Η ιδιοκτήτρια της θηλυκής σκυλίτσας που βλέπετε στη φωτογραφία όταν την ρώτησαν γιατί έβαψε το τρίχωμα του ζώου με χρωμοσαμπουάν απάντησε: «Εσείς τα μαλλιά σας γιατί τα βάφετε;». Όταν της επισήμαναν ότι αυτό δεν είναι φυσιολογικό για ένα ζώο και δεν αποτελεί επιλογή του σκυλιού – και δεν σχετίζεται με τη φροντίδα ή την ευζωία του – εξήγησε: «Το "Μαριδάκι" (έτσι λένε το κανισάκι μου) είναι ένα υπέροχο πλάσμα υπερκοινωνικό που λατρεύει τον κόσμο.
Όταν ήταν λευκό, ελάχιστοι το πλησίαζαν και ας έκλαιγε από χαρά όταν έβλεπε κόσμο και δεν του έδιναν σημασία, ενώ αυτό έκανε τα πάντα για να το προσέξουν. Τώρα που είναι ροζ, το προσέχουν όλοι και το Μαριδάκι είναι τρισευτυχισμένο! Το επιβεβαιώνουν όσοι το γνωρίζουν. Ίσως αν το δεις έτσι να είναι πιο ηθικό… ίσως αν όλα τα παρατημένα σκυλιά της φιλοζωικής που για χρόνια μένουν σε ένα κλουβί περιμένοντας τον παντοτινό τους ιδιοκτήτη (ο οποίος πολλές φορές δεν έρχεται ποτέ), να είχαν πολύ περισσότερες ευκαιρίες στην ζωή τους αν ήταν… ροζ».
Τα σχόλια δικά σας…
Διαβάστε επίσης:
Μεγαλόπολη: Αεκτζής έβαψε με κίτρινη μπογιά αδέσποτο σκύλο για να μας δείξει πόσο κάφρος μπορεί να γίνει ένας οπαδός...
Αυτό θα πει βλαμμένος Ολυμπιακός!
Καβάλα: Έβαψαν την γάτα πράσινη!
Διεθνής Έκθεση Μορφολογίας Σκύλων: «Φιλοζωία» πολυτελείας
Ο ακρωτηριασμός δεν είναι καλλωπισμός! Τα πρότυπα είναι πρόφαση – δικαιολογία!
Σούπερ μάρκετ εξωτικών ειδών και ζώων ράτσας το φεστιβάλ «Κατοικίδια Εν Δράσει»
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για όσα συμβαίνουν στα ζώα στην Ελλάδα ενισχύοντας το www.zoosos.gr
Όλοι λέτε με ποια προβλήματα ζώων θα έπρεπε να ασχολείται, ενώ μπροστά σας είναι τρεις σύνδεσμοι κάτω από το κείμενο που διαβάζετε, και ένα σωρό στη δεξιά πλευρά που όλοι δείχνουν, ότι, και με τι ασχολείται. Εσείς δεν ασχολείστε όχι αυτή. Τα προβλήματα των ζώων, σας ενδιαφέρουν μόνο ως όπλο για να τα χρησιμοποιήσετε εναντίον της, γιατί θίγει και τα γούστα σας. Τα θέματα που αντιστοιχούν στους τρεις από κάτω συνδέσμους είναι μάλλον που σας κάνουν να κλωτσάτε…
Και όλοι παρουσιάζετε την δημοσίευση ως κατηγορητήριο για κακοποίηση. Πουθενά δεν λέει τέτοιο πράγμα όμως. Παραποιείτε και το κείμενο δηλαδή. Πονηριά δηλαδή.
Όλων μας οι πράξεις κρίνονται και σχολιάζονται. Όλοι είμαστε εκτεθειμένοι στην κοινωνική κριτική.
Αν δεν αντέχετε να σας σχολιάζουν ή να σας κριτικάρουν, να μην εκτίθεστε στην κοινωνία.
Νομίζω ότι υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά θέματα να ασχοληθεί κανείς από το αν κάποιος έβαψε με το τρίχωμα του σκύλου του ροζ! Οι φιλοζωικές καλύτερα να ασχοληθούν με τα αδέσποτα που υποφέρουν και με την παροχή βοήθειας σε εκείνους που θέλουν να τα βοηθήσουν.Πριν περίπου ένα χρόνο επισκεπτόμενη την αδερφή μου που σπουδάζει Πάτρα, βρήκαμε έναν αδέσποτο γατούλη που ήταν άρρωστος. Είχε ένα αρκετά σοβαρό αλλά αντιμετωπίσιμο πρόβλημα υγείας. Όταν τον βρήκαμε ήταν Σαββατοκύριακο και καθότι ήμασταν και οι 2 φοιτήτριες δεν είχαμε λεφτά για να τον πάμε σε κτηνίατρο και οι τράπεζες ήταν κλειστές για να μας στείλουν οι δικοί μας, των οποίων δεν περισσεύουν κιόλας τα χρήματα. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τη φιλοζωική της πόλης αλλά δε βρήκα κανέναν, απευθύνθηκα και σε άλλες φιλοζωικές και φορείς για την προστασία των ζώων μήπως και μπορούσαν να βοηθήσουν ή να με κατευθύνουν τι να κάνω αλλά μάταια. Τελικά ευτυχώς βρέθηκε κτηνίατρος που δέχτηκε να δει το γάτο και να την πληρώσουμε από Δευτέρα. Και εκεί αρχίζει το πανηγύρι, το γατάκι είχε ένα πρόβλημα υγείας που ναι μεν αντιμετωπιζόταν αλλά χρειαζόταν ιδιαίτερη φροντίδα και αρκετά χρήματα. Δεδομένου ότι είχα ήδη ένα σκύλο οπότε δεν μπορούσα να το πάρω σπίτι, αλλά ούτε και η αδερφή μου μπορούσε, και δεδομένου ότι δεν υπήρχε και η οικονομική δυνατότητα να το φροντίσω, προσπάθησα εκ νέου να μιλήσω με φιλοζωικές για να με βοηθήσουν. Στις περισσότερες δεν σήκωναν καν το τηλέφωνο, σε όσες το σήκωσαν δεν ασχολήθηκαν, ήταν σε φάση κόψε το λαιμό σου (ενώ ζητούσα να με βοηθήσουν είτε οικονομικά, είτε να με βοηθήσουν να του βρω σπίτι) και σε μία από τις οργανώσεις άκουσα και το ανεκδιήγητο: "Αφού είναι άρρωστο και δεν μπορείς να το κρατήσεις καν΄του ευθανασία". Να κάνω ευθανασία σε έναν γάτο που μπορούσε να γίνει καλά και να ζήσει μια μακρά και ευτυχισμένη ζωή. Τελικά με όλες τις δυσκολίες το κράτησα το γατί και σήμερα είναι μια χαρά. Αναρωτιέμαι όμως πόσοι, παρακινούμενοι από τις φιλοζωικές που τώρα ωρύονται για το χρώμα του σκύλου, θανάτωσαν αδέσποτα που θα μπορούσα να έχουν θεραπευτεί;έχουμε λύσει όλα τα υπόλοιπα προβλήματα και το μόνο που έμεινε είναι συζητάμε αν πρέπει ή όχι να βάψεις ένα σκύλο; Και κάτι ακόμα που δεν αφορά μόνο στο συγκεκριμένο θέμα: Τυχαίνει να έχω σπουδάσει δημοσιογραφία, το 1ο πράγμα που μάθαμε στη σχολή είναι πριν να δημοσιεύσουμε μια είδηση ή καταγγελία να ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΟΥΜΕ την πληροφορία και όχι να διασύρουμε έτσι κόσμο. Μια φωτογραφία ενός ροζ σκύλου δεν συνιστά κακοποίηση ή εκμετάλλευση ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο έχετε προσάψει στην ιδιοκτήτρια του σκύλου, εφόσον το σκυλί το φροντίζει. Αντίθετα ξέρω πολλά σκυλιά στη γειτονιά μου που έχουν το φυσικό τους χρώμα αλλά δεν πρέπει να χουν δει ποτέ πως είναι κόσμος πέρα από τα όρια του μπαλκονιού που μένουν. Οπότε πριν μιλήσει κανείς για κακοποίηση, εκμετάλλευση ή ανοησία, πρώτα να ερευνήσει τις συνθήκες στις οποίες ζει ένα σκυλί κι όχι να διασύρει έτσι τον ιδιοκτήτη του. Ειδικά όταν πρόκειται για μπλογκ που θέλει να λέγεται δημοσιογραφικό. Και τέλος πρώτα οι φιλοζωικές να κάτσουν να ασχοληθούν με τα αδέσποτα και να παρέχουν βοήθεια σε όσους θέλουν να φροντίσουν ένα αδέσποτο,αντί να λένε πήγαινε το για ευθανασία, και αν θέλουν να κάνουν καταγγελίες σε ιδιοκτήτες ας ξεκινήσουν με τα ζωάκια που ζουν σε άθλιες συνθήκες. Αλλιώς το να ασχολούνται με το χρώμα ενός σκύλου που από ό,τι φαίνεται περνά μια υπέροχη ζωή είναι, για να το πω ευγενικά, γελοίο!
«Οι φιλοζωικές καλύτερα να ασχοληθούν με τα αδέσποτα που υποφέρουν και με την παροχή βοήθειας σε εκείνους που θέλουν να τα βοηθήσουν.»
και με την παροχή βοήθειας σε εκείνους που θέλουν να τα βοηθήσουν.
Γίνε μέλος φιλοζωικής, δημοσίευσε το τηλέφωνό σου, και μετά έλα να μας πεις τα νέα.
Η φωτογραφια του σοφατισμενου ζωου μου θυμισε το τσιρκο που μας πηγαινε ο πατερας μου οταν ερχοταν στην πολη μας.
Διαφορα χρωματα ειχαν τα σκυλακια που εκαναν τα νουμερα τους, τα ηλιθια νουμερα που τους ειχαν επιβαλει με ξυλο και τιμωριες να κανουν για μας, τους ακομα πιο ηλιθιους πελατες.
Μερικα ηταν ροζ με περιλαιμια αστραφτερα, αλλα τα περισσοτερα ηταν γαλαζια, ολα σοφατισμενα οπως κι αυτο της φωτογραφιας.
Καποια χρονια μετα, τα ξαναειδα αυτα τα ιδια ροζ και γαλαζια εκτρωματα της ανθρωπινης κακογουστιας σε διαφορους διαγωνισμους που γινονταν ειδικα για σκυλους.
Εκει, να κανουν παλι καποια νουμερα, αν και οχι εμπορικα οπως του τσιρκου, αλλα μου μετεδωσαν το ιδιο πικρο, λυπητερο αισθημα μιας ηλιθιας, ασκοπης εκμεταλλευσης.
Κανενας σχολιαστης δεν εκανε λογο για κακοποιηση, δεν προκειται εδω για κατι τετοιο.
Ουτε καν για κακογουστια, αν και η γνωμη μου ειναι, οτι η μετατροπη ενος ζωντανου, ακεραιου πλασματος σε «μαλλι της γριας», αποτελει οντως κακογουστια.
Εκτος αυτου, ολα αυτα τα καραγκιοζιλικια ειναι πλεον ξεπερασμενα, δεν πειθουν και δεν εντυπωσιαζουν κανεναν.
Προκειται για κατι που ισως η ιδιοκτητρια δεν εχει ακουσει ποτε: για τον σεβασμο στην προσωπικοτητα ενος ζωου, στην αξιοπρεπεια του.
Θα ελεγα λοιπον, οτι το ζωο δεν επεσε θυμα σωματικης εκμεταλλευσης με το να μπανιαριστει στα ροζ. Δεν βασανιστηκε, δεν υπεφερε.
Αλλα για κεινους που δεν νοιαζονται μονο για τη μοστρα του φιλοζωϊσμου και αγωνιζονται για τα δικαιωματα των ζωων, αποτελει αυτη η πραξη μια ασεβεια, μια προσβολη απεναντι στην υποσταση του ζωου, κι αν αυτο το ιδιο δεν ειναι σε θεση να το κρινει ετσι, το κρινουν εκεινοι που δεν θα εκαναν ποτε το ιδιο, επειδη σεβονται και αναγνωριζουν το δικαιωμα της αισθητικης του ακεραιοτητας.
Στην ερωτηση λοιπον: «φιλοζωϊα η ανοησια», εγω απλως θα απαντουσα: ασεβεια.
Venus
Συμφωνώ!
Εσύ που ζητάς συγγνώμη ή μάθε να γράφεις και να συντάσσεις ή κόψε το ποτό γιατί σε πειράζει.
Δε νομίζω ότι έβγαλε κανείς νόημα από τη συγγνώμη σου η οποία μετά απ'όσα έχεις γράψει είναι και ανούσια.
Μάθετε φιλόζωοι "του καναπέ" να ΑΓΑΠΑΤΕ τα ζώα σας ότι χρώμα και να έχουν.
Άντε γεια, μεγάλα ζωάκια.
«…………….. να ΑΓΑΠΑΤΕ τα ζώα σας ότι χρώμα και να έχουν.»
Έτσι ακριβώς! Όχι να τα βάφουν….
Εσυ δεν εισαι ικανη να κρινεις εμενα αν πινω ή οχι,βασικα πες την αληθεια,και εσυ μεσα στο κλειστο κυκλο εισαι ετσι??Αφου εισαι γατα και το καταλαβε,και καταλαβες επισης γιατι δεν αγαπατε τα ζωα πραγματικα λογο καποιου σκοπου,και τον ξερεις καλα,ολα απο αυτον τον σκοπο γυριζουν.Και σε παρακαλω προσεχε τι λες,εγω δεν εχω κανει τα σκυλια μου διαφημιστικα σποτακια,ουτε τα αναφερω ως ''κινητη διαφημηση΄΄Αυτο αμα το θεωρεις ηθικο και αγαπη προς τα ζωα,εγω θα σου ελεγα κατι αλλο,αλλα δεν γουσταρω γιατι με χαλασε το ποτο.
Και για να στο κανω ξεκαθαρα,γιατι θες να το παιξεις τρελιτσα.Εκτροφεις,επιδειξεις χορηγοι,φωτογραφιες και μεσα στην και καλα ΄΄φτιαγμενη΄΄ εικονα φιλοζωου,χρησιμοποιειτε τα ζωα σας για να καλυψετε δικες σας αναγκες.Οταν σου λεει ο αλλος ΄΄ο σκυλος ειναι διαφημηση΄΄ φτανει,ειναι ξεκαθαρη εκμεταλλευση ειτε οικονομικη ειτε ηθικη για να βγαινεται φωτογραφιες με επαθλα και να νομιζεται οτι εχετε κανει κατι στην ζωη σας ισως και επειδηθελετε να βρειτε γκομενο/γκομενα.Και να δωστου τον σκυλο να πηδαει εδω και εκει με προπονησεις καθε μερα, να ψαχνεται το καθαρο αιμα και στην προκειμενη περιπτωση να τα κανετε κλοουν,γιαυτο θα εχετε παντα φανατικους εχθρους γιατι τα ζωα τα βλεπετε σαν επιχειρηση(τα καθαροαιμα συνηθως) ενω για να καλυψεται τις αμαρτιες σας φροντιζεται και τα αδεσποτα.αμα δεν καταλαβες τους κυκλους τωρα,μαθε γεωμετρια και εγω συντακτικο.Τα φραγκα κανουν τον ανθρωπο να ξεχναει τα παντα και να αλλαζει μυαλα.
Αρχικά,έχοντας υπάρξει αρθρογράφος σε διάφορα σάιτ και μπλόγκς σας ενημερώνω πως δεν βρίσκω καθόλου έντιμο και επαγγελματικό να υπάρχει κείμενο το οποίο δεν είναι υπογεγραμμένο.Αν φοβάστε για τη γνώμη σας καλό είναι να μην την δημοσιεύετε καθόλου.Ζητάω λοιπόν άμεσα την υπογραφή του κειμένου ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ.Επίσης θα ήθελα να μου πει ένας από τους ηθικολόγους εδω μέσα από πότε το να πλένεις το σκύλο σου έγινε παράνομο.Το σκυλί έχει περάσει από χρωμοσαμπουάν,όχι από το κρεβάτι του Προκρούστη κυρίες μου.Οπότε αν έχετε να καταλογίσετε κάτι,τότε καταλογίστε ματαιοδοξία,όχι κακοποίηση.Δυστυχώς θα έπρεπε να γνωρίζετε στην ηλικία σας οι περισσότεροι εδω μέσα πως μια εικόνα ή ένα κομμάτι ενός διαλόγου δεν είναι αρκετά για να κρίνεις.Το σκυλί είναι υγιέστατο και υπερχαρούμενο και σε αντίθεση με τους περισσότερους εδώ εγω το λέω από προσωπική πείρα.Ως εκ τούτου αντί να βγαίνεται στα παράθυρα ως άλλη Ελένη Λουκά να μας προειδοποιήσετε για την έλευση του σατανά-βασανιστή σκύλων ρωτήστε να μάθετε πρώτα ή ακόμα καλύτερα ελάτε να δείτε με τα μάτια σας.Δέχομαι οτι το θέαμα μπορεί να μην αρέσει σε πολλούς αλλά αυτό δεν μου λέει τίποτα,όταν γνωρίζω πως ο σκύλος είναι εντάξει.Όσο για εσάς κυρία Λαγοπάτη μου,που είστε και πολύ επαναστάτρια του Φεισμπουκ,αφήστε τον υπολογιστή και τραβάτε καμιά βόλτα με την Έλενα να σας μάθει πώς μαζεύουν τα αδέσποτα και πώς κάνουν αγώνα από το υστέρημά τους για να τα περιθάλψουν.Πήξαμε σε ανθρώπους επικριτικούς,κακοπροαίρετους,ηθικολόγους,ακριβούς στα πίτουρα και φτηνούς στο αλεύρι.Άντε γεια.
Εσύ έγραψες καθαρά από συγγραφικό εθισμό.
Η ιδιοκτητρια του σαιτ η ((κυρια)) Ελενη Ηλιπουλου δεν κανει τιποτα αλλο παρα να κρινει και να κατηγορει για να μαζεψει εμετικα σχόλια... Ειναι μια αθεη εγωκεντρικη ανόητη που νομίζει οτι τα ξερει ολα, νομιζει πως μονο αυτη και η κλικα της ειναι καλοι φιλοζωοι και ολοι οι υπολοιποι ειμαστε για τα σκουπιδια.Ο χαρακτηρας του ανθρωπου φαινεται απο τον σεβασμο που εχεις για τους αλλους... ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥς ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΣ ΖΩΑ???? Εισαι αθεη κυρά μου? μεγια σου και χαρά σου την δικια μας την θρησκεια γιατι την σχολιαζεις και την επικρίνεις? Τι ζορι τραβας ? Τοσο κόμπλεξ πια? Γιατι καθεσαι και κρινεις τους αλλους και δεν κοιτας τα χαλια σου και την μιζερη ζωη σου? Γιατι κρινεις τους φιλοζωους και το τι θα κανουν στα ζωακια τους? Ποια εισαι εσυ που θα κρινεις ? Και ως τι θα κρινεις?Εγω πλεον μετα απο αυτο που ειδα μολις για το zoosos μονο ασχημα λογια εχω να λεω για το zoosos και φυσικα ενημερωνω τους παντες να μην μπαινουν καν σε αυτο το σαιτ...
Άθεη δεν ξέρω αν είναι, αλλά άλλο άθεος άλλο άθρησκος.
Πάντως εδώ δεν λέει κάτι για θρησκείες, μας έδειξε τι βρήκε κι εμείς κάναμε τα σχόλιά μας. Μακάρι να περνάει καλά το ζωάκι, αλλά το βάψιμο οποιουδήποτε χρώματος είναι εγωκεντρισμός.
Και είναι λάθος να λες ότι κάποιος μπορεί να κάνει ότι θέλει στο ζώο του. Αυτό ισχύει για το αυτοκίνητό του που είναι αντικείμενο.
Θίχτηκε δικαίωμα σε περιουσιακό στοιχείο; Γι΄ αυτό πλακώσατε όλοι εδώ και μιλάτε για δικαιώματα και πολλά και διάφορα;
Όλα τα σχόλια δείχνουν ότι υπάρχουν προηγούμενα. Ότι θίχτηκε κάτι περισσότερο από αυτό που δείχνετε εδώ μέσα.
τα ζωα αξιζουν τον σεβασμο μας κυρια μου,εμεις οι ανθρωποι οχι! τι συγκρινεις λοιπον. το εκανα καλα σοββαρα μιλας? μηπως να βαψουμε και ροζ ολα τα ζωα για να εχουν περασει στις αγγελιες?! κοψτε τα ναρκωτικα ή την πολυ βαφη ορισμενες εχει επιρεασει τον "εγκεφαλο" σας!!
Ολα αυτα ξεκινανε απο το σχολιο μιας καποιας "φιλοζωης" που θεωρει οτι εχει το αλαθητο του Παπα κ εχει δικαιωμα να επικρινει τους παντες. Ας μας πει ομως, η εν λογω κυρια, τον ορισμο της για την φιλοζωια! Ειναι φιλοζωια το "καταφυγιο" στο Περαμα ή μηπως ηταν εκεινο το σπιτι στον Ασπροπυργο;; Οταν εβλεπε τα οσα γινονταν εκει κ τις συνθηκες "ζωης" των ζωων ενιωθε πολυ περηφανη ως εθελοντρια;! Ενιωθε περηφανη οταν τα σκυλια τρωγοντουσαν μεταξυ τους; Γιατι να την βρασω την φιλοζωια σας οταν μου κανετε ηρωες ανθρωπους που στοιβαζουν 30 ζωα σ'ενα κλειστο δωματιο κ μια φορα την μερα πετανε φαι απο το παραθυρο!!
Σας πειραξε ενα κανισακι που ζει μια φυσιολογικη ζωη επειδη ειναι βαμμενο ροζ;! Δεν σας πειραξαν οι συλλεκτριες που, στο ονομα της περιβοητης φιλοζωιας, αφηνουν σκυλια με ψωρα κ καλαζαρ να γεννησουν αρρωστα κουταβια τα οποια ειναι κ αμφιβολλο αν θα ζησουν ή αν θα πεθανουν;
Με ποιο δικαιωμα τραβατε εναν ανθρωπο δημοσιως ο οποιος δεν σας εκανε κ τιποτα; Ετσι για να ειστε για μια ακομα φορα εσεις οι ηρωες; Ωραια, θα σας στησουμε ενα αγαλμα να κοιμαστε ησυχες επιτελους...
Ευη, οι πηγές σου λένε ότι όλη αυτή τη φρίκη την υποστηρίζει εν λόγω κυρία; Ότι την καλύπτει; Περίεργα μας τα λες.
https://www.youtube.com/user/eiliopulu/videos
Κυρια Ηλιοπουλου, αληθευει οτι εδω κ καποια χρονια ειστε ανεργη; Αληθευει οτι την ιστοσελιδα σας την συντηρειτε μεσα απο σπονσορες; Αληθευει οτι ειχατε σπονσορες για γιαουρτια, που ομως σας εγκατελειψαν μολις ειδαν το ειδος της δουλειας σας; Αληθευει οτι εχετε μεγαλη αναρτηση στην σελιδα σας που παρακινει τους αναγνωστες για δωρεα υπερ της σελιδας σας κ οχι για καποιο ουσιαστικο εργο υπερ των αδεσποτων; Αληθευει οτι οι αναρτησεις σας ειναι καλα μαγειρεμενες απλα, αναρτησεις διαδυκτιακων " φιλων" στο facebook? τελικα ποια ειναι η δουλεια σας κ γιατι χρειαζεστε τα χρηματα των δωρεων κ την επισκεψιμοτητα στο blog σας που τοσο απεγνωσμενα ζητατε;;;
ναι σε λιγο θα μας πειτε οτι της αποστελνουμε και "φτιαγμενες" καταγγελιες!
ρε αντε να δεις εαν ερχομαστε!
Πολύ κουτσομπόλης είσαι.
Θελω πραγματικα να ζητησω συγγνωμη για ολα αυτα που εγραψα,γιατι καταλαβα περι τινους προκειται.Το θεμα ειναι οτι αλλοι το σκυλο τον βλεπουν σαν σκυλο απλα και αλλοι σαν διαφημηση του εαυτου τους (κινητη) σε αυτην την περιπτωση,αλλοι το βλεπουν σαν σκυλο απλα,και αλλοι σαν καθαροαιμο.Και θα πω κατι ΄΄ασχετο΄΄.Οταν υπαρχει κυκλος που τροφοδοτει εναν αλλο κυκλο και ολοι αυτοι οι κυκλοι ειναι μεσα στον κυκλο σκυλος και αυτος ο κυκλος ειναι μεσα στον κυκλο φιλοζωια χεσε μεσα Πολυχροχη.Αυτο μετα λεγετε σουπερ ντουμπελ ΄΄κλειστος΄΄ κυκλος.Ο κλειστος κυκλος περιλαμβανει ατομα που τους αρεσει να αυτοαποκαλουνται συχνα και ως κυνοφιλοι που συνηθως επισης μπαινει και μια παυλιτσα και παει κυνοφιλοι-φιλοζωοι για πολλους.Αλλα ειναι μια ουτωπια ολο αυτο και οι εννοιες στις λεξεις εχουν χαθει με το περασμα του χρονο μεσα σε αυτον τον κυκλο.Και χανονται για εναν σκοπο οση και προσπαθεια να γινει για να μπει η λεξη φιλοζωια,σκοπος δεν μπορει να χαθει γιατι ειναι ο ανθωπος ετσι,και εγω συμφωνω με αυτο,ειναι δυσκολο πολυ,οποτε γιαυτο σας καταλαβαινω πραγματικα χωρις να ειρωνευομαι κανεναν και τιποτα.
Αντε, αυριο με μασκαρα και μεθαυριο με κραγιον.Αυτο ειναι υπερβολη. ο σκοπος ειναι να μην πιασεις τα ακρα. "μετρον αριστον ".
Αυτη η φαση που θελουν ολοι να ευλογουν τα γενια τους πολυ την γουσταρω.Εμενα δεν μου αρεσει κατι τετοιο,αλλα μαλλον θα επρεπε να το λεω συνεχεια τι κανω στην ζωη μου με οτιδηποτε εχει σχεση γιατι ο κοσμος πλεον δεν δινει σημασια αλλιως.Αυτο βλεπω να γινεται αυτην την στιγμη εδω στα σχολια.Απλα λετε ΄΄Ναι εβαψα το σκυλο μου ροζ,αλλα εχει την καλυτερη ζωη του κοσμου,εβαψα τον σκυλο μου ροζ αλλα βοηθαω τα αδεσποτα και εχω κανει μεγαλο εργο,εβαψα το σκυλο μου ροζ αλλα εχω αλλα 12 σκυλια και παιζει μαζι σε σχεση με αλλα,Και να μεταβαζεις και τους φιλοζωους του καναπε κτλπ.Απαντηση για ποιος ο λογος ο σκυλος ειναι ροζ υπαρχει??Γιατι εκτος απο φιλοζωος του καναπε ειμαι και χαζος.Και δεν ειναι μονο οι σκυλοι,και τα κοτοπουλακια βαφουν και τα ψαρακια.Απλα για να φαινονται ομορφοτερα στον κοσμο,λες και τα ζωα αυτα θελουν κατι προσθετο,δεν τους κανει ετσι οπως του εκανε η φυση και θελουν αλλαγες και χρωμα.Οι σκυλοι θελουν χρωμα στην ζωη τους ,οχι στην γουνα τους,και αφου λετε ειστε τοσο καλη στο εργο σας σε σχεση με τα αδεσποτα και τους σκυλους γενικοτερα συνεχιστε κα κανετε το πρωτο.Και στην τελικη,θες να βαψεις τον σκυλο σου κιτρινο,πχ για πλακα(δεν ξερω) καντο σπιτι σου,γελα,βγαλε τις φωτο σου,φωναξε τους φιλους σου να δεις πως το εκανες το σκυλο σου βαλε και αλλο χρωμοσαμπουαν ή βαλε φτερα να μοιαζει σαν μελισσα,φωναξε και την αγελη σου μαζι και καντε οτι θελετε αμα ετσι την βρισκεται,στο φεισμπουκ γιατι την ανεβαζεις??για να σου κανουν την επιθεση οι ανωμαλοι-ψυχακιδες-αγρικοι που σταζουν δηλητηριο ψευτοφιλοζωοι του καναπε??Εμ ετσι ειναι,γιαυτο ολα κρυφα,οτι και να κανετε να βρειτε την υγειας σας,αν και τον σκυλο σου σε καμια περιπτωση δεν τον βαφεις ροζ και να τον εχεις μεσα στο σπιτι,ή τον βγαζεις εξω να το δει κοσμος ή το βαζεις στον ιντερνετ να το δει ακομα περισσοτερος.Η φαση ειναι ΖΝ.
Μετά από χρόνια ενασχόλησης με αδέσποτα το μόνο που δε με νοιάζει να δω είναι ένα σκυλί βαμμένο ροζ. Μπλέ, πράσινο ή ότι άλλο γουστάρει ο ιδιοκτήτης του ΑΡΚΕΙ αυτό το ζώο να μην έχει ταλαιπωρηθεί, βασανιστεί ή εγκαταλειφθεί...
Από τα τρία παραπάνω το κανισάκι αυτό δεν έχει βιώσει ΤΙΠΟΤΑ.
Αντιθέτως ΖΕΙ όπως θα έπρεπε να ζουν όλα τα ζώα δεσποζόμενα κ μη.
Γιατί χάνετε το χρόνο σας με σχολιασμούς κ δεν προωθείτε τα αναρίθμητα - συμβατικών χρωμάτων- αδέσποτα που ψάχνουν σπίτια?
Ή να συμμορφώσετε τους ιδιοκτήτες που όντως βασανίζουν τα ζώα τους?
Κυρια Ηλιοπουλου, οταν κανετε κατι να το κανετε σωστα κ ολοκληρωμενα κ να στε ηθικη. Ας ποσταρουμε λοιπον ολοκληρο το κομματι της συζητησης που ελαβε μερος ως σχολιο σε ενα κατα τα αλλα συγκινητικο κ τρυφερο βιντεο που αναρτηςα στην σελιδα του προφιλ μου για να απολαυςουν οι φιλοι μου κ που φροντησατε να " καταστρεψετε".
Ζαχαρουλα Λαγοπατη λυπηρο...το βαμμενο κανις...
October 20 at 1:24pm · 1
Elena Tsalikidou Γιατι λυπηρο; Δεν ηξερε οτι ηταν ασπρο, ουτε τωρα ξερει οτι ειναι ροζ. Η ζωη που ζει ειναι μια ζωη που ολα τα μικροσωμα θα ζηλευαν..θαλασσα, βουνο ,ατελιωτες βολτες, σπορ κ μια τεραστια αγελη απο 12 σκυλια που την λατρευουν! Λυπηρο ειναι να βλεπω μικροσωμα που κουβαλιουντε ολη μερα αγκαλια για να μην πατησουν κατω κ λερωθουν κ σκυλια που κανουν την αναγκη τους σε πανα μεσα στο σπιτι γιατι οι ιδιοκτητες τους βαριουντε( ή νομιζουν οτι δεν χρειαζεται, λογω μεγεθους) να τα βγαλουν βολτα..
October 20 at 1:29pm · Like · 10
Ζαχαρουλα Λαγοπατη σωστα πως θα σεταρεται καλυτερα με το outfit ..δηλ αυριο μπορει να ειναι μπλε πχ και σχολιαζω ενα βιντεο που εχετε δημοσιο οχι τα παρατημενα μικροσωμα..οκ το παιρνω πισω πολυ trendy
October 20 at 1:31pm · 1
Elena Tsalikidou Σχολιαζω την ζωη σχεδον ολων των μικροσωμων, κ στο οτι δεν πρεπει να μαστε ρηχοι κ να εχουμε αυτου του τυπου την ηθικη σε αχρηστα θεματα ενω στα σοβαρα κλεινουμε τα ματια..εσεις τα μαλια σας δεν τα βαφετε;εσας το σκυλακι σας τι ζωη ζει; Αυτη που θελετε εσεις, ή αυτη που θελει κ πρεπει να ζει αυτο;; Το κανισακι απλα αντι να κανει μπανιο με κανονικο σαμπουαν, εκανε με χρωμοσαμπουαν. Κατι που διηρκεισε 10 λεπτα. Το κουρεμα του ομως θελει μια ωρα..μηπως ειναι κ αυτο λυπηρο κ θα επρεπε να το αφησω να τζιβιασει κ να ναι βρωμικο στον βωμο της ηθικης για καποιους φιλοζωιας;;....
October 20 at 1:46pm · Like · 1
Elena Tsalikidou Κ θες να το παρεις κ αλλιως; Το "Μαριδακι"( ετσι λενε το κανισακι μου) ειναι ενα υπεροχο πλασμα υπερκοινωνικο που λατρευει τον κοσμο, οταν ηταν λευκο, ελαχιστοι το πλησιαζαν κ ας εκλεγε απο χαρα οταν εβλεπε κοσμο κ δεν του διναν σημασια ενω αυτο εκανε τα παντα για να το προσεξουν. Τωρα που ειναι λοιπον ροζ, το προσεχουν ολοι κ το Μαριδακι ειναι τρισευτιχισμενο! Θα στο επιβαβαιωσουν οσοι το γνωριζουν.ισως αν το δεις ετσι να ειναι πιο ηθικο..ισως αν ολα τα παρατημενα σκυλια της φιλοζωικης που για χρονια μενουν σε ενα κλουβι περιμενωντας τον παντοτινο τους ιδιοκτητη( που πολλες φορες δεν ερχεται ποτε), να χαν πολυ περισσοτερες ευκαιριες στην ζωη τους αν ηταν ..ροζ..
October 20 at 1:54pm · Like
Elena Tsalikidou Μην ψαχνουμε παντα να σχολιασουμε κατι ντε κ καλα αρνητικα..το σκυλακι ζει υπεροχα κ ειναι ευτιχισμενο. Δεν βλεπω κανενα ζωο να βασανιζεται! Αν ηταν βαμμενο καφε, δεν θα το καταλαβενες καν. Κ αν ηταν βαμενο μαυρο υπερ των εγκαταλελημενων μαυρων αδεσποτων που δεν βρισκουν σπιτι λογω χρωματος, μπορει κ να το επικρωτουσες..
October 20 at 1:58pm · Like
Δεν θα είχαν απαραίτητα άδικο τα άτομα που υπερασπίζονται το βάψιμο του ζώου, αλλά από τον τρόπο με το οποίο το κάνουν, φαίνεται ότι πρόκειται για άτομα που αντιλαμβάνονται τα ζώα ως μπιζού.
Άποψή μου.
Μιας και συναναστρέφομαι συνεχώς με ζώα (αν & δε θα έβαφα το δικό μου), λόγω επαγγέλματος, οφείλω να πω ότι ένα θέμα πρέπει να δημοσιεύεται (πόσω μάλλον όταν συνοδεύεται από σχόλια & σχολιασμούς) έπειτα από ενδελεχή έρευνα & όχι να βγαίνουν συμπεράσματα για την ποιότητα της ζωής του συγκεκριμένου ζώου, απλώς βάσει μίας αναρτημένης φωτο.
Μακάρι & άλλα ζώα να έχαιραν τόσο καλής μεταχείρισης & καλής ζωής... Αυτή η δημοσίευση είναι το λιγότερο απαράδεκτη.
Σε όλους τους τομείς υπάρχουν αισχρά άτομα, στους εκπαιδευτές, στους κυνηγούς , στους εκτροφείς κτλ. Αλλά η αρρώστια και η ξεφτίλα που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ποσοστό των ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΩΝ φιλόζωων(αυτό και αν δεν είναι ελεεινό) είναι πραγματικά εξωφρενική!!
Το άρθρο αναφέρεται σε ένα άτομο το οποίο έχει προσφέρει πραγματικά πολλά στην κυνοφιλία και τον σεβασμό στα ζώα, είναι αξιοπρεπέστατη και τα ζώα τα οποία είναι υπο την προστασία της είναι παθολογικά και ΨΥΧΙΚΑ 100% υγιή! Το άρθρο είναι μια εμετική προσπάθεια να κλέψει(ο συντάκτης του) τις εντυπώσεις απο άτομα τα οποία είναι άξια και θα ονειρευόταν να βρίσκεται στην θέση τους.
GET A LIFE "φιλόζωοι" του εσωτερικού σας ψυχαναγκασμού για προσοχή απο τον κόσμο, εαν θέλετε να νιώσετε μια αξία για τον εαυτό σας ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΖΕΙΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
Το άρθρο θα έπρεπε να κατέβει γιατί ξεφτιλίζει το site σας, και αντι να προωθεί την ζωοφιλία, δημιουργεί εχθρούς σε άτομα τα οποία όντως προσπαθούν και τους παίρνει η μπάλα εξ'αιτίας σας!
Είσαι κυνηγός και αγαπάς τα σκυλιά πιο πολύ από τα παιδιά σου, ή με κάποιον άλλον τρόπο τα εκμεταλλεύεσαι; Για να αντιδράς έτσι τόσο παθιασμένα για ένα τέτοιο γεγονός κάτι παίρνεις από τα σκυλιά και θίγεται. Μοιάζει σαν να φωνάζεις για να σκεπάσεις κάτι.
Λεει οτι ειναι νομμιμο προιον και οτι ο σκυλος δεν ποναει και δεν καταλαβαινει,Για να στο πω στην ψυχρα γιατι ετσι μαλλον θα καταλαβεις τι σημαινει αν καποιος καταλαβαινει ή οχι,Παρε τον σκυλο σου και βαλε μια ταμπελα επανω του και γραψε οτι πιο αισχρο μπορεις(μπορεις να εχεις και σεξιστικα υπονοουμενα για τους κτηνοβατες) και βγες εξω στον δρομο και καντου βολτα,τα ματια παλι στραμμενα επανω στο σκυλο θα ειναι,και αυτα που θα γραφεις ο σκυλος στην που..... του θα τα εχει γραμμενα,και ξερεις γιατι??Γιατι δεν ειναι ανθρωπος να καταλαβει τι μ@@@ κουβαλαει ενας ανθρωπινος εγκεφαλος,μου βαφεις ενα σκυλο ροζ και ο σκυλος λεεε.ΠΩΩΩΩ ειμαι ροζ,ουαου παμε και σε κανενα παρτι μετα.Τωρα ειστε με τα καλα σας??Σε κοβω να πιστευεις οτι και ο σκυλος κανει ζευγαρωνει απο απολαυση,γιατι αυτο το σταδιο ειναι παρακατω,εσυ ανεβηκες επιπεδο.Και αμα οπως λετε δεν ειναι αφεντικο,τοτε βγαλτε ολες αυτες τις μ@@@ απο το τριχωμα του γιατι κανεις δεν σας εδωσε αυτο το δικαιωμα,εκτος και αν ειστε αφεντικα.
Καποιος να πει στην ιδιοκτητρια-μαμα ή οπως σκατα θελει μα την λενε,οτι το σκυλι της δεν το εβαψε για τον σκυλο,εξαλου τα σκυλια δεν βλεπουν χρωματα,ασχετο αλλα παρανοικο.Η κυρια εβαψε το σκυλο της οχι για να βλεπουν το Μαριδακι,αλλα το αφεντικο του,γιατι αφεντικο εισαι οταν κανεις τετοια στον σκυλο σου,ο σκυλος δεν εχει χερια να παει κομμωτηριο.Παντως μπραβο σας,ο κοσμος πιστευω τωρα θα σου δινει σημασια οταν κυκλοφορεις εξω,αφου το σκυλι σου ειναι υπερκοινωνικο και πλεον ροζ,ολα τα ματια θα ειναι στραμμενα πανω σας.Τι να πω.Ξεφτιλα ειναι το λιγοτερο.ΑΑΑ την αλλη φορα κανε και τουφες στο μαλλι σου πρασινες ναι ειστε κομπλε.Τοτε σιγουρα θα σε κοιταει ο κοσμος υπερκοινωνικα μου πλασμαρα.
Ναι και από πάνω ισχυρίζονται οι υποστηριχτές της ότι αυτοί που ταΐζουν αδέσποτα είναι ματαιόδοξοι.
πες τα!!
Στα σκυλιά συμπεριφερόμαστε σαν να είναι σκυλιά και όχι κουκλες μπάρμπι.
αυτές οι βαφές εχουν και χημικά που εισχωρούν στον οργανισμο του ζώου που είναι ευαίσθητος σαν μωρού.και το σεσουάρ που το βάζουν για να στεγνώσει η γούνα του είναι για ενα σκυλί βασανιστήριο. ΧΑΖΟΒΙΟΛΕΣ!
επιτελους!!!!
Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που γράφτηκε το άρθρο.... με ποιο δικαίωμα;
Το σκυλί της φωτογραφίας εαν το δείτε πως κοιτάει την ιδιοκτήτρια του (λέξη που εσείς χρησιμοποίειτε ενω το σκυλί δεν είναι κτήμα....) και πως "δουλεύουν" παρέα φαίνεται πως είναι τρισευτυχισμένο και πως πραγματικά λατρεύουν ο ένας τον άλλο! Θα έπρεπε να σκέφτεστε πριν γράψετε και να κάνετε έρευνα!
Φιλόζωος δεν είναι όποιος προσπαθεί να δώσει νόημα στη ζωή του μέσα απο το "βοηθάω αθώες ψυχές" ενω ουσιαστικά θέλει να βοηθήσει την δική του ψυχή, και να γεμίσει την δική του άδεια ζωή.... τέτοιοι φιλόζωοι φυσικά και θα κατέκριναν "την ιδιοκτήτρια με το ροζ σκυλί".... για να ανεβάσουν τον εαυτό τους λίγο.... προφανώς σας έδωσε λόγω ύπαρξης για μια εβδομάδα ακόμα... εκτίθεστε με το άρθρο καλύτερα να το κατεβάσετε!!
«Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που γράφτηκε το άρθρο.... με ποιο δικαίωμα;»
Δεν χρειάζεται να τα καταλαβαίνεις όλα. Παίξε το κουμκανάκι σου και μην μιλάς.
Μακάρι όλα τα σκυλιά να δέχονταν την [κακοποιηση] που δέχετε το μαριδακι καθημερινά αντί της υπερβολικής αγάπης τον ασυλων στοιβαγμενα υπεράριθμα σκυλιά σε ακατάλληλους χώρους να κοιμούνται στο κρύο . Γιατί η πλειοψηφία του συναφιου σας έχετε καταντήσει συλλέκτες και πόσος σας ενδιαφέρει να υιοθετηθούν τα τα ζώα αυτα για ψαχτιτε μεταξυ σας να βρείτε τα κυνοκομεία ντροπή και μετά ασχολήθητε με το μαριδακι και το χρώμα του αλλά φυσικά κόρακας κοράκου μάτι δεν βγαζει
Ε δεν λέμε ότι είναι και κακοποίηση… Σχολιάζουμε τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου που έδωσε στο ζώο όψη καρνάβαλου. Γιατί εσείς όλοι εδώ αντιδράσατε σαν να σας χτύπησε κεραυνός; Τι συμβαίνει με εσάς; Τι σας καίει πραγματικά και πιαστήκατε να υποστηρίζετε αυτή τη χαζομάρα με τόσο μένος εναντίον αυτού που δημοσίευσε την γελοιοποίηση ενός ζώου;
Πραγματικά έχω κουραστεί να βλέπω ανούσια πράγματα να αναρτώνται από καθημερινά στο διαδίκτυο. Το ότι κάποιος δεν συμφωνεί με μια επιλογή που κάνει κάποιος άλλος είναι απόλυτα σεβαστό. Το να προσπαθεί όμως να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα επειδή δεν του αρέσει προσωπικά η 'επιλογή' το θεωρώ απαράδεκτο. Το αν κάποιος αποφάσισε να βάψει το σκύλο του -με σαμπουάν ΕΙΔΙΚΟ για αυτή τη δουλειά (δηλαδή για σκύλους-δηλαδή ΜΗ ΤΟΞΙΚΟ),το οποίο κυκλοφορεί στο εμπόριο και είναι καθ' όλα ΝΟΜΙΜΟ πράγμα που σημαίνει πως το ζώο ΔΕΝ κακοποιήθηκε, ΔΕΝ πόνεσε και ΔΕΝ κατάλαβε τίποτα, είναι δικό του θέμα. Να απομακρυνθεί για ποιο ακριβώς λόγο από την οικογένεια του που το αγαπάει και το φροντίζει;;; Λυπάμαι που βλέπω τέτοιου είδους αναρτήσεις...Βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Κρίμα.
οκ δεκτη η αποψη σας ειναι λογικο να βαψεις το ζωο επειδη κανεις δεν του εδινε σημασια πριν ενω τωρα που το εβαψες οπως γουσταρες γινεται πανικος?!
ειναι ΛΟΓΙΚΗ ΑΥΤΗ?????????? ΤΙ ΝΑΠΩ!
Θα έπρεπε να ψάξετε λίγο καλύτερα πριν κάνετε μια τέτοια άθλια δημοσίευση.Γιατίδεν ξέρετε τον ιδιοκτήτη κ τι έχει προσφέρει αυτός γενικά κ ειδικά.μακάρι όσοι Εβαφαν τα σκυλιά τους ροζ μπλε η τα έχουν στο φυσικό τους χρώμα να μοιάζάνέ λίγο στην εν λόγω ιδιοκτήτρια.
Βασίλης ζάχαριουδακης
Σε ψάξαμε αλλά δεν σε βρήκαμε για να σε ρωτήσουμε. Ρωτήσαμε έναν παπά αλλά δεν ήξερε.
Έλα να με βρεις
Ναι έρχομαι. Σε λίγο έφτασα.
Ρεζίλι των ανθρώπων.
Το μόνο που είπαμε είναι να μην κάνετε τα ζώα καρναβάλια.
Απαράδεκτη δημοσίευση και "διαπόμπευση" ενός απόλυτα φιλόζωου ανθρώπου. Κομμένες απαντήσεις και ραμμένες "δημοσιογραφικά" κακόβουλα, για να γεμίζουν άρθρα. Αναρωτιέμαι, ποιός σας δίνει το δικαίωμα. Απόλυτα λυπηρό!!! Το Μαριδάκι, ζει με ανθρώπους που το αγαπάνε ΠΟΛΥ. Που ασχολούνται μαζί του ΠΟΛΥ και με όλες τις καλές έννοιες. Παρά την ράτσα και την φήμη που την συντροφεύει, μόνο σκυλάκι του καναπέ δεν είναι και απολαμβάνει δραστηριότητες, που άλλα, ούτε στον ύπνο τους. Μακάρι όλα τα παρατημένα και εν δυνάμει κακοποιημένα σκυλιά, να έβρισκαν στην ζωούλα τους, τόση φροντίδα και στοργή. Θα έπρεπε να ντρέπεστε και πρέπει να κατεβάσετε άμεσα, το ελεεινό αυτό κείμενο.
Επειδή κατηγορείτε το σάιτ ότι αλλιώνει το περιεχόμενο δημοσιεύουμε αυτούσια τα ποστ, που η γράφουσα έχει κατεβάσει πια από το προφίλ της.
Για το http://www.zoosos.gr
Ελένη Ηλιοπούλου
Λυπάμαι πραγματικά που ο χώρος της φιλοζωίας απαρτίζεται από άτομα σαν εσάς, που τρέχουν να γεμίσουν το blog τους με μία ανάρτηση για να έχουν τροφή για ¨φθηνό" σχολιασμό για 1-2 μέρες, για να έχουν άλλη μία ευκαιρία να κάνουν επίδειξη της μεγαλοψυχίας τους με τα αδεσποτάκια που μάζεψαν.., που τρέχουν να εκθέσουν άτομα που δεν είχαν την τιμή να γνωρίσουν ποτέ από κοντά, γιατί το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να χύνουν δηλητήρια.
Ντρέπομαι να λέω πως ανηκω στην ίδια κοινότητα με εσάς..
Έλενα, θα πρέπει άμεσα να κινηθείς νομικά όπως λες, μήπως και αρχίσουν να ράβουν λίγο τα μεγάλα και βρώμικα στόματά τους.
«Ντρέπομαι να λέω πως ανηκω στην ίδια κοινότητα με εσάς..»
Να μην το λες για να μην εκθέτεις κι εμάς. Δεν είναι λίγες οι φορές που μας φτύνουν ότι κάνουμε τέτοια καραγκιοζιλίκια, και πασχίζουμε να τους εξηγήσουμε ότι καμιά σχέση δεν έχουμε με εσάς. Πείτε το κι εσείς να το ακούσουν μήπως και μας πιστέψουν.
Θάνος, Δεν χρειάζεστε καμία βοήθεια, μπορείτε πολύ παραπάνω από άξια να εκτεθείτε μόνοι σας. Όπως πολύ επιτυχημένα κάνετε τώρα, που βγάζετε σε "λαϊκό δικαστήριο" έναν άνθρωπο που δεν μπορείτε να φτάσετε ούτε στα καλύτερά σας όνειρα. Μέχρι τώρα, αξίζετε τον οίκτο αλλά μην το τραβάτε παραπέρα γιατί θα αξίζετε την τιμωρία. 🙂
Γιατί τόσο παθιασμένη αντίδραση; Αφιονισμένη είσαι;
Οι φορές που σαν φτύνουν ΌΛΟΙ οι κύκλοι οργανωμένης κυνοφιλίας αφορούν στα τεράστια ψυχολογικά κενά που προσπαθείτε να καλύψετε με σταυρό τα ζώα, χωρίς παράλληλα να ενδιαφέρεστε για αυτά. Δεν έχω δει ποτέ ευτυχισμένο σκύλο στα χέρια φάρας σαν της δικίας σου και δεν θα δω γιατί δεν ασχολείστε με τα σκυλιά , τα εκμεταλλεύεστε για να δώσετε αξία στην ύπαρξή σας!
Τα συμπτώματά σου δείχνουν ότι χάνεις λάδια και χρειάζεσαι καινούρια φλάντζα.
Προτεινω για το καλο σας να κατεβασετε το κειμενο κ την φωτο, αλλιως θα κινηθω νομικα.. Ευχαριστω πολυ.
diafono katheta. alla isos tha edeine mia lysi oste na yiothetithoun adespota apo katafygia anti na agorazontai "ratsas" anfivolou poiotitas apo pet shop klp - syntirontas ti "viomixania" ton puppy mills.
ta dyo mou skylakia ta mazepsa apo to dromo - tin deyteri, malista, apo kado skoupidion opou tin eixan petaksi me to aderfaki tis, pou dystixos eixe idi pethanei otan vrika tin mikri mou glykeia lara.
mou pire 3 xronia na kano to vlemma tis na glykanei. na exei empistosyni se merikous anthropous - oxi se olous. ean akousei throisma sakoulas konta tis arxizei na tremei.
i megali i rosita den itane toso atyxi, apo tin mama tis tin pira, teleytaio keftedaki afou eixan vrei spiti tis ola ta ala tis aderfakia.
ena "roz" skyli den tha me ekane na to prosexo perissotero.
alla isos merikoi na xreiazontai tetoia "erethismata", kyrios se mia koinonia se krisi - kai oxi mono oikonomiki - opou o "anthropokentrismos" despozei kai einai to metro ton panton. ton kalon, alla kyrios, TON KAKON pragmaton.
...... Να απομακρυνθεί πάραυτα η Ψυχούλα! ..Χρειάζεται εκατοντάδες ζωές ... ως να καταλάβει και να σέβεται τι κάθε ζωή, ...... τις ανάγκες της και να ερευνά την ιδιαιτερότητα της φύσης της Μέσα απ αυτά τα μάτια να προσπαθεί να ικανοποιήσει και προσφέρει αφειδώς!!
Να απομακρυνθει και να γίνει άλλο ένα αδέσποτο!! Να φύγει από ένα σπίτι που την αγαπάνε, την προσέχουν και ασχολούνται μαζί της για να βγει στα αζήτητα όπως τόοοσα άλλα ζωάκια! Πόσο σκέφτεστε όλοι οι φιλόζωοι του καναπέ τα ζώα! Σαν τους επαναστάτες του fb! Ας ασχοληθεί ο καθένας με το πως να κάνει όσα περισσότερα ζωάκια μπορεί ευτυχισμένα, να νιώσουν ασφάλεια και ότι κάποιος τα αγαπάει και όχι πως θα φέρει δυστυχία και στα υπόλοιπα!!
Άλλο αυτό, και άλλο το ΄΄Εσείς γιατί βάφεστε΄΄.
Από αυτήν την αρχική απάντηση υποψιάζομαι ότι η δεύτερη είναι ψέμα.
Πάντως, αν δεν έχει αντίρρηση το Μαριδάκι να συναναστρέφεται ηλίθιους και του αρέσουν…. Περί ορέξεως…δεν μας πέφτει λόγος.