Της Ελένης Ηλιοπούλου
Τη γάτα τους, τη Ρόντρι, που με ευθύνη των υπαλλήλων της αεροπορικής εταιρίας Aegean χάθηκε στις 8 Μαρτίου ή εντός του αεροσκάφους ή στο αεροδρόμιο των Χανίων «Ιωάννης Δασκαλογιάννης» αναζητούν οι ιδιοκτήτες της αγωνιωδώς καθώς το ζώο - που το έσωσαν από τον δρόμο - είναι και τυφλό.
Αποζημίωση 100 ευρώ ενώ το ζώο δεν έχει εντοπιστεί ούτε νεκρό...
Το περιστατικό έκανε αρχικά γνωστό η Mary Gomes η οποία ταξίδευε από τα Χανιά προς το Μόναχο της Γερμανίας και όταν έφθασε στην Αθήνα την περασμένη Παρασκευή και στο «Ελευθέριο Βενιζέλος» διαπίστωσε ότι η μια γάτα της έχει εξαφανιστεί, και όπως της είπαν οι υπάλληλοι είχε σπάσει το κλουβί της, (δηλαδή το έσπασαν κατά τη μεταφορά του ζώου οι υπάλληλοι) καθώς ήταν άθικτο όταν η κα Gomes έφτασε στο αεροδρόμιο για να ταξιδέψει μαζί με ακόμα δύο γάτες της.
Σύμφωνα με την καταγγέλλουσα και τον σύζυγο της η συμπεριφορά των υπαλλήλων της Aegean μόνο βοηθητική δεν ήταν ώστε να βρεθεί το ζώο καθώς το περιστατικό το αντιμετώπισαν λες και χάθηκε βαλίτσα. Η αυτόπτης μάρτυρας καταγγέλλει τον υποτιμητικό τρόπο που την αντιμετώπισαν καθώς η υπάλληλος της αεροπορικής εταιρίας της είπε πως μπορούν να της βρουν «άλλη γάτα απ’ έξω» όταν διαμαρτυρήθηκε για την απώλεια του ζώου της.
Μάλιστα σύμφωνα με την κα Gomes η Aegean εξαιτίας της πίεσης που της ασκούν και οι κηδεμόνες του ζώου και οι φιλοζωικοί φορείς οι κάνουν έκκληση και επισημαίνουν την υποχρέωση το ζώο να εντοπιστεί ζωντανό ή νεκρό, προθυμοποιήθηκε τελικά να δώσει αποζημίωση 100 ευρώ! Λες και η γάτα είναι παντόφλες που χάθηκαν και όχι μέλος της οικογένειας...
Η Λήδα Σιφοδασκαλάκη, μέλος της νεοϊδρυθείσας φιλοζωικής οργάνωσης «Save Animals Chania», στην έκκληση της με αφορμή το περιστατικό επισήμανε τα εξής στις 9 Μαρτίου: «SAVE animals chania
SOS!!! Κοινοποιήστε παντού!!!
Η Aegean Airlines & Aegean Airlines είναι υπεύθυνοι για το χαμό του γατιού της Mary Gomes και δεν έχουν κάνει τίποτα από χθες να βρεθεί!!! Το γατάκι είναι τυφλό!!!!
Η Μαίρυ πετούσε χθες 08.03.2024 με την πτήση Α3331 από Χανιά προς Μόναχο με 3 μποξ που είχαν 3 γατάκια μέσα. Στην Αθήνα ενημέρωσαν την Μαίρυ ότι το ένα μποξ έφτασε σπασμένο χωρίς το γατάκι μέσα!!!!
Το γατάκι χάθηκε το πιο πιθανό μέσα στο αεροπλάνο, καθώς η Μαίρυ έχει έγγραφο από την Aegean ότι τα 3 μποξ φορτώθηκαν κανονικά στην πτήση από Χανιά για Αθήνα.
Οι υπάλληλοι της Aegean φέρθηκαν υποτιμητικά και δεν βοήθησαν καθόλου την Μαίρυ στο αεροδρόμιο της Αθήνας, ενώ φόρτωσαν τα άλλα 2 κλουβιά στην πτήση ανταπόκρισης και η Μαίρυ έπρεπε να φύγει για Μόναχο.
Ο σύζυγος της Μαίρυ πήγε στο αεροδρόμιο και ζήτησε να μπει να ψάξει μήπως και βρεί το γατάκι καθώς τον γνωρίζει και γνωρίζει την μυρωδιά του, αλλά δεν τον άφησαν!!!
Η υπόθεση θα πάει άμεσα αστυνομία και εισαγγελέα!!!
Aegean Airlines κατεβάστε σήμερα στο Αεροδρόμιο Δασκαλογιαννης Χανια το αεροπλάνο της πτήσης Α3331 να μπουν ειδικοί άνθρωποι για ζώα να το ψάξουν!!!
Ο χαμός ή ο θάνατος για το γατάκι είναι κακούργημα και υπεύθυνη είναι η Aegean....
#aegeanairlines».
Η αρχική έκκληση
Η Mary Gomes επισήμανε τα εξής μέσω facebook αρχικά στις 9 Μαρτίου:
«Πτήση Aegean A3331 γάτες εξαφανίστηκαν!!!!
Παρακαλώ μοιραστείτε!!!!
Χθες ήταν τα γενέθλια της κόρης μου και το γατάκι που είχε σώσει από τα σκουπίδια και που πήγαινε για θεραπεία για να σώσει το μάτι του που είχε απομείνει, εξαφανίστηκε ανεξήγητα και ύποπτα σε ένα αεροδρόμιο.
Δυστυχώς, πρέπει να αποδεχτείς ότι οι αποσκευές χάνονται αυτές τις μέρες. Αλλά είναι απαράδεκτο για ένα ζωντανό ον.
Τα 3 γατάκια μου και εγώ ήμασταν στο δρόμο μας από τα Χανιά στο Μόναχο σήμερα. Είχαμε μια ενδιάμεση στάση στην Αθήνα. Όλα ήταν καλά στο check-in στα Χανιά. Τα κουτιά ήταν καινούργια και χωρίς καμία βλάβη.
Στο αεροδρόμιο της Αθήνας, μετά την πρώτη προσγείωση, με κάλεσαν να ελέγξω τα 3 μεταφορικά μου.
Ένα από αυτά ήταν τόσο χαλασμένο από την κορυφή που το γατάκι μου είχε τραπεί σε φυγή. Σύμφωνα με το προσωπικό εδάφους του αεροδρομίου Αθηνών, τα 3 κιβώτια μεταφοράς είχαν φτάσει με αυτό τον τρόπο και ένα από αυτά χωρίς ζώο.
Δεν μπορούσαν να εξηγήσουν τι είχε συμβεί καθώς δεν είχαν ενημερωθεί για το περιστατικό από την ομάδα στα Χανιά.
Το μέλος του προσωπικού που με ενημέρωσε μάλιστα έκανε πλάκα με την κατάσταση και εμένα, μη συνειδητοποιώντας ότι καταλάβαινα μερικά από αυτά που έλεγε στη συνάδελφο.
Κανένας από το εμπλεκόμενο προσωπικό δεν με στήριξε, δεν υπήρχε ενσυναίσθηση. Δεν υπήρχαν πληροφορίες και έπρεπε να ταξιδέψω χωρίς να ξέρω τι είχε συμβεί στο γατάκι μου, το οποίο είναι τυφλό στο ένα μάτι και έβλεπε ελάχιστα στο άλλο.
Συμπτωματικά, όταν κάναμε check in σήμερα, μας δόθηκε μια λίστα ελέγχου για πρώτη φορά, η οποία επιβεβαίωσε ότι η μεταφορά είχε παραδοθεί σωστά σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία για την ασφάλεια.
Ο μόνος λόγος που δεν έμεινα στην Αθήνα ήταν γιατί είχα άλλες δύο γάτες που ήταν ήδη στο δεύτερο αεροπλάνο.
Ο σύζυγός μου, που έμενε στα Χανιά, πήγε στο αεροδρόμιο για να προσπαθήσει να ξεκαθαρίσει την κατάσταση και να πάρει άδεια να βοηθήσει στην έρευνα στο αεροδρόμιο. Αλλά δεν του επέτρεψαν να ψάξει για το γατάκι μας.
#aegeanair.com# Πού είναι ο Ροντρί;
Παρακαλώ μοιραστείτε!!!».
«Flight Aegean A3331 cats disappeared!!!!
Please Share!!!!
Yesterday was my daughter's birthday, and the kitten she had rescued from the rubbish and who was on his way for treatment to save his remaining eye, inexplicably and suspiciously disappeared in an airport.
Unfortunately, you have to accept that luggage gets lost these days. But it is unacceptable for a living being.
My 3 kittens and I were on our way from Chania to Munich today. We had a stopover in Athens. Everything was fine at the check-in in Chania. The boxes were new and without any faults.
At Athens airport, after the first landing, I was called to check my 3 transport boxes.
One of them was so damaged from the top that my kitten had run away. According to the Athens airport ground staff, the 3 transport boxes had arrived this way and one of them without an animal.
They could not explain what had happened as they had not been informed of the incident by the team in Chania.
The member of staff who informed me even made fun of the situation and me, not realising that I understood some of what she was saying to the colleague.
None of the staff involved supported me, there was no empathy. There was no information and I had to travel on without knowing what had happened to my kitten, who is blind in one eye and could see very little in the other.
Coincidentally, when we checked in today, we were given a checklist for the first time, which confirmed that the transport had been handed over correctly in accordance with the new safety law.
The only reason I didn't stay in Athens was because I had two other cats who were already on the second plane.
My husband, who was staying in Chania, went to the airport to try to clarify the situation and get permission to help with the search in the airport. But he was not allowed in to look for our kitten.
#aegeanair.com# Where is Rodri?
Please Share!!!».
Προσπαθούν να μετριάσουν τις αντιδράσεις προσφέροντας 100 ευρώ αποζημίωση...
Η ιδιοκτήτρια του ζώου στις 10 Μαρτίου επισήμανε τα εξής: «Do you really think you're looking for Rodri? Aegean Airlines
You're looking for a way to stifle this problem.
Do you believe that money will ease my despair at not knowing where my kitten is?
I WANT Rodri. Preferably alive. If unfortunately that's not the case, I DEMAND to see her body.
I DEMAND PERMISSION FOR MY HUSBAND TO BE PRESENT AT THE SEARCH.
I DEMAND THAT TRAPS AND FOOD BE PLACED NEAR THE POSSIBLE PLACES WHERE SHE MAY HAVE HIDDEN.
And I demand verification on the camera films.
And the names of all the officials involved between the time I handed her over and the time she was reported in Athens.
Only by auditing these employees can the truth be found.
And that's what I want: the truth!».
«Αλήθεια πιστεύεις ότι ψάχνεις τον Rodri; Aegean Airlines
Ψάχνετε έναν τρόπο να καταπνίξετε αυτό το πρόβλημα.
Πιστεύετε ότι τα χρήματα θα μειώσουν την απόγνωσή μου που δεν ξέρω πού είναι το γατάκι μου;
ΘΕΛΩ τον Ροντρί. Κατά προτίμηση ζωντανός. Αν δυστυχώς δεν είναι έτσι, ΑΠΑΙΤΩ να δω το σώμα της.
ΑΠΑΙΤΩ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ.
ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΠΑΓΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΠΙΘΑΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ.
Και απαιτώ επαλήθευση από τα φιλμ της κάμερας.
Και τα ονόματα όλων των υπαλλήλων που εμπλέκονται μεταξύ του χρόνου που την παρέδωσα και του χρόνου που καταγγέλθηκε στην Αθήνα.
Μόνο με έλεγχο αυτών των εργαζομένων μπορεί να βρεθεί η αλήθεια.
Και αυτό θέλω: την αλήθεια!».
«UPDATE on Rodri:
Anyone who has been following my post, all the shares and comments realises that this isn't the first time this has happened with Aegean airlines. To offer another cat, offering money to buy another cat or just offering small amounts of money hoping this will all go away.
I don't understand how a company can treat a living being like this and to go as far as thinking that Rodri can be replaced by money or by a new cat.
This has taken a toll on me. Physically and mentally. I cannot sleep and I cannot catch my breath. I am not doing well. I am devastated and I can't stop thinking about Rodri being alone in a noisy place like an airport and unable to see well. She must be highly upset and scared. It is simply not possible that three days have passed and nobody has seen my Rodri.
No action has been taken by Aegean to find Rodri on the grounds or airplane. No trap has been put up, no food, no water provided. Nothing.
There's no communication, no information. Nothing!
Please, we need to take this to more people, we need to put more pressure on them.
Rodri has not just evaporated!
She has to be somewhere and I DEMAND the right to help in the search. I DEMAND access to video information from Athens airport as well as Chania airport.
This horrific situation is also directly effecting not only our rescue work but all my fellow rescuers work to help the stray population of cats and dogs in crete.
How can anyone trust to use aegean to fly their rescue cats and dogs to their forever homes? They are suppose to keep them safe. We are suppose to be able to trust them. The responsibility falls on them and they are doing NOTHING. They do not care.
I will never be able to travel safely with animals again.
I want justice for my Rodri.
We didn't rescue her out of the rubbish, out of a miserable life on the streets, to lose her, because of the irresponsible staff who handled Rodris box with little to no care to the point it broke.
Travelling by plane is not suppose to be dangerous for animals, now I realize the danger is the people who aren't prepared and who doesn’t care that this is their responsibility. They throw a box with an animal like it’s a piece of luggage,
the animal is just a profit.
If you lose one, offer to buy another…
Offer 100 euros to ease the pain. Nothing can replace my pain of loosing my Rodri.
I want her back
#FINDRODRI
Aegean Airlines
Please share again and again!!!»
«ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ για τον Rodri:
Όποιος παρακολουθεί την ανάρτησή μου, όλες οι κοινοποιήσεις και τα σχόλια συνειδητοποιεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό με τις αεροπορικές εταιρείες της Aegean. Να προσφέρετε μια άλλη γάτα, να προσφέρετε χρήματα για να αγοράσετε μια άλλη γάτα ή απλώς να προσφέρετε μικρά χρηματικά ποσά ελπίζοντας ότι όλα αυτά θα εξαφανιστούν.
Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί μια εταιρεία να φέρεται έτσι σε ένα ζωντανό ον και να φτάνει στο σημείο να πιστεύει ότι ο Ρόντρι μπορεί να αντικατασταθεί από χρήματα ή από μια νέα γάτα.
Αυτό με έχει επηρεάσει. Σωματικά και πνευματικά. Δεν μπορώ να κοιμηθώ και δεν μπορώ να πάρω ανάσα. Δεν τα πάω καλά. Είμαι συντετριμμένος και δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι ότι ο Rodri είναι μόνος σε ένα θορυβώδες μέρος όπως ένα αεροδρόμιο και δεν μπορεί να δει καλά. Πρέπει να είναι πολύ αναστατωμένη και φοβισμένη. Απλά δεν είναι δυνατόν να έχουν περάσει τρεις μέρες και να μην έχει δει κανείς τον Ροντρί μου.
Δεν έχει γίνει καμία ενέργεια από την Aegean για να βρεθεί ο Ροντρί στο έδαφος ή στο αεροπλάνο. Δεν έχει τοποθετηθεί παγίδα, δεν έχει παρασχεθεί φαγητό, νερό. Τίποτα.
Δεν υπάρχει επικοινωνία, καμία ενημέρωση. Τίποτα!
Παρακαλώ, πρέπει να το μεταφέρουμε σε περισσότερους ανθρώπους, πρέπει να τους ασκήσουμε μεγαλύτερη πίεση.
Ο Rodri δεν έχει απλώς εξατμιστεί!
Κάπου πρέπει να είναι και ΑΠΑΙΤΩ το δικαίωμα να βοηθήσω στην αναζήτηση. ΑΠΑΙΤΩ πρόσβαση σε πληροφορίες βίντεο από το αεροδρόμιο της Αθήνας καθώς και από το αεροδρόμιο των Χανίων.
Αυτή η φρικτή κατάσταση επηρεάζει επίσης άμεσα όχι μόνο το έργο διάσωσης μας αλλά και όλους τους συναδέλφους μου διασώστες εργάζονται για να βοηθήσουν τον αδέσποτο πληθυσμό γατών και σκύλων στην Κρήτη.
Πώς μπορεί κάποιος να εμπιστευτεί τη χρήση της Aegean για να πετάξει τις γάτες και τους σκύλους διάσωσης στα για πάντα σπίτια τους; Υποτίθεται ότι τα κρατούν ασφαλή. Υποθέτουμε ότι μπορούμε να τους εμπιστευτούμε. Η ευθύνη πέφτει πάνω τους και δεν κάνουν ΤΙΠΟΤΑ. Δεν τους νοιαζει.
Δεν θα μπορέσω ποτέ ξανά να ταξιδέψω με ασφάλεια με ζώα.
Θέλω δικαιοσύνη για τον Ροντρί μου.
Δεν τη σώσαμε από τα σκουπίδια, από μια μίζερη ζωή στους δρόμους, για να τη χάσουμε, εξαιτίας του ανεύθυνου προσωπικού που χειριζόταν το κουτί του Rodris με ελάχιστη έως καθόλου φροντίδα σε σημείο που έσπασε.
Το ταξίδι με αεροπλάνο δεν υποτίθεται ότι είναι επικίνδυνο για τα ζώα, τώρα συνειδητοποιώ ότι ο κίνδυνος είναι οι άνθρωποι που δεν είναι προετοιμασμένοι και που δεν νοιάζονται ότι αυτό είναι δική τους ευθύνη. Πετάνε ένα κουτί με ένα ζώο σαν να είναι μια αποσκευή,
το ζώο είναι απλώς ένα κέρδος.
Αν χάσετε ένα, προσφερθείτε να αγοράσετε ένα άλλο…
Προσφέρετε 100 ευρώ για να απαλύνετε τον πόνο. Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον πόνο μου που έχασα τον Ρόντρι μου.
Την θέλω πίσω
#FINDRODRI
Aegean Airlines
Παρακαλώ κοινοποιήστε ξανά και ξανά!!!».
Διαβάστε επίσης:
Διαψεύδουν την AEGEAN που ισχυρίζεται ότι ψάχνει το γατάκι το οποίο έχασαν υπάλληλοι της μέσα σε αεροσκάφος ή αεροδρόμιο
Καταγγέλλει πως η γάτα της σκοτώθηκε στον ιμάντα του Αεροδρομίου Ιωαννίνων εξαιτίας υπαλλήλου της AEGEAN
Καταγγέλλει την απαγόρευση εκ μέρους της Aegean Airlines να ταξιδέψει με την γυναίκα, το παιδί & 2 σκύλους – οδηγούς τυφλών ατόμων
ΤΑΡΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ.