσουμε στον άνθρωπο.
Οι άνθρωποι του χωριού με τα τσοπανόσκυλα και οι άνθρωποι με τα διακοσμητικά κατοικίδια, άνθρωποι με διαφορετικές ανάγκες.
Οι άνθρωποι του χωριού, που το εισόδημά τους εξαρτάται από τη κτηνοτροφία και τη γεωργία και καθημερινά το βλέπουν να μειώνεται .
Που το καλοκαίρι μένουν κάποιες ώρες ή μέρες χωρίς ρεύμα και νερό για να έχουν ηλεκτρικό ρεύμα και νερό οι μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις.
Άνθρωποι που η συμβίωσή τους με τα ζώα είναι συνυφασμένη με τις προαιώνιες βιοποριστικές και οικιστικές παραδόσεις.
Άνθρωποι που τα ζώα γι’αυτούς δεν είναι θέμα χόμπι , είτε εξεζητημένης εκδήλωσης στοργής, ως υποκατάστατο ελλειμμάτων ανθρωπιάς σε συνθήκες μεγαλούπολης.
Οι άνθρωποι με τα διακοσμητικά κατοικίδια, με εισόδημα εξασφαλισμένο, πολιτισμένοι, με έντονο το αίσθημα ζωοφιλίας και εθελοντισμού.
Τι μπορεί να πει κάποιος για την ζωοφιλία ;
Η συμβίωση με τα ζώα, ζωοφιλία, καλό πράμα, πολιτιστικώς ανώτερο. Αλλά η αγάπη για τη ζωή, η φιλοζωία (όπως θα ‘πρεπε να τα ξεχωρίσουμε ως λέξεις) ακόμα υψηλότερο πολιτισμικό ιδανικό.
Τι μπορεί να πει κάποιος για τον εθελοντισμό ;
Όλοι μας τρέφουμε βαθύτατο σεβασμό στη διάθεση εθελοντικής προσφοράς, έκφρασης συμπόνιας και στις σχετικές πρωτοβουλίες συνανθρώπων μας, οι οποίοι, προφανώς ελαύνονται από ειλικρινή κίνητρα, έχουν καλές προθέσεις και ενδεχομένως, επενδύουν συναισθηματικά και υπαρξιακά τις επιλογές τους.
Ωστόσο,όταν οι επιλογές αυτές άπτονται ζητημάτων οικοσυστημάτων, δημόσιας υγείας, νομοθεσίας, εύρυθμης λειτουργίας μιας κοινότητας με αγροτοκτηνοτροφικές , οικιστικές παραθεριστικές κ.ο.κ ανάγκες, η πραγμάτωση αυτών των πρωτοβουλιών, δεν μπορεί να επαφίεται στις όποιες αγαθές προθέσεις και επιλογές ατόμων, χωρίς διαβούλευση και συναινετικές ρυθμίσεις συγκερασμού των αναγκών, βάσει τεκμηριωμένων λύσεων που προτείνουν οι καθ’ ύλην αρμόδιοι.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Ζωφιλος δεν ειναι αυτος που χρησιμοποιει τα ζωα για δουλους αλλα αυτος που τα συντροφευει και τα φροντιζει χωρις ανταλαγματα. Τα ζωα δεν δημιουργηθηκαν για τις αναγκες του ανθρωπου. Το αν ο ανθρωπος λογω δυναμης και ματαιοδοξιας τα εκμεταλευεται ειναι δικο του προβλημα.
Σύμφωνα με το λεξικό ζωόφιλος
"Αυτός που αγαπάει και προστατεύει τα ζώα, ο φίλος των ζώων."
Εαν εσείς θεωρείτε αγάπη και προστασία αυτό που συμβαίνει σε αυτό το χώρο επιτρέψτε μου να διαφωνώ .
Για προστασία από τη ζέστη έχουν αυτά τα σπιτάκια που φαίνονται στη φωτογραφία με λαμαρίνες , και η αγάπη μεταφράζεται με το να τα στειρώνει χρησιμοποιώντας λάστιχο με το οποίο σφίγγει τους όρχεις μέχρι να πέσουν !!!
Να τα ταίζει πετώντας τη τροφή όπως στις κότες και να γίνεται μάχη για να προλάβουν να φάνε .
Στο χώρο δεν υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα , ούτε πόσιμο νερό , μόνο νερό άρδευσης .
Τις απεκκρίσεις τις πετάει στους κάδους σκουπιδιών του χωριού .
Με βρίσκει σύμφωνο το ότι τα ζώα δεν δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες του ανθρώπου .
Αυτό που χρειάζεται να καταλάβουμε είναι ότι είμαστε κομμάτι του περιβάλλοντος γιαυτό χρειάζεται να προσέχουμε και να σεβόμαστε το περιβάλλον !!
Πρόβλημα
Σε μια μικρή βραχονησίδα ζουν αγριοκούνελα . Το καλοκαίρι κάποια από αυτά πεθαίνουν από την έλλειψη νερού .Θα ήταν ζωοφιλία εάν πηγαίναμε νερό το καλοκαίρι ;
Απάντηση
Οχι !!!!! Το νερό αποτελεί το ρυθμιστικό παράγοντα κρατώντας σε ισορροπία τον πληθυσμό των αγριοκούνελων με αποτέλεσμα το χορτάρι που φυτρώνει να τους αρκεί. Το να πάμε νερό θα είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του πληθυσμού των αγριοκούνελων , την κατανάλωση του χορταριού με αποτέλεσμα την εξαφάνιση των αγριοκούνελων λόγω έλλειψης τροφής!!!
Δεν αρκούν δυστυχώς οι καλές προθέσεις , και μεγαλύτερη ζημιά κάνουν τα μεγάλα λόγια και οι κατηγορίες !!!!!Το ψέμα έχει μικρά ποδάρια !!!
http://www.zarpa.gr/%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%cf%85%cf%80%ce%ac%cf%81%cf%87%ce%b5%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%86%ce%ae%ce%bc%ce%b9%cf%83%ce%b7-%ce%b4%ce%b5%ce%af%cf%84%ce%b5/
Ευχαριστώ για την φιλοξενία για άλλη μια φορά
Ωραια και ενδιαφεροντα ολα αυτα,Το θεμα του αρθρου ομως δεν ειναι τα παραπανω αλλα η αγρια δολοφονια 80 δυσμοιρων πλασματων απο τερατα τα οποια ενοχλουνται απο τη παρουσια των σκυλων ειτε στους δρομους ειτε σε περιφραγμενους χωρους.
Το θέμα του άρθρου είναι η ανυπολόγιστη ζημιά από τη δυσφήμιση εξαιτίας ............. δηλαδή η οικονομική διάσταση και γιαυτό υπάρχουν τα σχόλια "κανείς τουρίστας .." .
Γιατί μας ενδιαφέρουν οι τουρίστες και όχι οι ντόπιοι;
Μας ενδιαφέρει να ζουν ή το πως ζουν ;
Συμφωνείτε να συνεχίζει να υπάρχει αυτός ο τρόπος διαβίωσης των σκυλιών στο περιφραγμένο χώρο ακόμα και εάν θεωρήσουμε ότι δεν θα δολοφονηθούν άλλα σκυλιά ;
Πως βρίσκεται την άποψη ότι θα συνεχίσει να υπάρχει όσα σκυλιά και εάν δολοφονήσουν ;
Γιατί εδώ και 6 χρόνια που υπάρχει αυτός ο περιφραγμένος χώρος ο σύλλογος προστασίας το θυμάτε μόνο όταν υπάρχουν δολοφονίες ;
Μας ενδιαφέρει και να ζουν και να ζουν καλά. Δεν συμφωνούμε στην άθλια διαβίωσή τους, αλλά αυτό μην το θεωρήσεις σαν να πρέπει να εξοντωθούν και πας και σκοτώσεις και τα υπόλοιπα...
Εσύ άρχισες να ενδιαφέρεσαι για την καλή διαβίωση τους εξ αιτίας της δυσφήμισης της περιοχής;
Εάν πραγματικά σε ενδιαφέρει να ζουν καλά βοήθησε να μην υπάρχει ο συγκεκριμένος περιφραγμένος χώρος .
Όσο αφορά το ερώτημά σου δεν έχεις μάλλον καταλάβει τίποτα από τα όσα έχουν γραφτεί .
Η κα Τερεζάκη ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος :
http://www.youtube.com/watch?v=Vd5-IFJG3_4&list=UUGX-c6rSE_6GXlQjgsA6wzg
Για ποιον λόγο μου έβαλες να δω αυτό το βίντεο Φιλόζωε;
Για να ακούσεις και από κάποιο άλλο σε τι συνθήκες ζουν τα ζώα.
Μπορεί 1 άτομο να φροντίζει 160-150 σκυλιά ;
Συμφωνείς να συνεχίσει να υπάρχει αυτός ο περιφραγμένος χώρος ;
Ούτε μπορεί να τα φροντίζει, ούτε είναι καλό που είναι φυλακισμένα. Αλλά πες τα στους συντοπίτες σου, που είναι η αιτία αυτής της κατάστασης. Πες τα στον κόσμο, που εξ αιτίας της συμπεριφοράς του, αναγκάζονται κάποιοι να παίρνουν τέτοια μέτρα. Και περιορισμό, και στείρωση, (για την οποία πολλοί λένε ότι είναι κακό και παρέμβαση στη φύση) και γενικά το συνεχές τρέξιμο πίσω από τα σκυλιά. Αν δεν τα πείραζε ο κόσμος, δεν θα χρειάζονταν να ασχολείται κανείς ή τουλάχιστον όχι τόσο πολύ.
Μην μου κοπανήσεις τώρα για τίποτα ισορροπίες της φύσης…
“Ένα παραμύθι με χαρούμενο τέλος”
Μια φορά και ένα καιρό ( 2008 ) σ' ένα μικρό και φιλήσυχο χωριό έφτασε ο “πολιτισμός” .
Αγόρασε μία έκταση , άρχισε να την περιφράζει και να μαζεύει σκυλιά !!!!
Όταν οι “απολίτιστοι ” αναρωτήθηκαν εάν αυτός ο χώρος πληρεί τις προϋποθέσεις ήρθε η πολιτισμένη απάντηση στα Χανιώτικα Νέα 27/3/2009 “Καταγγελίες Φιλοζωικού Συλλόγου” και 28/3/2009 “Στη Κάινα υπό διωγμό καταφύγιο ζώων ”.
Ένα επιχείρημα που αξίζει να θυμηθούμε ήταν το
“.... με δικά της απολύτως χρήματα και με προσωπική αυτοθυσία , σε χώρο δικό της , 4 στρεμμάτων έχει δημιουργήσει εδώ και ένα χρόνο ,ένα καταφύγιο αδέσποτων σκύλων ”
Ο πολιτισμός γνωρίζοντας τις διαθέσεις των απολίτιστων ενημέρωσαν με έγγραφη καταγγελία
το αστυνομικό τμήμα Βάμου 09/04/2009
“ότι κάτοικοι της περιοχής Κάινας Δήμου Βάμου Χανίων , όπου βρίσκεται το καταφύγιο ζώων της Λούκας Λίντα , ετοιμάζονται να ρίξουν φόλες ή να αφήσουν ,σπάζοντας τις κλειδαριές της περίφραξης ανυπεράσπιστα στους δρόμους τα κατοικίδια ζώα , τα οποία φυλάσσονται εντός του καταφυγίου ”
Αυτή η κίνηση τρομοκράτησε τους απολίτιστους , άφησαν τις φόλες , τα σύνεργα διάρρηξης στην άκρη , αλλά ενώ θα περιμέναμε να εκπολιτιστούν βοηθώντας εθελοντικά τον καθαρισμό του χώρου αυτοί συνέχιζαν να αναρωτιούνται εάν ο χώρος πληρεί τις προϋποθέσεις ενώ τα σκυλιά έχοντας βαρεθεί την ξηρά τροφή δοκίμαζαν για αλλαγή πρόβατα , κότες και ότι άλλο έβρισκαν αυτό που ονομάζουμε πολιτισμένα ισορροπημένη διατροφή .
Οι απολίτιστοι μετά από διαβούλευση με την προηγούμενη δημοτική αρχή καταφέρνουν να ξεκινήσει προσπάθεια για δημιουργία ενός δημοτικού Κυνοκομίου , θεωρώντας ότι αυτή είναι η λύση που αρμόζει για τα αδέσποτα ,ζητώντας μέχρι να γίνει αυτό να γίνει τουλάχιστον μια καταγραφή των ζώων που ζουν στον περιφραγμένο χώρο .
Δυστυχώς όμως δεν έχουν την συμπαράσταση των πολιτισμένων οι οποίοι προσπαθούν να παρουσιάσουν τον συγκεκριμένο περιφραγμένο χώρο ως πρότυπο καταφύγιο , ούτε καταγραφή των ζώων γίνεται .
Ο χρόνος περνάει , ο χώρος συνεχίζει να λειτουργεί παράνομα , τα σκυλιά συνεχίζουν την ισορροπημένη διατροφή τους , άλλα φεύγουν , άλλα έρχονται , άλλα πεθαίνουν χωρίς να υπάρχει κανείς έλεγχος , χωρίς να υπάρχει κανένα ενδιαφέρον για τις συνθήκες διαβίωσης .
Τι γίνεται όμως όταν οι χορηγίες και οι δωρεές τελειώνουν ; Πως θα εξασφαλιστούν νέες ;
Πως θα αντιμετωπίσουν την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για κλείσιμο του παράνομου κυνοκομίου ;
“Δηλώνουμε πλέον, ότι δεν θα κλείσει, όσα ζώα και αν σκοτώσουν. ” χαν.νέα 20/7/2013
Ακόμα και ένας απολίτιστος μπορεί να καταλάβει πλέον ποιος έχει όφελος από τον θάνατο των σκυλιών .
Όχι μόνο δεν τους ενδιαφέρει το πως ζουν αλλά δεν τους ενδιαφέρει και αν τα σκοτώνουν .
Γιατί από το 2008 ως το 2012 δεν υπήρχαν δηλητηριάσεις ;
Για να ζήσουν τα αδέσποτα καλά και οι απολίτιστοι ακόμα καλύτερα να εφαρμοστεί η απόφαση Αρ.93 / 2013 σχετικά με το παράνομο κυνοκομείο της Κάινας του Δήμου Αποκόρωνα !!!
Πριν τα μαζέψει εκεί μέσα πώς ζούσαν; Είχαν την ησυχία τους ή κινδύνευαν; Σκότωνε ο καθένας όποιο ήθελε όποτε και όπως ήθελε και τηρούνταν έτσι οι ισορροπίες σας;
Άφησαν τις φόλες και τα σύνεργα διάρρηξης; Άρα ήθελαν να τα σκοτώσουν;
Πριν κλειστούν εκεί μέσα και τρων συνέχεια ξηρά τροφή τι έτρωγαν;
«Για να ζήσουν τα αδέσποτα καλά και οι απολίτιστοι ακόμα καλύτερα να εφαρμοστεί η απόφαση Αρ.93 / 2013 σχετικά με το παράνομο κυνοκομείο της Κάινας του Δήμου Αποκόρωνα !!!»
Τι είναι αυτή η απόφαση;
Και γιατί να μην το πούμε αλλιώς; Για να ζήσουν οι απολίτιστοι καλά και τα αδέσποτα ακόμα καλύτερα.
Γιατί από το 2008 ως το 2012 δεν υπήρχαν (ευτυχώς) δηλητηριάσεις;
Αν κλείσει όπως ζητάς, με τα ζώα τι θα συμβεί;
Αν πετύχαινε η προσπάθεια για δημιουργία δημοτικού Κυνοκομίου, δεν θα είχαν δολοφονηθεί τα σκυλιά;
Ποιος εμπόδισε την δημιουργία δημοτικού Κυνοκομίου; Μπορεί κάποιος πολίτης με συμφέροντα να την εμποδίσει, τη στιγμή που αυτή όχι μόνο είναι νόμιμη, αλλά υποχρεωτική;
Στο δημοτικό κυνοκομείο τι θα έτρωγαν;
Το κυνοκομείο δεν είναι για μόνιμη διαμονή των αδέσποτων. Είναι για προσωρινή διαμονή, μέχρι να γίνουν κάποια πράγματα, και να ελευθερωθούν πάλι στο οικείο τους περιβάλλων. Στο οποίο, ο δήμος είναι υποχρεωμένος να τα προστατεύει.
"Πριν τα μαζέψει εκεί μέσα πώς ζούσαν;"
Την απάντηση την δώσατε παρακάτω "στο οικείο τους περιβάλλων"
Τα μαζεύει από το δρόμο , ακόμα και στο χωριό εάν αφήσεις το σκυλί σου ελεύθερο να πάει βόλτα θεωρείτε αδέσποτο και καταλήγει στο καταφύγιο , άσχετα εάν διαθέτει ταυτότητα !!! Τα σκυλιά πρέπει να βγαίνουν βόλτα μόνο με αλυσίδα αλλιώς ..............
Εσείς θεωρείτε οικείον περιβάλλον το συγκεκριμένο χώρο ή το εξωτερικό που τα στέλνει;
"Πριν κλειστούν εκεί μέσα και τρων συνέχεια ξηρά τροφή τι έτρωγαν; "
Τα πρόβατα , οι κότες οι κατσίκες που τρώνε δεν έχουν ψυχή ;ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ;
"Άφησαν τις φόλες και τα σύνεργα διάρρηξης; Άρα ήθελαν να τα σκοτώσουν; "
Αλλά τους πήρε μερικά χρόνια μέχρι να το αποφασίσουν !!!!Στο ερώτημα ποιος κερδίζει από τον θάνατο των σκυλιών κουβέντα ;
"Ποιος εμπόδισε την δημιουργία δημοτικού Κυνοκομίου;"
Την απάντηση την δώσατε παραπάνω αλλά με ερώτηση
"Αν πετύχαινε η προσπάθεια για δημιουργία δημοτικού Κυνοκομίου, δεν θα είχαν δολοφονηθεί τα σκυλιά;" συνεπώς ποιο το νόημα να γίνει!!!
"Στο δημοτικό κυνοκομείο τι θα έτρωγαν;" Πάντως όχι πρόβατα , κότες , κατσίκια και θα είχαν διαφορετικές συνθήκες , δείτε το δημοτικό κυνοκομείο στο Ηράκλειο.
"Σκότωνε ο καθένας όποιο ήθελε όποτε και όπως ήθελε και τηρούνταν έτσι οι ισορροπίες σας;"
Για να ρωτάτε κάτι θα ξέρετε, μπορείτε να μας γράψετε πόσα ελεύθερα αδέσποτα έχουν σκοτωθεί από το 2008 στο νομό ;
"Αν κλείσει όπως ζητάς, με τα ζώα τι θα συμβεί;"
Και πάλι την απάντηση την δώσατε εσείς
"Είναι για προσωρινή διαμονή, μέχρι να γίνουν κάποια πράγματα, και να ελευθερωθούν πάλι στο οικείο τους περιβάλλων."
Για τα αδέσποτα που θα χρειαστούν προστασία υπάρχει στα Χανιά καταφύγιο που με την βοήθεια του Δήμου διαθέτει κτηνιατρική κάλυψη και καλύτερες συνθήκες .
Γιατί δεν υπάρχει καταγραφή των ζώων , ποιοι διαχειρίζονται τις δωρεές και τις χορηγίες περίπου 48.000 ευρώ χανιώτικα νέα σελ.13 20/7/2013 ;
Επιτρέψτε μου τέλος να θέσω 1 ρητορικό ερώτημα.
Ποιοι οφελούνται από την μη δημιουργία Δημοτικού κυνοκομείου , από το θάνατο των σκυλιών και την προβολή στα ΜΜΕ ;
Ευχαριστώ για την φιλοξενιά
Καλές βουτιές
Φιλόζωε… δεν μου λες τίποτα παρά μου βάζεις γρίφους. Σε δουλειά να βρισκόμαστε.
Σε ρώτησα κάποια πράγματα, αν έχεις απαντήσεις δώσε τις. Αν όχι, κάνε βουτιές και μη λες τίποτα.
Αφού εσύ δίνεις και τις απαντήσεις δεν τις αναγνωρίζεις ; γιαυτό θεωρείς ότι δεν σου λέω τίποτα .
Εκτός από την έλλειψη χιούμορ που διαθέτεις και φάνηκε στις πρώτες σου απαντήσεις ήρθε η ώρα να φανεί και η έλλειψη δημοκρατίας !!! "...........και μη λες τίποτα."
Υ.Γ Θα είσαι μάλλον από αυτούς που ταίζουν τα αδέσποτα στην απέναντι πολυκατοικία και όχι στη δική σου για να μπορείς να τα βλέπεις από το μπαλκόνι σου και έτοιμος να κάνεις μήνυση σε όποιον παραπονεθεί .
Και πώς υπάρχουν αγριοκούνελα σε μια μικρή βραχονησίδα;
Δεν νομίζω να χρειάζεται έλλειψη νερού για να τηρηθεί η ισορροπία στη φύση, τηρείται με άλλους τρόπους. Από έλλειψη νερού πεθαίνουν μόνο κάποια, ενώ από έλλειψη χορταριού θα πέθαιναν όλα με μιας;
Πιο πολύ για καμουφλαρισμένο εκτροφείο μοιάζει αυτή η βραχονησίδα.
Εάν αντί για αγριοκούνελα ήταν ένα άλλο φυτοφάγο ζώο θα σε βοηθούσε να καταλάβεις ότι δεν αρκούν μόνο οι καλές προθέσεις ;
Σε κάθε πληθυσμό υπάρχει ποικιλομορφία , για το συγκεκριμένο πληθυσμό των φυτοφάγων ζώων που το νερό αποτελεί το ρυθμιστικό παράγοντα , κάποια από τα άτομα αντέχουν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στην έλλειψη νερού ενώ κάποια άλλα όχι . Όταν αυξηθεί ο πληθυσμός τους λόγω του ότι πήγαμε νερό και καταναλώσουν όλο το χορτάρι πως θα επιβιώσουν μέχρι να φυτρώσει το νέο μη έχοντας τη δυνατότητα μετανάστευσης ; εκτός εάν η λύση είναι να τους πάμε και φαγητό θεωρώντας ότι έτσι προστατεύουμε το φυσικό περιβάλλον και φωνάζοντας και τα ΜΜΕ για να προβάλουμε την αγάπη μας για το περιβάλλον χωρίς να έχουμε καταλάβει ότι πλέον έχουμε δημιουργήσει ένα ανθρωπογενές περιβάλλον .
Βάλατε τα κουνέλια στη βραχονησίδα για να έχετε μεζεκλίκια για τη ρακή σας, και μας πουλάς το παραμύθι της ποικιλομορφίας.
δεν πρεπει να κλεισει οσα σκυλια και να σκοτωσουν και οταν σε λιγο συντομο καιρο σαν θρασυδειλοι που ειναι ελθουν και επιδιωξουν καποια <<διευθετηση>> θα πρεπει να ρο αρνηθειτε γινει πιο πολυ θεμα ακομη αυτη τους η προσπαθεια.
Πρεπει εκεινο το μερος να γινει αρνητικο σημειο αναφορας για οσους το προσπαθουν στο νησι , ακομη και αν χρειαστει η κυρια Λουκας επιθυμει ενα συμβυβασμο με τους θρασυδειλους