Έναν υπέροχο λαφιάτη απομάκρυναν από πυλωτή πολυκατοικίας στο Μαρούσι
Έναν υπέροχο λαφιάτη που οι κάτοικοι μιας πολυκατοικίας στο Μαρούσια εντόπισαν στην πυλωτή του κτιρίου έπιασε χθες η Μαρία Γανωτή υπεύθυνη της ΑΝΙΜΑ.
Η «εκπαιδευτική» επίσκεψη στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο στα Σπάτα και στο Δελφινάριο, που υπάρχει εκεί, εντάσσεται στο πρόγραμμα των εκδρομών πολλών σχολείων της Αττικής και όχι μόνο. Αυτό συμβαίνει, γιατί δυστυχώς είναι ελάχιστοι οι φωτισμένοι και ουσιαστικά φιλόζωοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι αντιλαμβάνονται πως η αιχμαλωσία των ζώων δεν έχει εκπαιδευτικό περιεχόμενο, αφού το μόνο που διδάσκει στα παιδιά μας είναι το πώς να διαχειρίζονται την «κατωτερότητα» των υπολοίπων πλασμάτων…
Εντούτοις μια ομάδα μαθητών από το International School of Athens οργανώνεται μέσω facebook και ζητάει να σταματήσουν οι κωλοτούμπες των δελφινιών, που ζουν αιχμάλωτα στις πισίνες στα Σπάτα, αφού το θέαμα δεν εκπαιδευτικό και στοχεύει μόνο στον κέρδος του επιχειρηματία.
Όμως δεν μένει μόνο σε αυτό. Τα παιδιά ζητούν από τους συνομήλικους τους να μποϋκοτάρουν τις επισκέψεις στο Δελφινάριο, ώστε να μπει ένα τέλος σε αυτή την εκμετάλλευση. Άλλωστε το νόμιμο δεν είναι πάντα και ηθικό.
Οι ίδιοι από την σελίδα τους στο facebook Schools End Captivity εξηγούν:«Είμαστε μία ομάδα μαθητών από το International School of Athens. Έχουμε ξεκινήσει μία εκστρατεία μέσα από το σχολείο μας με σκοπό να μποϋκοτάρουμε το δελφινάριο στο Αττικό Πάρκο και στηρίζουμε μία πανευρωπαϊκή απαγόρευση της αιχμαλωσίας των κητωδών.
Η Ελλάδα με νόμο που ψηφίστηκε πρόσφατα απαγορεύει τη χρησιμοποίηση ζώων σε παραστάσεις. Το Αττικό Πάρκο όμως συνεχίζει καθημερινά να χρησιμοποιεί δελφίνια σε παραστάσεις για το κοινό με τη δικαιολογία ότι αυτές είναι εκπαιδευτικές.
Εμείς, και άλλοι μαθητές σαν και εμάς, δεν θα επιτρέψουμε να μας χρησιμοποιήσουν σε μία προσπάθεια να νομιμοποιήσουν την συνεχιζόμενη αυτή εκμετάλλευση. Δεν υπάρχει κανένα εκπαιδευτικό όφελος από τη διατήρηση κητωδών σε αιχμαλωσία.
Η αιχμαλωσία κητωδών νομιμοποιεί επικίνδυνα την άποψη, ότι οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να εκμεταλλεύονται άλλες μορφές ζωής. Λαμβάνοντας υπόψη την συνεχιζόμενη καταστροφή του πλανήτη, και το γεγονός ότι είμαστε στη αρχή μίας μαζικής εξαφάνισης ειδών, καθώς και τις προκλήσεις που εμείς οι νέοι άνθρωποι αντιμετωπίζουμε, αυτό δεν είναι το μάθημα που πρέπει να διδασκόμαστε.
Αντιθέτως είναι αναγκαίο να διδαχθούμε το σεβασμό προς τα άλλα πλάσματα και το δικαίωμά τους να ζουν ελεύθερα και με αξιοπρέπεια. Ελπίζουμε ότι αυτή η εκστρατεία θα επεκταθεί και σε άλλα σχολεία και ότι και άλλοι μαθητές θα ενωθούν με εμάς απαιτώντας τον ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ και ότι τέτοια εκμετάλλευση δεν θα μεταμφιεστεί σε εκπαιδευτική».
Διαβάστε επίσης:
Εκπαιδευτικό και το σόου με τα δελφίνια υπό το φως της πανσελήνου;
Θα σταματήσει η Εισαγγελία τις κωλοτούμπες των δελφινιών;
Συνεχίζουν παράνομα τις παραστάσεις στο Δελφινάριο του Αττικού Ζωολογικού Πάρκου
Κέρκυρα: «Εκπαιδευτικό» σόου με θαλάσσιους λέοντες!
Εκπαιδευτική για τα παιδιά η αιχμαλωσία άγριων ζώων;
Ζωολογικοί κήποι για ανθρώπους; Φυσικά και υπήρξαν!
Είναι εκπαιδευτική η εκμετάλλευση και η παρανομία;
Τι κρύβεται πίσω από την «εκπαιδευτική» αξία των ζωολογικών κήπων;
Τα άγρια ζώα κινδυνεύουν στους ζωολογικούς κήπους
Είσαι για πάντα υπεύθυνος για ό,τι αλλοτριώσεις!
Κρίτων Αρσένης: Επιζήμια για τα δελφίνια τα δελφινάρια
Τι λέει το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο για το Δελφινάριο του!
Τσίρκο τέλος! Τι θα γίνει με το Δελφινάριο του Αττικού Ζωολογικού Πάρκου;
Το Δελφινάριο, ο νόμος και οι «εκπαιδευτικές» κωλοτούμπες
Κάποιοι νόμοι ψηφίζονται! Εφαρμόζονται όμως;
Αναρμόδιο το δικαστήριο για την εκμετάλλευση των δελφινιών και τις πολεοδομικές παραβάσεις!
Συνεχίζουν παράνομα τις παραστάσεις στο Δελφινάριο του Αττικού Ζωολογικού Πάρκου
Ένα δελφίνακι - αντικείμενο διασκέδασης και πλουτισμού γεννήθηκε στο Αττικό Πάρκο
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για όσα συμβαίνουν στα ζώα στην Ελλάδα ενισχύοντας το www.zoosos.gr
Σαφως και πρέπει να ενημερωθεί ο κόσμος για να καταλάβει ότι πρόκειτε για αιχμαλωσία επιζήμια για τη ζωή των ζώων και της βιολογικής αλυσίδας.
Μπράβο στη πρωτοβουλία των μαθητών και των εκπαιδευτικών τους