Στηρίξτε μας

Ετικέτα: ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ ΖΩΩΝ

Φιλόζωοι διαμαρτυρήθηκαν για το παράνομο δελφινάριο και τον εγκλεισμό των δελφινιών στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο (βίντεο)

6 Μαΐου 2018 14:40 Επικαιρότητα
Φιλόζωοι διαμαρτυρήθηκαν για το παράνομο δελφινάριο και τον εγκλεισμό των δελφινιών στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο (βίντεο)
Της Ελένης Ηλιοπούλου Στην είσοδο του Αττικού Ζωολογικού Πάρου στα Σπάτα της Αττικής συγκεντρώθηκαν σήμερα το πρωί για να διαμαρτυρηθούν για τον εγκλεισμό των δελφινιών στο παράνομο δελφινάριο και τη χρησιμοποίηση τους σε παραστάσεις -…διαβάστε περισσότερα

Π.Φ.Π.Ο.: Όχι στο ενυδρείο – τσίρκο θαλασσίων έμβιων όντων στο Ελληνικό

23 Ιουνίου 2016 08:50 Επικαιρότητα
Π.Φ.Π.Ο.: Όχι στο ενυδρείο – τσίρκο θαλασσίων έμβιων όντων στο Ελληνικό
Την αντίθεση της στα σχέδια της κυβέρνησης για την δημιουργία ενυδρείου – τσίρκου στην περιοχή του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού στο πλαίσιο της «ανάπτυξης» επισημαίνει η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (Π.Φ.Π.Ο.) με αφορμή τα…διαβάστε περισσότερα

«Ζωολογικοί κήποι»: Οι φυλακές του πολιτισμού για θέαμα - Συζήτηση στο Πολυτεχνείο στις 19/2

12 Φεβρουαρίου 2016 16:30 Προτάσεις
«Ζωολογικοί κήποι»: Οι φυλακές του πολιτισμού για θέαμα - Συζήτηση στο Πολυτεχνείο στις 19/2
Συζήτηση στο Πολυτεχνείο (οδός Πατησίων 42) στο κτίριο Γκίνη θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου στις 18:30 με θέμα «”Ζωολογικοί Κήποι”, οι φυλακές του πολιτισμού». Την εκδήλωση διοργανώνει η αναρχική ομάδα ΑΓΡΙΑ ΦΥΣΗ και θα…διαβάστε περισσότερα

Π.Φ.Π.Ο.: Μπράβο στο Υπουργείο Παιδείας για τις συστάσεις καθώς είναι μη εκπαιδευτικές οι εκδρομές σε ζωολογικούς κήπους

19 Ιανουαρίου 2016 20:55 Επικαιρότητα
Π.Φ.Π.Ο.: Μπράβο στο Υπουργείο Παιδείας για τις συστάσεις καθώς είναι μη εκπαιδευτικές οι εκδρομές σε ζωολογικούς κήπους
Συγχαρητήρια στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δίνει η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (Π.Φ.Π.Ο.) για την επιστολή – σύσταση στην οποία επισημαίνεται στους αρμόδιους που διοργανώνουν σχολικές εκδρομές ότι δεν πρέπει να πηγαίνουν τους…διαβάστε περισσότερα

Υπουργείο Παιδείας: Μη διδακτικές οι εκδρομές μαθητών σε χώρους αιχμαλωσίας & εμπορικής εκμετάλλευσης ζώων

18 Ιανουαρίου 2016 20:10 Επικαιρότητα
Υπουργείο Παιδείας: Μη διδακτικές οι εκδρομές μαθητών σε χώρους αιχμαλωσίας & εμπορικής εκμετάλλευσης ζώων
«Την αποφυγή χώρων στους οποίους βρίσκονται ζώα σε αιχμαλωσία, με σκοπό την εμπορική τους εκμετάλλευση, καθώς αυτό δεν συνάδει με τις γενικές αρχές της εκπαίδευσης» επισημαίνει με επιστολή του (το σχετικό έγγραφο εδώ) στις 15…διαβάστε περισσότερα

Ζωολογικοί κήποι με ανθρώπους;

2 Μαΐου 2013 08:47 Ζωολογικός Τύπος
Ζωολογικοί κήποι με ανθρώπους;

Μπορεί και μόνο η ιδέα να σας ξενίζει  όμως αυτό που καυτηριάζει το σκίτσο στο παρελθόν έχει συμβεί. Οι άνθρωποι εγκλώβιζαν σε «θεματικά πάρκα» φυλές ανθρώπων που τους φαίνονται υποδεέστερες ή αξιοπερίεργες.

διαβάστε περισσότερα

Κατασχέθηκαν 11 ελληνικά φίδια από την παράνομη πολυδιαφημισμένη έκθεση «Snakes» (βίντεο)

24 Οκτωβρίου 2012 16:12 Τα καλά νέα
Κατασχέθηκαν 11 ελληνικά φίδια από την παράνομη πολυδιαφημισμένη έκθεση «Snakes» (βίντεο)

Κατάφεραν αυθημερόν το ακατόρθωτο!

Η αγαστή συνεργασία μεταξύ του Ελληνικού Κέντρου Περίθαλψης Αγρίων Ζώων στην Θεσσαλονίκη και στην Αίγινα με την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία και την Ομοσπονδιακή Θηροφυλακή έφερε σημαντικά αποτελέσματα, αφού κατασχέθηκαν σήμερα από την πολυδιαφημισμένη έκθεση «Snakes» 11 ελληνικά φίδια, τα οποία παρουσιάζονταν εκεί ως εκθέματα, ενώ η νομοθεσία απαγορεύει ακόμα και την αιχμαλωσία τους.

διαβάστε περισσότερα

Χίος: Τον καταδίκασαν για τις ξόβεργες

11 Νοεμβρίου 2011 19:25 Τα καλά νέα
Χίος: Τον καταδίκασαν για τις ξόβεργες

Χρηματικό πρόστιμο 200 ευρώ επέβαλλε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Χίου την Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011 στον Μαρκέλλο Γλύκα, που τοποθετούσε ξόβεργες στην περιοχή Βροντάδο. Και αυτή την υπόθεση είχε καταγγείλει ο εξαιρετικά δραστήριος Φιλοζωικός Σύλλογος Χίου και με σχετικό δελτίο με φωτογραφίες που είχε δημοσιευτεί στον τοπικό Τύπο.

διαβάστε περισσότερα
error: Απαγορεύεται η αντιγραφή περιεχομένου.