Εκπαιδεύουν τα κυνηγόσκυλα βασανίζοντας τα θηράματα
Αποκαλυπτικά είναι τα βίντεο που συχνά ανεβάζουν στο διαδίκτυο οι κυνηγοί καθώς μέσα από αυτά αποδεικνύεται πόσο βάρβαροι άνθρωποι είναι και πως το «σπορ» με το οποίο «αθλούνται» αγγίζει τα όρια της παραφροσύνης ή μάλλον τα ξεπερνάει. Γιατί κανείς λογικός άνθρωπος δεν είναι δυνατόν, να απολαμβάνει το βασανισμό ενός ανυπεράσπιστου ζώου, δεν είναι δυνατόν, να γελάει βλέποντας το μαρτύριο του ή να καμαρώνει μάλιστα γι’ αυτές του τις πράξεις.
Και αυτή τη φορά τα βίντεο, που φέρνουμε στη δημοσιότητα, τα αντλήσαμε από το facebook. Από το προφίλ κυνηγών που μένουν στα Γιάννενα και δηλώνουν και εκτροφείς κυνηγόσκυλων αφού εμπορεύονται και μάλλον παρανόμως «ξεκινημένα και έμπειρα γουρουνόσκυλα».
Εμείς εδώ δε θα σταθούμε στο οικονομικό μέρος του εγκλήματος αν και αυτή η παράμετρος δεν είναι διόλου αμελητέα, αφού γύρω από το κυνήγι υπάρχει ένας τεράστιος κύκλος εργασιών που ξεκινάει από τις αγοραπωλησίες εξοπλισμού (όπλων, φυσιγγίων, στολών κ.ά.), σκυλιών (με παράνομους και νόμιμους εκτροφείς) και καταλήγει ακόμα και στην πώληση κρέατος από τα ζώα που θηρεύονται νόμιμα ή παράνομα.
Με αφορμή αυτά τα δύο νέα βίντεο θα επιμείνουμε για πολλοστή φορά στην ηθική διάσταση του προβλήματος που διαπιστώνουμε ότι συμβαίνει παντού όσο και αν οι κυνηγοί προσπαθούν να μας πείσουν ότι όλα αυτά είναι εξαιρέσεις και όχι ο κανόνας στην κυνηγετική συμπεριφορά…
Φωτογραφία με αγριογουρουνάκια σε κλουβιά...
Η «κυνηγετική οικογένεια» γνωρίζει πολύ καλά τι συμβαίνει, ποιες μέθοδοι χρησιμοποιούνται για να πιάνονται τα θηράματα, πως εκπαιδεύονται ή πως εκτρέφονται τα σκυλιά κ.ο.κ. αλλά φυσικά κανείς επισήμως δεν καταγγέλλει τέτοιες πράξεις – πέρα από τις εξόφθαλμες οι οποίες σχετίζονται κυρίως με τη λαθροθηρία – γιατί «όμοιος ομοίω αεί πελάζει» όπως λέει και ο λαός μας.
Στα δύο βίντεο μπορείτε να δείτε πως τα κυνηγόσκυλα - πιθανότατα στην περιοχή Μουζακαίοι Ιωαννίνων - εξασκούνται δαγκώνοντας κατ’ εντολή των ιδιοκτητών τους μικρόσωμα ζωντανά αγριογούρουνα.
Στο πρώτο βίντεο που ανέβηκε στο facebook στις 24 Οκτωβρίου 2011 ένα αγριογούρουνο, όπως θα ακούσετε και θα δείτε εδώ, ουρλιάζει από τις δαγκωματιές. Η περιγραφή που συνοδεύει το βίντεο στο προφίλ του κυνηγού - εκπαιδευτή μας κατατοπίζει: 60 ari gourouni travmatismeno meta apo dioxei pianetai apo ta skilia.
Ο άνδρας, ο οποίος ακούγεται, να μιλάει, εξηγεί στους υπόλοιπους ότι το πυροβολημένο ζώο είναι ήδη «με τα έντερα έξω…» γι’ αυτό και καθησυχάζει τους υπόλοιπους ότι τα σκυλιά δεν κινδυνεύουν, αφού το ζώο δεν έχει δόντια! Όπως διαπιστώνουμε οι κυνηγοί που είναι παρόντες δεν το αποτελειώνουν σκοτώνοντας το, αλλά αφήνουν να το βασανίσουν τα σκυλιά τους για να εξασκηθούν περαιτέρω.
Σε περιφραγμένο χώρο ο εκπαιδευτής κρατάει αιχμάλωτα μωρά αγριογούρουνα και εκπαιδεύει τα σκυλιά του αφού τα βάζει να δαγκώνουν το μωρό...
Στο δεύτερο βίντεο, που ανέβηκε στο facebook στις 11 Νοεμβρίου 2010 - και αναδημοσιεύουμε - βλέπετε δύο νεαρά κυνηγόσκυλα να εκπαιδεύονται κυνηγώντας ένα γουρούνι και μάλιστα σε περιφραγμένο χώρο! Παρόντες κατά τη διαδικασία είναι τρεις άνδρες. Ο εκπαιδευτής που φοράει πορτοκαλί γιλέκο, ένας δεύτερος που κρατάει ένα κυνηγόσκυλο από το λουρί του και εκείνος που τραβάει το βίντεο.
Οι πρωταγωνιστές αυτών των εγκλημάτων δεν θα δικαστούν, ούτε θα καταδικαστούν για όλες τους τις πράξεις αφού σύμφωνα με τον νόμο 4043/2012 «Μέτρα για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης στα καταστήματα κράτησης και άλλες διατάξεις», όλα τα ποινικά αδικήματα για τα οποία απειλείται ποινή φυλάκισης έως και ένα έτος και έχουν τελεστεί έως 31/12/2011 μπαίνουν στο αρχείο.
Ο νόμος για την αποσυμφόρηση των φυλακών επί της ουσίας τους γλυτώνει από τις εξής κατηγορίες:
α) Για βασανισμό θηράματος κατά παράβαση του Δασικού Κώδικα.
β) Για εκτροφή και εκπαίδευση σκύλων για μονομαχία.
γ) Κακοποίηση του αγριογούρουνου γιατί επιτρέπεται μεν η ακαριαία θανάτωσή του αλλά όχι ο βασανισμός για διασκέδαση....
Για το μόνο που θα κατηγορηθούν είναι για την ανάρτηση αυτών των βίντεο στο διαδίκτυο, αφού ο νόμος 4039/2012 απαγορεύει την ανάρτηση και τη διακίνηση φωτογραφιών και βίντεο, που απεικονίζουν ζώα, τα οποία κακοποιούνται, και αυτό είναι ένα διαρκές παράπτωμα όσο τα βίντεο αυτά παραμένουν αναρτημένα ασχέτως που πότε δημοσιοποιήθηκαν.
Συγκεκριμένα στο άρθρο 16 παρ. β του νόμου 4039/2012 διαβάζουμε ότι «Απαγορεύεται, εξαιρουµένων των περιπτώσεων κινηµατογραφικών ταινιών και γενικότερα οπτικοακουστικού υλικού εκπαιδευτικού προσανατολισµού, η πώληση, εµπορία και παρουσίαση – διακίνηση µέσω διαδικτύου οποιουδήποτε οπτικοακουστικού υλικού, όπως βίντεο ή άλλου είδους κινηµατογραφικού ή φωτογραφικού υλικού στα οποία απεικονίζεται οποιαδήποτε πράξη βίας εναντίον ζώου, καθώς και σεξουαλική συνεύρεση µεταξύ ζώων ή µεταξύ ζώου και ανθρώπου µε σκοπό το κέρδος ή τη σεξουαλική ικανοποίηση ατόµων που παρακολουθούν ή συµµετέχουν σε αυτά. Στην ανωτέρω απαγόρευση συµπεριλαµβάνεται και η περίπτωση της µονοµαχίας µεταξύ ζώων».
Διαφημίζει την επιχείρηση βασανισμού αγριογούρουνων.
Στην αρμόδια εισαγγελία το www.zoosos.gr θα καταθέσει το οπτικοακουστικό υλικό, που έχει συγκεντρώσει, ώστε οι συγκεκριμένοι κυνηγοί να ελεγχθούν και για το αν είναι νόμιμοι εκτροφείς, αφού όχι μόνο διαφημίζουν τον χώρο εκγύμνασης των γουρουνόσκυλων, αλλά ξεκάθαρα αναφέρουν ότι τα πωλούν «τα έμπειρα και τα ξεκινημένα» και μάλιστα δίνουν και τιμή δηλαδή 600 ευρώ για το ζώο, που βλέπετε στη φωτογραφία η οποία είναι δημοσιοποιημένη την 1η Ιουνίου 2012.
Και πώληση σκυλιών...
Αν τελικά είναι νόμιμοι εκτροφείς από τη στιγμή, που αποδεικνύεται, ότι κακοποιούν τα θηράματα και βάζουν τα σκυλιά να παίρνουν μέρος σε μονομαχίες θα πρέπει να τους αφαιρεθεί και η σχετική επαγγελματική άδεια.
Στο Αστυνομικό Τμήμα Ραφήνας ο Φιλοζωικός Σύλλογος Ραφήνας – Πικερμίου «Πήγασος» κατέθεσε καταγγελία σε βάρος του άνδρα που ξυλοκοπούσε κατ’ επανάληψη τον σκύλο του, τον…
Στο κτηνιατρείο της Παναγιώτας Τσάγκου στα Λεχαινά νοσηλεύεται ο σκύλος ο οποίος εντοπίστηκε χθες στην περιοχή Συκιά κοντά στο λιμάνι στο Κατάκολο της Ηλείας. Το…
Της Κατερίνας Παπαποστόλου* Το 1931 ήταν η χρονιά που πρωτοπαρουσιάστηκε σ' ένα συνέδριο περιβαλλοντολόγων στην Φλωρεντία το θέμα των δικαιωμάτων των ζώων και 44 χρόνια…
46 Σχόλια
Θάνος
Ρε απαιτήσεις που έχουν οι τουφεκιοφόροι! Να τους εμπλουτίσουμε λέει με θηράματα!
Όταν λέω ότι είναι εξαρτημένοι σαν ναρκομανείς…
Και το μόνιμο κυνήγι ισχύει και για το ελάφι πιο πάνω και τις αλεπούδες και το γεράκι;; Γιατί εγώ μένω στους πρόποδες της Πάρνηθας και ξέρω ότι απαγορεύεται για τα συγκεκριμένα είδη.
Και ξέρω επίσης καλά τι άνθρωποι είναι οι κυνηγοί , ένας έλεγε ότι βάζει κασετόφωνο για να προσελκύσει όσο περισσότερα πουλιά μπορεί!
Απαγόρευση το κυνηγιού άμεσα δεν φτάνει που έχουν καεί όλα μας τα δάση θέλουμε και κυνήγι !
Ντροπή μας, μη βρίσκουμε δικαιολογίες για τα αδικαιολόγητα! Φαίνεται τι πολιτισμό έχουμε πια από τη συμπεριφορά μας και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα γίνουμε άνθρωποι ποτέ!
αγαπητέ Νίκο,
δεν με διακατέχει κανένα μίσος και εμπάθεια παρά μόνο κοινή λογική. Κοινή λογική που απουσιάζει από όλα τα επίπεδα της ζωής μας. Όταν βρίσκω σκυλάκι στο βουνο, και δει κυνηγετικό, με 40 σκάγια στο κορμί του, θυμώνω πολύ, οργίζομαι, δεν καταδικάζω όλους τους κυνηγούς αλλά πολλύ θα ήθελα να βρω τον συγκεκριμένο μαλάκα.......επίσης πιστεύω ότι έχω το δικαίωμα να μου αρέσει μια βόλτα στο βουνο. συχνά έχω συναντήσει κυνηγούς που με έχουν αποτρέψει να συνεχίσω τη βόλτα, με εξαιρετικά ευγενικό τρόπο, και για τη δική μου ασφάλεια γιατί κάποιοι μαλάκες παγιδεύουν τα περάσματα με καραμπίνες (σκοινάκι δεμένο στη σκανδάλη).
Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να εφαρμοστεί ο νόμος.
και τι έχεις να πεις για αυτούς που σκοτώνουν αγριογούρουνα και τα πουλάνε ???
Εκπαιδεύουν dogo arzentino να κυνηγούν ως αγέλη λύκων ????
Η θηροφυλακή ?? όσες φορές τους έχω καλέσει δεν μπορεσαν....και τους καταλαβαίνω...30 αυτοκίνητα για 13 διοικητικές περιφέρειες δεν φτάνουν.
Και πως γεμίζουν οι λαγοπεριοχές, εκτός κυνηγετικής περιόδου, με δολώματα, κυρίως κυανιούχο κάλιο, τυλιγμένα σε λίπος ή μέσα σε ρέγγα.....και κανείς δεν ξέρει τίποτα ??
Ακόμα συνεχίζω να πιστεύω ότι ένας σοβαρός κυνηγός δεν κάνει τέτοιες μαλακίες, δεν έχει λόγο. Ένας σοβαρός κυνηγός δεν κυνηγά με πειραγμένη καραμπίνα, δεν εκπαιδεύεται στα χελιδόνια, δεν κυνηγά αγριογούρουνα με καλάσνικωφ.
Πιστεύω ότι συμφωνούμε σε κάποια
Φιλικά
P.O
Συμφωνώ και επαυξάνω στα παραπάνω, γι αυτό και έχω τονίσει ότι έχουμε κοινό σκοπό αλλά από διαφορετική οπτική γωνία ο καθένας μας!
Το να σε έχει αποτρέψει κάποιος ευγενικά να συνεχίσεις τη βόλτα σου στο δάσος για τη δική σου ασφάλεια, πιστεύω ότι καταλαβαίνεις το γιατί, και όχι γιατί είναι τσιφλίκι μας, αλλά τα παγιδευμένα περάσματα, όχι ότι δεν υπάρχουν, θα φροντίσουμε πρώτοι εμείς να τα εξουδετερώσουμε μόλις τα αντιληφθούμε και για τη δική μας ασφάλεια αλλά και γιατί είμαστε κάθετα αντίθετοι σε τέτοιες πρακτικές.
Όλοι μας ξέρουμε λίγο πολύ, ποιοι ασχολούνται με τέτοια είδους "σπόρ," όπως και τα δηλητηριασμένα δολώματα και τόσα άλλα, αλλά από τη στιγμή που δεν έχεις αποδείξεις έχεις δεμένα τα χέρια, κινδυνεύεις να πας και για δυσφήμηση.
Όταν έχεις χάσει κάποιο σκυλί, που το έχεις σαν παιδί σου, από φόλες φτάνεις σε σημείο να σκέφτεσαι ότι αν τον είχες μπροστά σου αυτόν τον "άνθρωπο" θα μπορούσες να τον βάλεις ίδιο να τη φάει τη φόλα του!!!!!
Για όλους τους ευσυνειδήτους κυνηγούς πιστεύω προέχει η επαφή με τη φύση, να ακούσουν τα σκυλιά τους όταν κυνηγάνε και τελευταίο που ενδιαφέρει είναι αν θα πάρεις κάποια ποσότητας κρέατος, γι αυτό και όσοι πηγαίνουν μόνο και μόνο για το κρέας, αποκαλούνται υποτιμητικά και "σακουλάδες".
Όσο σε ενδιαφέρει εσένα η ανεξέλεγκτη και αθέμιτη επέμβαση στη φύση άλλο τόσο με ενδιαφέρει και μένα, μια που δεν μου "προσφέρει" το ζήν αλλά το εύ ζήν(μεταφορικά πάντα).
στο παραπάνω link αναφέρουν ότι η θηροφυλακή τα τελευταία 10 χρόνια έχει κάνει 1.000.000 ελέγχους. Αυτό σημαίνει 100.000 το χρόνο ήτοι 273,972602 την ημέρα, αν υποτεθεί ότι από κεκτημένη ταχύτητα "ελέγχει" και όταν απαγορεύεται το κυνήγι. Υποθετικά και πάλι αν κάθε έλεγχος, κατά μέσο όρο απαιτεί να διανύσουν 3 km οδηγεί σε 300.000 km το χρόνο. Αν πάλι υποτεθεό ότι το όχημα είναι πετρελαιοκίνητο και καταναλώνει 6,5 lt ανά 100 km x 1,4 €/lt = 9,1 € ανά 100 km καταλήγουμε στα 27.300 € το χρόνο με πού ήπιες εκτιμήσεις χωρίς φυσικά να συνυπολογίζονται, φθορές, συντήρηση κλπ Για να αντιληφθείτε τα μεγέθη 300.000 km είναι 7,5 φορές ο γύρος της γής. Πόσα είναι τα αυτοκίνητα που κάνουν αυτά τα χιλιόμετρα, ποιος και με τι τρόπο τα μετράει ?? Σε βάθος δέκα χρόνων είναι 75 φορές ο γύρος της γής............
Υπάρχει τρόπος να τεκμηριωθούν αυτά τα στοιχεία ???
Στα δέκα χρόνια έχουν βεβαιωθεί 18.000 παραβάσεις, αποτέλεσμα 1.000.000 ελέγχων. Δηλαδή η παραβατικότητα προσδιορίζεται στο 1,8 % ???? ποιά είναι τα είδη των παραβάσεων, ποια είναι η γεωγραφική κατανομή τους. Να υποθέσουμε ότι όλοι οι παραβάτες έχουν οδηγηθεί στον εισαγελέα ?? Τελεσιδίκησαν ??
Και τέλος ποια υπηρεσία οφείλει να συγκεντρώνει αυτά τα στοιχεία και να τα επεξεργάζεται ???
Αναπάντητες ερωτήσεις.....εδώ ο κόσμος χάνεται......
Δυστυχώς φίλε μου το μίσος σε συνδυασμό με την άγνοια οδηγούν σε πολύ λάθος συμπεράσματα ή εκτός αν αυτό γίνεται εσκεμμένα για δημιουργία εντυπώσεων, κάτι που δεν θέλω να πιστέψω.
Δεν θέλω να κάνω τον υπερασπιστή της θηροφυλακής αλλά κάποιες κραυγαλέες υπερβολές προκαλούν ερωτηματικά.
Να παραθέσω κάποια δεδομένα όχι υποθετικά αλλά πραγματικά που μπορεί ο καθένας μας να βρει,
δεν "ελέγχει" από κεκτημένη ταχύτητα όλο το χρόνο, αλλά αυτό είναι πραγματικότητα, μπορείς αν ψάξεις να δεις πόσες υποθέσεις λαθροθηρίας έχουν οδηγηθεί στη δικαιοσύνη και εκτός κυνηγετικής περιόδου.
Εγώ θα δεχθώ ότι γίνεται μόνο κατά την διάρκεια της κυν. περιόδου, δηλαδή 150 περίπου μέρες(15/09 έως 15/02, δεν υπολογίζω 20/08~30/02)
άρα 100.000/150 = 667 έλεγχοι ανά ημέρα, εγώ θα το κάνω 1000 ελέγχους/ημέρα
Αν υποθέσουμε ότι η θηροφυλακή διαθέτει 30 οχήματα/ημέρα για ελέγχους πανελλαδικά, που σίγουρα είναι περισσότερα, έχουμε
1000 / 30 = 34 ελεγ./ ανά όχημα
Σε ένα σημείο ελέγχου, σε περιοχές κυνηγετικού ενδιαφέροντος μπορεί να κινούνται και περισσότεροι από 100 κυνηγούς, και ο κάθε έλεγχος(άδεια κυνηγίου, όπλου κ.τ.λ.π) μπορεί να διαρκέσει όταν όλα είναι εντάξει γύρω στα 10 λεπτά,
και δεν σημαίνει ότι κάθε έλεγχος είναι παράβαση,
ο έλεγχος γίνεται για τυχόν παραβάσεις.
Αν συνυπολογίσεις ότι ένας κυνηγός μπορεί να τύχει να ελεγχθεί περισσότερες απο μία φορές στη σεζόν, και ότι οι παραβάσεις που έχουν βεβαιώθεί αφορούν και άτομα που δεν κατέχουν άδεια κυνηγίου(λαθροθήρες-τυφεκιοφόρους) ή άτομα με άδεια που παραβατούν.
Ούτε και ο αριθμός των 300.000 ή και 500.000 χλμ στο σύνολο για ένα στόλο αρκετών δεκάδων αυτοκινήτων είναι κάτι το εξωπραγματικό.
Όσον αφορά το αν έχουν τελεσιδικήσει οι υποθέσεις συγνώμη αλλά δεν ευθύνεται για αυτό η θηροφυλακή ή οι κυνηγοί.
Τώρα αν εσείς προσπαθείτε να ανακαλύψετε το δράκο στο παραμύθι σας βασιζόμενοι σε φανταστικές υποθέσεις, είναι δικό σας θέμα,
η πραγματικότητα άλλα μας λέει.
Τι το κακό υπάρχει στο εκτροφείο ορεινής πέρδικας, όταν γίνεται προσπάθεια για την διαιώνιση ενός είδους που απειλείται περισσότερο από άλλους παράγοντες παρά από το κυνήγι?
Προφανώς σας ενοχλεί ότι όλες αυτές οι δράσεις, όπως και η θηροφύλαξη, γίνεται με ιδίους πόρους και πολύ πριν ένα πρόβλημα πάρει απειλητικές διαστάσεις, σε αντίθεση με όλες τις "φιλο-κάτι" οργανώσεις που ο κύριος τροφοδότης τους είναι οι κρατικές χρηματοδοτήσεις, με πλήρη αδιαφάνεια στη διαχείριση και έργο σχεδόν ανύπαρκτο.
Αφήστε την προσπάθεια γενίκευσης ότι κάθε κυνηγός είναι λαθροθήρας, αν αυτό δεν γίνεται εσκεμμένα και υποκινούμενο, και δείτε την πραγματικότητα.
Δεν θα απολογηθεί η πλειοψηφία των σωστών κυνηγών για μια μειοψηφία ασυνειδήτων και πολύ δε περισσότερο για τους τυφεκιοφόρους λαθροθήρες, όπως και συ σαν οδηγός π.χ. δεν θα απολογηθείς για τους παραβάτες ή τους μη κατέχοντες άδεια οδήγησης που προκαλούν ατυχήματα, ο καθένας μας είναι υπεύθυνος των πράξεων του.
Όπως εγώ δεν κατατάσσω στην ίδια μοίρα τον πραγματικά φιλόζωο με τα λαμόγια των ΜΚΟ που λυμαίνονται τις επιδοτήσεις, χαίροντας προκλητικής Ασυλίας από κράτος και δικαιοσύνη, έτσι δεν μπορείς και συ να τσουβαλιάζεις όλους τους κυνηγούς.
Αλήθεια, σε ελέγχους που εξαγγέλθηκαν πριν μερικά χρόνια για όλες τις ΜΚΟ, γιατί τεχνηέντως εξαιρέθηκαν κάποιες, που μέσα σε αυτές τυγχάνουν να είναι και κάποιες "φιλο-κάτι" με επιδοτήσεις εκατομμυρίων??????
Η ανεκτικότητα που δείχνουμε σε παραβάτες ή βασανιστές ζώων, όπως και σε κάθε είδους παραβατικότητας στην καθημερινότητα μας, είναι δυστυχώς η λάθος νοοτροπία που μας διακατέχει σαν λαό και γυρίζει μπουμερακ εις βάρος μας.
Αυτή τη φορά έμφαση δόθηκε στην Ορεινή πέρδικα (Alectoris graecca). H ίδρυση και λειτουργία ενός νέου εκτροφείου Ορεινής Πέρδικας στα Πράμαντα της Ηπείρου, θεωρήθηκε μεγάλης σημασίας για την τόνωση των πληθυσμών της πετροπέρδικας.
Την Κυριακή 19 Μαΐου 2013, στα Πράμαντα, Δήμου Β. Τζουμέρκων, εγκαινιάσθηκε το νέο εκτροφείο Ορεινής Πέρδικας της Κυνηγετικής Ομοσπονδίας Ηπείρου,
Στα εγκαίνια παρευρέθησαν, ο Πρόεδρος της Κυνηγετικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος κ. Ν. Παπαδόδημας, εκπρόσωποι των Κυνηγετικών Ομοσπονδιών της Στερεάς Ελλάδας (Δ’ ΚΟΣΕ), της Μακεδονίας – Θράκης (ΚΟΜΑΘ), σύσσωμη η κυνηγετική οικογένεια της περιοχής, Κέρκυρας και Παξών.
Τίμησαν, επίσης, με την παρουσία τους ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλ. Καχριμάνης, ο Δήμαρχος Βορ. Τζουμέρκων Γ. Σεντελές, ο Δήμαρχος Ζαγορίου Γ. Παπαναστασίου, ο Γεν. Διευθυντής Δασών και Αγροτικών Υποθέσεων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου – Δυτ. Μακεδονίας Δημ. Ζήκος και ο Γεν. Αστυνομικός Διευθυντής Περιφέρειας Ηπείρου Κ. Τρομπούκης. Παρών ακόμη, ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Γ. Καραμπίνας.
Επιστολές, με αφορμή την έναρξη λειτουργίας του εκτροφείου ορεινής πέρδικας απέστειλαν οι βουλευτές Ιωαννίνων της Ν.Δ Στ. Καλογιάννης, Κ. Τασούλας και Άν. Ασημακοπούλου.
Σημαντική η συνδρομή της Δ’ ΚΟΣΕ, αφού έχουν μεταφερθεί ήδη 20 γεννήτορες, γενετικά πιστοποιημένοι, προερχόμενοι από το πρώτο εκτροφείο Ορεινής Πέρδικας που λειτουργεί ήδη στο Καρπενήσι, όπως και 200 αυγά που ήδη έχουν τοποθετηθεί στις εκκολαπτικές μηχανές.
Ο Πρόεδρος της Ε’ ΚΟΗ Π. Τσιλίκης ανέφερε ότι:
«Το εκτροφείο αποτελεί πραγματικότητα και έγινε με το μεράκι και από το υστέρημα των κυνηγών, χωρίς επιχορήγηση από το κράτος, για να εμπλουτίσουμε τους βιοτόπους της ορεινής πέρδικας. Ήταν ένας δύσκολος και επίπονος δρόμος από το 2009 με την παραχώρηση της χρήσης του χώρου από το Δήμο Πραμάντων τότε, μέχρι σήμερα» και ευχαρίστησε όλους όσοι βοήθησαν και συμμετείχαν στην πραγματοποίηση του ονείρου.
Ο Πρόεδρος της Κυνηγετικής Συνομοσπονδίας Ελλάδας Νίκος Παπαδόδημας τόνισε, ότι τα χρήματα των κυνηγών πιάνουν τόπο, σημειώνοντας, πως οι κυνηγετικές οργανώσεις έχουν μόνο έναν πόρο, τη χρηματική συνδρομή του κάθε κυνηγού.
«Δεν έχουμε χρήματα από προγράμματα, αλλά μόνο από την τσέπη του κυνηγού. Σε ετήσια βάση μιλάμε για μία δαπάνη 14 εκ. ευρώ, εκ των οποίων το 95% καταλήγει σε φιλοθηραματικά έργα. Το εκτροφείο της ορεινής πέρδικας είναι ό,τι καλύτερο για την ενίσχυση της άγριας πανίδας της περιοχής των ηπειρωτικών βουνών. Μας λοιδορούν πολλοί, που το μόνο που κάνουν είναι να συντάσσουν μελέτες πολλών εκ. ευρώ, χωρίς να δώσουν ποτέ λογαριασμό σε κανέναν και κυρίως χωρίς να παρουσιάσουν απτά αποτελέσματα. Εμείς το κάνουμε για το περιβάλλον, για το θήραμα, γιατί εάν δεν υπάρχει θήραμα, δεν υπάρχει και λόγος να υπάρχει κυνήγι».
Η συνεχής και διαχρονική αλληλεπίδραση των κυνηγών µε τη φύση και την Άγρια Πανίδα, τους καθιστά ως τους πρώτους χρήστες, αυτού του φυσικού πόρου, οι οποίοι έχουν αντιληφθεί σε βάθος τη σημασία της διατήρησης της βιοποικιλότητας και της υγείας των οικοσυστημάτων. Η γνώση αυτή και η αγάπη τους για το περιβάλλον, τους οδηγεί κάθε χρόνο να δαπανούν, από το υστέρημα τους, σημαντικά ποσά προς αυτή την κατεύθυνση.
Δυστυχώς η Υποκρισία ζει και βασιλεύει,
οι περισσότεροι από εσάς τους δήθεν φιλόζωους κλείνεται τα μάτια στην ανθρώπινη δυστυχία και εξαθλίωση που υπάρχει γύρω μας και σαν εξιλέωση το ρίξατε στη δήθεν φιλοζωία.
Μπορεί ο Γκάντι(λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων) να ήταν κατά του τραυματισμού κάθε ζωντανού πλάσματος, αλλά αυτός το τηρούσε γιατί ήταν και χορτοφάγος σε αντίθεση με την πλειοψηφία από εσάς που έχετε σαν άλλοθι ότι τα παιδάκια και οι μπριζόλες, αρνιών αγελάδων κτλπ εκτρέφονται για αυτό το σκοπό, Αυτά δεν είναι έμβια όντα?
Πλήρως αποκομμένοι και αποστειρώμενοι από το φυσικό περιβάλλον, με άγνοια για τον τρόπο ζωής και τις συνήθειες των άγριων ζώων κάτι που φαίνεται ξεκάθαρα από τις τοποθετήσεις σας.
Αν ο άνθρωπος είναι το μοναδικό πλάσμα στον πλανήτη που σκοτώνει χωρίς λόγο, ο λύκος π.χ. τι συνήθειες έχει? αν γνωρίζεται, όπως και τόσα άλλα ζώα.
Δεν είδα καμία ανακοίνωση κατά της δηλητηρίασης των άγριων ζώων από τα φυτοφάρμακα, τους τραυματισμούς πουλιών σε ηλεκτροφόρα καλώδια, απο την πτώση πάνω στα πτερύγια ανεμογεννητριών που αποτελούν και το μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση με το λαθροκυνήγι.(Ψάξτε λίγο τις στατιστικές κάποιων σοβαρών φιλοζωικών)
Αλλά το κυνήγι "πουλάει" περισσότερο και θεωρείτε πιο "εύκολος" στόχος για τον αποπροσανατολισμό σας από τους επιτήδειους των ΜΚΟ.
Πετάμε μερικές φωτογραφίες και βίντεο κάποιων ανεγκέφαλων τυφεκιοφόρων, τσουβαλίαζουμε όλους τους κυνηγούς στο ίδιο σακί,έχουμε έτοιμη μασημένη τροφή για τα θύματα και ταυτόχρονα παρουσιάζουμε και κάποιο έργο.
Φοβερή λογική, αφού εσείς σκοτώνεται ζώα, καλά κάνουν και τα λαμόγια των ΜΚΟ και τσεπώνουν τα εκατομμύρια, μια που βλέπω ότι περισσότερο κόπτεσται για την υπεράσπιση των ΜΚΟ, παρά για τα ζώα.
Και για να γίνω ξεκάθαρος, η λαθροθηρία, όπως και ο βασανισμός των ζώων είναι καταδικαστέος από την πλειονότητα των κυνηγών όσο και αν προσπαθεί η κατευθυνόμενη προπαγάνδα να αναδείξει το αντίθετο.
Είτε μας αρέσει είτε όχι, και εμείς οι άνθρωποι, είμαστε κρίκος μιας τροφικής αλυσίδας Κυνηγών από αρχαιοτάτων χρόνων, απλά την σημερινή εποχή έχουμε την πολυτέλεια της επιλογής για το πως θα πάρουμε τις πρωτεΐνες μας,
από τα αθώα ζωάκια που εκτρέφονται(χωρίς δικαίωμα επιλογής) και σκοτώνουν άλλοι για εμάς, προσποιούμενοι τους φιλόζωους
ή
και από ζώα που σκοτώνουμε εμείς οι ίδιοι με σεβασμό προς αυτά και τη φύση.
Αρκετά με την Υποκρισία,
το ότι μας έχουν μαντρώσει στα κλουβιά διαμερίσματα των μεγαλουπόλεων με συνθήκες ζωής χειρότερες από των ζώων , το ότι σε λίγο θα απαγορεύεται να βάλεις και ένα δικό σου μαρούλι στον κήπο, τα κρέατα αγνώστου προελεύσεως που μας ταΐζουν, δεν τα επιλέξαμε εμείς αλλά κάποιοι άλλοι για μας, με σκοπό τη μεγιστοποίηση του κέρδους τους και τον απόλυτο έλεγχο μας.
Οτιδήποτε αντιβαίνει σε αυτό και είναι ελεύθερο πρέπει να παταχθεί και ο πιο σίγουρος τρόπος είναι να πατήσουν πάνω στις αδυναμίες και ευαισθησίες μας.
Αν επιτευχθεί ο στόχος για πλήρη έλεγχο πάνω στην τροφή και στο νερό, τότε όλοι θα γίνουμε εκτρεφόμενα ζώα, αναλώσιμα, με συγκεκριμένο προορισμό, όπως τα ζωάκια που εκτρέφουμε και σκοτώνουμε για να τα φάμε, προσποιούμενοι ταυτοχρόνως τους "φιλόζωους".
«Αν επιτευχθεί ο στόχος για πλήρη έλεγχο πάνω στην τροφή και στο νερό, τότε όλοι θα γίνουμε εκτρεφόμενα ζώα, αναλώσιμα, με συγκεκριμένο προορισμό, όπως τα ζωάκια που εκτρέφουμε και σκοτώνουμε για να τα φάμε, προσποιούμενοι ταυτοχρόνως τους "φιλόζωους".»
Έτσι λειτουργεί η φύση. Από την εποχή των σπηλαίων, οι άνθρωποι προσπαθούν να κυριαρχήσουν ο ένας στον άλλον. Νόμος της φύσης: Ο δυνατότερος επιβιώνει.
Χμμ…όταν είμαστε οι ωφελημένοι από τέτοιους νόμους ζητάμε από τους άλλους να τους σεβαστούν. Όταν οι ίδιοι αυτοί νόμοι, μα θίγουν τότε παραμιλάμε. Είδες τι κακό να είσαι ο κυνηγημένος;
Ή θα δεχτείς και αυτόν τον νόμο της φύσης, ή θα πας κόντρα και αυτόν που είναι του συμφέροντός σου.
Έτσι ακριβώς είναι, ο δυνατότερος επιβιώνει
κάτι που το ξέρουμε πολύ καλά εμείς οι κυνηγοί και το έχουμε αποδεχτεί όσον αφορά το κυνήγι, γι αυτό τα περισσότερα άγρια ζώα επιβιώνουν από τους κυνηγούς.
Γιατί μέσα στο "σπίτι" τους, το φυσικό περιβάλλον είναι αυτά οι δυνατότεροι και όσο και αν έχει εξελιχθεί η τεχνολογία θα εξακολουθούν να είναι οι αρχηγοί.
Οι συνήθειες τους καθορίζουν τον τόπο, το χρόνο και τον τρόπο που γίνεται το κυνήγι και τις περισσότερες φορές είναι αυτά που υπερτερούν από εμάς, τα "δυνατότερα" όντα.
Όποιος πιστεύει ότι με ένα όπλο γίνεται ο "άρχοντας" του δάσους το λιγότερο που μπορείς να του καταλογίσεις είναι το αφελής.
Όσον αφορά γενικά τον τρόπο ζωής, είμαι κατά του πίστευε και μη ερεύνα, θεωρία που γενικά βολεύει τους "δυνατούς" και προσαρμόζει κάθε φορά την έτοιμη "τροφή" που θέλουν να μας ταΐσουν ανάλογα με τα συμφέροντα τους.
«Είτε μας αρέσει είτε όχι, και εμείς οι άνθρωποι, είμαστε κρίκος μιας τροφικής αλυσίδας Κυνηγών από αρχαιοτάτων χρόνων, απλά την σημερινή εποχή έχουμε την πολυτέλεια της επιλογής για το πως θα πάρουμε τις πρωτεΐνες μας, από τα αθώα ζωάκια που εκτρέφονται(χωρίς δικαίωμα επιλογής) και σκοτώνουν άλλοι για εμάς, προσποιούμενοι τους φιλόζωους ή και από ζώα που σκοτώνουμε εμείς οι ίδιοι με σεβασμό προς αυτά και τη φύση.»
Εσύ έχεις επιλέξει να μην τρως εκτρεφόμενα, και τρως μόνο ό,τι σκοτώσεις; Που σημαίνει ότι τρως κρέας μόνο για την πρωτεΐνη για συντήρηση του οργανισμού, άρα τρως μια στις τόσες; Δεν τρως δηλαδή και όταν δεν χρειάζεται, δεν τρως για την ευχαρίστηση και την νοστιμιά, ή στο πλαίσιο της κοινωνικής ή θρησκευτικής δραστηριότητας, παρέες, πανηγύρια, πάσχατα Χριστούγεννα κλπ κλπ;
Την πρωτομαγιά τρως μανιτάρια που δεν τα αναμειγνύεις με παϊδάκια; Ή τρως παϊδάκια που δεν τα αναμειγνύεις με μανιτάρια;
Εγώ δεν δήλωσα χορτοφάγος, εγώ καταναλώνω το κρέας και λόγω διατροφικών αναγκών και λόγω απόλαυσης,
αλλά είναι μέγιστη υποκρισία να δηλώνουμε "ζωόφιλοι" και να είμαστε κατά της θανάτωσης των ζώων από πυροβόλο όπλο και συγχρόνως να απολαμβάνουμε το κρέας του ζώου που θανατώθηκε από το μαχαίρι του χασάπη.
Άλλωστε και μερικά ζώα ελευθέρας βιολογικής εκτροφής, που τα τιμάμε και τα πληρώνουμε ιδιαίτερα, θανατώνονται με όπλο γιατί είναι αδύνατο να τα πλησιάσεις.
«Μπορεί ο Γκάντι(λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων) να ήταν κατά του τραυματισμού κάθε ζωντανού πλάσματος, αλλά αυτός το τηρούσε γιατί ήταν και χορτοφάγος σε αντίθεση με την πλειοψηφία από εσάς που έχετε σαν άλλοθι ότι τα παιδάκια και οι μπριζόλες, αρνιών αγελάδων κτλπ εκτρέφονται για αυτό το σκοπό, Αυτά δεν είναι έμβια όντα?»
Πες τους τα πες τους τα. Αλλά μην παραδειγματίζεσαι από αυτούς και μην τους χρησιμοποιείς ως άλλοθι...
«Δυστυχώς η Υποκρισία ζει και βασιλεύει,
οι περισσότεροι από εσάς τους δήθεν φιλόζωους κλείνεται τα μάτια στην ανθρώπινη δυστυχία και εξαθλίωση που υπάρχει γύρω μας και σαν εξιλέωση το ρίξατε στη δήθεν φιλοζωία.»
Και γιατί να μην κάνουμε δήθεν φιλανθρωπία ώστε να μην χρειαζόμαστε εξιλέωση. (δεν το σκεφτήκαμε)
Άσε μας εμάς, είμαστε καμμένοι!
Ευτυχώς όμως που υπάρχεις εσύ που φροντίζεις για τους αναξιοπαθούντες ανθρώπους... ή κάνω λάθος και την τσεπούλα σου την κρατάς για την πάρτή σου και σε ενδιαφέρει μόνο να κάνεις το σπουδαίο με υποδείξεις για τη δική μας στοχευόντας στη δική ΣΟΥ ΕΞΙΛΕΩΣΗ; Έχει κόστος ο αλτρουισμός και η φιλοζωία ξέρεις... βάλε το χέρι στην παντελόνα "ΣΟΥ" λοιπόν και ας κάνει ζέστη!
Μπορεί η άποψη σου να είναι αυτή, αλλά ποτέ δεν ανέφερα ότι είναι κατώτερα, αν διαβάσεις πιο προσεκτικά θα δεις ότι τα θεωρώ πιο έξυπνα και από πολλούς από εμάς!
Γι αυτό καταφέρνουν και επιβιώνουν, γιατί τα διακρίνει το ένστικτο η εξυπνάδα και η προσαρμοστικότητα.
«Δεν είδα καμία ανακοίνωση κατά της δηλητηρίασης των άγριων ζώων από τα φυτοφάρμακα, τους τραυματισμούς πουλιών σε ηλεκτροφόρα καλώδια, απο την πτώση πάνω στα πτερύγια ανεμογεννητριών που αποτελούν και το μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση με το λαθροκυνήγι.»
Αφού δεν έψαξες πώς θα δεις. Χωριστά γράφονται, εδώ γράφονται τα του κυνηγίου.
«(Ψάξτε λίγο τις στατιστικές κάποιων σοβαρών φιλοζωικών)»
Δηλαδή ο τραυματισμός ή η θανάτωση των άγριων κυρίως ζώων από άλλους παράγοντες εκτός αυτού με πυροβόλο όπλο, που αποτελεί και το μεγαλύτερο ποσοστό, δεν είναι άξιος αναφοράς??
Από εκεί που υπάρχει το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν πρέπει να ξεκινήσουμε και μετά να φτάσουμε στα μικρότερα, δεν πρέπει αυτό να αναδειχθεί πρώτα?
Ή μήπως εκεί υπάρχουν Μεγάλα συμφέροντα οπότε πρέπει να βλέπουμε το δέντρο και όχι το δάσος?
«Πετάμε μερικές φωτογραφίες και βίντεο κάποιων ανεγκέφαλων τυφεκιοφόρων,»
Ε… κάποιων… γίνεται να βρεθούν όλοι;
Κάνετε ό,τι κάνετε, και όταν σας περνάει η κρίση το ξεχνάτε, κι έρχεστε και διαμαρτύρεστε ότι σας τσουβαλιάζουμε.
«Φοβερή λογική, αφού εσείς σκοτώνεται ζώα, καλά κάνουν και τα λαμόγια των ΜΚΟ και τσεπώνουν τα εκατομμύρια, μια που βλέπω ότι περισσότερο κόπτεσται για την υπεράσπιση των ΜΚΟ, παρά για τα ζώα.»
Ε δεν πιστεύω να έχει κανείς τέτοια λογική…
«Και για να γίνω ξεκάθαρος, η λαθροθηρία, όπως και ο βασανισμός των ζώων είναι καταδικαστέος από την πλειονότητα των κυνηγών όσο και αν προσπαθεί η κατευθυνόμενη προπαγάνδα να αναδείξει το αντίθετο.»
Ξεκάθαρα: Αυτό είναι μύθος.
Και αν δεν κακοποιούν ότι κυνηγούν, κακοποιούν τα σκυλιά τους. Ο καθένας κακοποιεί ό,τι του κάνει κέφι, και όλοι πάνω κάτω έχετε τα ίδια κέφια. Ή τουλάχιστον ο κανόνας.
Γιατί δεν κάνετε ενέργειες εσείς οι πολλοί μη κακοί, να απαγορευτεί η μεταφορά των σκυλιών από τους κάποιους μερικούς, μέσα σε εκείνα τα κουτιά που τοποθετούνται δίπλα στην εξάτμιση; Γιατί είστε όλοι το ίδιο. Γιατί δεν κυνηγάτε χωρίς σκυλιά; Γιατί θα χάνετε το μεγαλύτερο μέρος της ηδονής.
Καταρχήν εξ ορισμού δεν νοείται κυνήγι χωρίς σκύλο, κάτι που υποδηλώνει και η ίδια αρχαία λέξη ( κύων+άγω).
Αλλά και για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να μεταχειριστείς πρακτικές, που σίγουρα θα ήσουν κατά πολύ πιό αντίθετος και με το δίκιο σου.
Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι κάποιος θα κακομεταχειρίζονταν το σκυλί του, που κάνει ότι είναι δυνατόν να το έχει στην καλύτερη κατάσταση τότε πιστεύω ότι τους κυνηγούς τους έχει γνωρίσει μόνο μέσα από φωτογραφίες, και δεν έχεις νιώσει τη σχέση "αγάπης"(όχι κατά τα γερμανικά πρότυπα, για να μην παρεξηγηθούμε κιόλας)που υπάρχει ανάμεσα μας
Μας εμφανίζονται και ως θύματα οι κυνηγοί!
Γκαίμπελς.
Υποβλήθηκε από Νίκος ( ) στις Πέμ, 2013-06-06 15:27.
«Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε όλους τους ευαίσθητους "φιλόζωους" που λειτουργούν και σκέφτονται με φασιστική και ρατσιστική νοοτροπία, μη δεχόμενοι αντίθετη άποψη ή τρόπο σκέψης.»
Με βάσει τις κατά Γκαίμπελς τακτικές,
οι οποίες στηριζόμενες σε απειροελάχιστα περιστατικά στο σύνολο των εκατοντάδων χιλιάδων κυνηγών και ανακρίβειες, προβαλλόμενες στο μέγιστο,
προσπαθούν να στήσουν μια Γκαιμπελίστικη μηχανή συκοφάντησης όλων των κυνηγών,
κάτι που διαπιστώνεις και μόνο σου αν το ψάξεις λίγο παραπάνω,
τότε δικαιολογημένα να νιώθεις ότι τελικά μπορεί να είμαστε και "Θύματα".
Αυτό το λάθος έχουν κάνει και όλοι όσοι,
γι λόγους που αυτοί ξέρουν καλύτερα αλλά αποκρύπτουν,
έστησαν αυτή τη μηχανή προπαγάνδας νομίζοντας ότι είμαστε εύκολα "θηράματα".
Να σου πώ ένα παραμύθι ακόμα
Οι τόσοι μετανάστες, που καλώς ή κακώς έχουν κατακλύσει τη χώρα μας, χωρίς δουλειά πως τρέφονται?
Μήπως είναι παραμύθι ότι έχουν ρημάξει τα περιστέρια της πλατείας Κοτζιά και άλλων περιοχών, όπως και το ότι σε περιοχές με μεγάλη συγκέντρωση ασιατών έχουν εξαφανιστεί όλα τα αδέσποτα.
Αλλά αυτοί το κάνουν για λόγους επιβίωσης και όποιος το αναφέρει είναι ρατσιστής.
Το πρόβλημα των ανθρώπων αυτών, όπως και η τύχη των ζώων είναι υποδεέστερο από το κυνήγι το οποίο έχετε βάλει στο στόχαστρο, και γι αυτό δεν γίνεται η παραμικρή αναφορά.
Βέβαια έτσι λύνονται δύο προβλήματα, το ένα ο επισιτισμός των δυστυχισμένων αυτών ανθρώπων και συγχρόνως το πρόβλημα των αδέσποτων, οπότε κρύβουμε τα σκουπίδια μας κάτω απο το χαλί και έτσι μπορούμε απερίσπαστα να προπαγανδίζουμε κατά του κυνηγίου.
Αυτά τα λίγα γιατί βαρέθηκα να χάνω τον χρόνο μου σε ανέξοδες συζητήσεις "ευαίσθητων" ατόμων με δογματικές απόψεις που είναι έτοιμα να προσφέρουν απλόχερα τσεκούρι και φωτιά σε κάθε "άπιστο".
Απαντούμε στο μπράβο σας...
Εν τέλει και για να μας το ξεκαθαρίσετε...ΠΟΙΟΣ σας όρισε εσάς τους κυνηγούς διαχειριστές της φύσης???
Ξυπνήσατε μια μέρα και είπατε...ΟΚ..από σήμερα είμαι διαχειριστής....?...γιατί αυτοχρίζεστε σωτήρες ?
Αγαπητέ μου κύριε, κανείς δεν σας ζήτησε να μας σώστετε ούτε εμάς, ούτε το περιβάλλον μας, πόσο μάλλον τα άμοιρα και άτυχα ζώα που θα βρεθούν στο διάβα σας και θα τα "διαχειριστείτε"!!!!
Η φύση ξέρετε, πάντα έβρισκε τρόπους να κρατά τις απόλυτες ισορροπίες, χωρίς την βοήθεια κανενός.
Είναι πολύ πιο τίμιο και ηθικό, να πείτε ότι χαίρεστε να αφαιρείτε αθώες ζωές. Ο φόνος, είναι φόνος κύριε μου, και ο άνθρωπος είναι το μοναδικό ζώο στο πλανήτη που σκοτώνει χωρίς λόγο. Ολα τα ζώα αυτού του πλανήτη σκοτώνουν μόνο όταν υπάρχει απόλυτη ανάγκη, δηλ για να τραφούν, για να επιβιώσουν.Κανένα άλλο είδος δεν σκοτώνει για διασκέδαση.
Και κλείνοντας, τι "κώλυμα" έχετε φάει με τα ΜΚΟ,και τα ΜΚΟ, κτλ. κτλ...
Αγαπητοί "διαχειριστές", ο απλός, φυσιολογικός, και σκεπτόμενος πολίτης, την ώρα που σας βλέπει να αφαιρείτε με τόσο βαύναυσο τρόπο μια ζωή, δεν σκέφτεται τα ΜΚΟ, αλλά το ότι δυστυχώς ακόμα και σήμερα, υπάρχουν και ζουν ανάμεσα μας συμπολίτες μας με μηδενικό σεβασμό στη ζωή
.-Ο Πολιτισμός ενός έθνους διακρίνεται από τον τρόπο, με τον οποίο οι άνθρωποι συμπεριφέρονται στα ζώα
Μαχάτμα Γκάντι
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε όλους τους ευαίσθητους "φιλόζωους" που λειτουργούν και σκέφτονται με φασιστική και ρατσιστική νοοτροπία, μη δεχόμενοι αντίθετη άποψη ή τρόπο σκέψης.
Εγώ πιστεύω ότι έχουμε κοινές ευαισθησίες όσον αφορά τη συμπεριφορά απέναντι στα ζώα, ήμερα και άγρια, γιατί απλά στο κυνήγι όταν σέβεσαι το θήραμα σου, που πολλές φορές είναι πιο νοήμον όν και από εμάς, τότε μόνο μπορείς να νιώσεις την πεμπτουσία του κυνηγιού.
Υποτίθεται ότι έχουμε κοινό στόχο την προστασία περιβάλλοντος και ζώων? Βάσει επιστημονικών ερευνών παγκοσμίως και όχι μελετών και δημοσκοπήσεων του Κώλου(που απλά δικαιολογούν τα κονδύλια των επιδοτήσεων με αναληθή πολλές φορές στοιχεία, ειδικά στην πατρίδα μας) η διαχείριση της άγριας πανίδας γίνεται μόνο με το ΣΩΣΤΟ κυνήγι.
Δεν μπορεί να χρησιμοποιείτε επιλεκτικά την παγκόσμια βιβλιογραφία!!
Κανένας δεν υποστήριξε τους τυφεκιοφόρους που είτε λόγω βλακείας είτε λόγω απωθημένων θεωρούν το όπλο σαν προέκταση του εγώ τους, όπως γίνεται και στις καθαρές "γενετικά" μεγαλουπόλεις σας, με το αυτοκίνητο ή άλλα μέσα(π.χ. ανωνυμία διαδύκτιου).
Τέτοιες περιπτώσεις από όπου και αν προέρχονται χρήζουν όντως ψυχιατρικής παρακολούθησης, όπως και διαφορές γελοίες κοινωνιολογικές γενικεύσεις και προειδοποιήσεις-απειλές(τύπου κολάσεως).
Αλλά πως να χαρακτηρίσεις μια γενίκευση περί ψυχικών διαταραχών λόγω αιμομιξίας σε μικρές πόλεις και χωριά, κε ψυχίατρε
ημιμάθεια, βλακεία ή κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια.
Και μια που είστε τόσο ευαίσθητοι καθαρίστε πρώτα τα του οίκου σας, ώστε τα κονδύλια των ΜΚΟ να αξιοποιούνται όπως πρέπει και όχι στην τσέπη κάποιων επιτήδειων και αφήστε να ρυθμίσουμε εμείς τα του οίκου μας, μια που μέσα από τις άδειες κυνηγίου αρκετά πηγαίνουν στο Πράσινο Ταμείο, συντηρούνται οι οργανώσεις Θηροφυλακής, οι εμπλουτισμοί, οι δενδροφυτεύσεις κ.α. χωρίς την παραμικρή επιδότηση από τον κρατικό κορβανά, δηλαδή από τον Έλληνα φορολογούμενο, σε αντίθεση με όλες αυτές τις "φιλο-κάτι" οργανώσεις που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια με μηδενικό έργο, και κύριο σκοπό το ροκάνισμα των επιδοτήσεων έχοντας σαν βιτρίνα το περιβάλλον ή τα ζώα.
Κ Νίκο
Αν αντλείς ευχαρίστηση σκοτώνωντας νοήμοντα πλάσματα,τότε απλά αντλείς ευχαρίστηση σκοτώνωντας.Αν κάνεις διάκριση στα είδη τότε σκέφτεσαι με φασιστική και ρατσιστική νοοτροπία.
Σίγουρα δεν έχουμε κοινό στόχο.Η φύση και πολύ περισσότερο η πανίδα δεν έχει καμία ανάγκη τη διαχείριση μας.Αυτό που έχει ανάγκη είναι η ΜΗ επέμβαση μας.Αυτός είναι κοινός τόπος.ΔΕΝ διαχειρίζεστε λοπόν καμία άγρια πανίδα.
Όσο για το πράσινο ταμείο όλοι ξέρουμε ότι είναι η μαύρη τρύπα.Οι εμπλουτισμοί τι νόημα έχουν όταν αυτά τα ζώα είναι μόνο ¨ευκολα¨ θηράματα;
Οσοι ζούμε στα βουνά ξέρουμε το πλιάτσικο που γίνεται στη δάση και στα ζώα και αν είστε έξυπνος άνθρωπος θα το ξέρτετε ήδη.
Καλύτερα λοιπόν να σκεφτούμε γιατί μας αρέσει να σκοτώνουμε;
Φιλικά Μ
Κανένα σχολιο για το βασανισμο των μωρων αγριογουρουνων κυριε Νικο,ΚΥΝΗΓΕ, εχεις να κανεις;Γιατι αυτο ειναι το θεμα του αρθρου!Δεν εχεις;Χαιρω πολυ,τι να πεις κι εσυ,υπαρχουν λογια για να δικαιολογουν τετοιες πραξεις;Τωρα το υπολοιπο λογιδριο,λογια που πολυ κουραζουν και λιγο εντυπωσιαζουν!
"""Φίλε"""" Νίκο,
Αναφέρομαι σε σένα, μιάς και ανέλαβες να υπερασπιστείς τους απανταχού κυνηγούς..
Το να προσπαθείς να μας πείσεις ότι κυνηγώντας έρχεστε κοντά στη φύση και νοιάζεστε για τις δεντροφυτεύσεις κτλ κτλ, εκτός ότι μου φέρνει "δάκρυα" συγκίνησης, ξεπερνά πλέον το αστείο, και γίνεται προκλητικό.
Το να αφαιρείς μιά ζωή, όχι για επιβίωση, αλλά για καθαρά λόγους διασκέδασης, ενός έμβιου, νοήμων, πλάσματος που και πονάει όπως και συ, που φοβάται όπως και συ, και κάνει οικογένεια και προστατεύει τα μικρά του, δυστυχώς όπως και συ, που αναπαράγετε το είδος σας, και όλο αυτό να το ονομάζεις χαρά που απλόχερα σου χαρίζει η φύση, είναι θέμα που η ψυχιατρική την οποία ασκώ, έχει ασχοληθεί εκτενώς.
Είναι άλλωστε γνωστό από την παγκόσμια βιβλιογραφία, ότι άτομα που ασκούν βια και πάσης μορφής βασανισμού σε κατώτερα, αδύναμα και απροστάτευτα πλάσματα, είναι άτομα που είχαν διαταραγμένη παιδική ηλικία, είτε τους ασκήθηκε κάποια μορφή "κακοποίησης", στην παιδική ή εφηβική ηλικία.
Αν λοιπόν κάποιους για να μιλήσουμε ωμά, τους χάιδευε ο "θείος",τρώγανε ξύλο, ή την έχουν μικρή...δεν τους φταίνε τα ζωάκια.....ψυχοθεραπεία φίλοι μου...ψυχοθεραπεία....
Πώς την μασούν αυτήν την καραμέλα τόσα χρόνια και δεν την σιχαίνονται;
Υποβλήθηκε από Νίκος ( ) στις Τετ, 2013-06-05 14:15.
Από το να κάθεστε όλη μέρα στην καρέκλα σας και να ψάχνετε το internet, αλιεύοντας εικόνες και βίντεο, από δήθεν βασανισμό ζώων καλύτερα να βγείτε στην φύση και να συμβάλετε στην βελτίωση της, είτε με δενδροφυτεύσεις, εμπλουτισμό θηραμάτων και τόσα άλλα, μια που από ανθρωπιστικής άποψης έχετε κάνει το πάν για τη βελτίωση της ζωής των συνανθρώπων μας, τώρα θα σώσετε και τα ζώα.
και Κε Νίκο, άφησε την "κυρία από τη μεγάλη πόλη" όπως υποτιμητικά την αποκαλείς, ρίξε μια ματιά στο τι γράφεις και μην χρησιμοποιείς λέξεις με τόσο "βαρύ" παρελθόν όπως προπαγάνδα. Εξαιρετικά ολισθηρή ατραπός....Και αφήστε τα νόμιμα και τα ηθικά γιατί αυτοί που τα επικαλούνται μπορεί σύντομα χρόνο να τα βλέπουν "ριγέ". Αν ο νόμος εφαρμοζόταν ως οφείλει να λειτουργεί μια συντεταγμένη πολιτεία δεν θα υπήρχε περιθώριο για ανάλογες συμπεριφορές...
Η συμβουλή είναι μια, αφήστε τα γουρούνια ήσυχα, αρχίστε να τα κάνετε παρέα, και θα αντιληφθείτε πολλά περισσότερα από αυτά που νομίζετε ότι ξέρετε....
και αν έχετε στοιχεία για λαμόγια ΜΚΟ να πάτε στο εισαγγελέα με στοιχεία και τους τσακίσετε, λογάκια στον αέρα δεν έχουν απολύτως κανένα νόημα.
Υς. Και ευγενικά με την "κυρία με τη δήθεν καταγωγή από τη μεγάλη πόλη" γιατί σίγουρα δεν θέλετε να "ανοίξει" η κόλαση..... :-))))
είναι απολύτως σίγουρο ότι όλα αυτά τα ασπόνδυλα που διασκεδάζουν σκοτώνοντας και βασανίζοντας, ΠΡΕΠΕΙ να έχουν σπίτι τους συστήματα πυρόσβεσης γιατί είναι ολοφάνερο ότι κινδυνεύουν από αυτανάφλεξη....
Αλλά δεν φταίνε αυτοί, την ευθύνη έχουν όλοι οι υπόλοιποι που τους ανέχονται, που τους φοβούνται, που τους θαυμάζουν, που τους καλύπτουν...όμως δεν γνωρίζουν ότι όλο αυτό πάνω τους θα σκάσει γιατί αφ' ενός αποκτούν ανοχή στα όρια του εθισμού σε τέτοιες συμπεριφορές και αφ' ετέρου η συμπεριφορά ανθρώπων που με τόση ευκολία απολαμβάνουν το βασανισμό για εκπαιδευτικούς λόγους πολύ εύκολα θα περάσουν και σε ανθρώπους.....(αν δεν θέλετε ρίξτε μια ματιά στις έρευνες που έχουν κάνει οι αμερικάνοι και ειδικά το FBI) και τότε τα ΜΜΕ, τοπικά και μη, θα αναρωτιούνται....μα ήταν καλό παιδί...δεν είχαμε καταλάβει τίποτε...
Καλώς ήρθατε στο μεσαίωνα.....μήπως όμως είναι τόση η απάθεια που δείχνουμε ώστε να μας αξίζει?????
Από το να κάθεστε όλη μέρα στην καρέκλα σας και να ψάχνετε το internet, αλιεύοντας εικόνες και βίντεο, από δήθεν βασανισμό ζώων καλύτερα να βγείτε στην φύση και να συμβάλετε στην βελτίωση της, είτε με δενδροφυτεύσεις, εμπλουτισμό θηραμάτων και τόσα άλλα, μια που από ανθρωπιστικής άποψης έχετε κάνει το πάν για τη βελτίωση της ζωής των συνανθρώπων μας, τώρα θα σώσετε και τα ζώα.
Δυστυχώς όλα τα σχόλια και το ύφος των κειμένων σας δείχνει ξεκάθαρα πόσο αποστειρωμένοι είστε από τη φύση και τη ζωή σε αυτή, και γι αυτό σας είναι πανεύκολο να γίνεστε ειδικοί σε όλα, από την άνεση του καναπέ σας πάντα.
Τελικά η βλακεία όντως δεν έχει όρια.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η "κυρία" με δήθεν καταγωγή από μεγάλη Πόλη, που αυτό και μόνο της διασφαλίζει ψυχική υγεία με γενετική καθαρότητα και προπαντός γνώσεις ανθρωπολογίας, και ας μην έχει δει στη ζωή της ούτε ένα πρόβατο ζωντανό.
Νόμιμο μπορεί να είναι(μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου), όχι όμως ηθικό, όλη αυτή η προπαγάνδα των "φιλοζωικών" και "περιβαλλοντολογικών" ΜΚΟ, που με μηδενικό έργο έχουν πάρει επιδοτήσεις εκατομμυρίων ευρώ, χωρίς κανένα έλεγχο, επενδύοντας στο φιλοζωικό μας αίσθημα και τελικά μετατρεπόντας μας σε θύματα των σκοπών τους, με παραπλανητική προπαγάνδα και πολλές φορές με ψέμματα μέσω των ΜΜΕ που έχουν φορέσει το φιλοπεριβαλλοντολογικό προσωπείο τους.
Όταν αφήσετε τον καναπέ σας, πρώτα προσπαθήστε να βοηθήσετε συνανθρώπους μας που έχουν πολλές φορές χειρότερη μοίρα από τα ζώα για τα οποία τόσο σκέπτεσθαι, και μετά βγείτε στη φύση να απολαύσετε όλα όσα μας προσφέρει απλόχερα, τότε θα καταλάβετε πολλά απο αυτά που τώρα σας είναι αδιανόητα.
Μέχρι τότε περισσότερη βοήθεια χρειάζονται μερικοί ψυχικά άρρωστοι συνάνθρωποι μας που πέφτουν ακούσια θύματα των διαφόρων επιτηδείων των ΜΚΟ που μεταφράζουν το ενδιαφέρον τους σε πολλές χιλιάδες ευρώ.........
Και άντε για δενδροφυτεύσεις, το λες. Για εμπλουτισμό θηραμάτων… πώς σου κόβει και μας ζητάς τέτοιο πράγμα;
Χαζός είσαι ή θρασύς; Έχεις απαίτηση να σου αμολήσουμε ζώα να τα σκοτώνεις;
Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι κυνηγοί είναι σε χωριά και μικρές πόλεις όπου οι ψυχικές διαταραχές (για να το πω ευγενικά) είναι πολύ διαδεδομένες λόγω των αιμομιξιών...
xaxaxaxaxaxa bravo Olga sosta ta les!!! Akoma kai na exoun faei oi filozoikes epidotiseis kai propagandes na kanoun auto den paei na pei oti o kathe eusiniditos filozoos politis de tha palepsei gia ti diasosi opioudipote zoou. Ego moni mou sto nisi pou meno paleuo gia ta psaria sto Aigaio kai xeromai otan vlepo sinanthropous mou na paleuoun gia ola ta zoa. To kinigi einai varvaro prepi na stamatisei se ola ta idi!!! Stamatiste pia na bgazete ola ta psixologika sas kai to thimo sas sta zoa kai na dimiourgite epagelmata varvara apla gia na vgazete eukola kai grigora tzipares kai gomenes sta bouzoukia!!! Opiosdipote pou exei ti dinami na skotosi esto kai ena poulaki bori tin epomeni mera pano sta neura tou na skotosi ena paidi!
Τι ωραία...Δεν θα βρεθούν ενώπιον της δικαιοσύνης για τους διαρκείς βασανισμούς και άγριους θανάτους των αγριογούρουνων αλλά επειδή ανάρτησαν τα βίντεο αυτά στο διαδίκτυο. Οπότε θα τιμωρηθούν για αυτό, δεν θα ανεβάζουν τίποτα πια στο δίκτυο και όλοι θα κοιμόμαστε ήσυχοι.
Ρε απαιτήσεις που έχουν οι τουφεκιοφόροι! Να τους εμπλουτίσουμε λέει με θηράματα!
Όταν λέω ότι είναι εξαρτημένοι σαν ναρκομανείς…
Υποβλήθηκε από Νίκος ( ) στις Τετ, 2013-06-05 14:15.
…………………………..καλύτερα να βγείτε στην φύση και να συμβάλετε στην βελτίωση της, είτε με δενδροφυτεύσεις, εμπλουτισμό θηραμάτων και τόσα άλλα,
https://www.zoosos.gr/giannena-kunegoi-sadistes-vasanizoun-me-ta-skulia-tous-gourounia/#comment-10881
🙁
Και το μόνιμο κυνήγι ισχύει και για το ελάφι πιο πάνω και τις αλεπούδες και το γεράκι;; Γιατί εγώ μένω στους πρόποδες της Πάρνηθας και ξέρω ότι απαγορεύεται για τα συγκεκριμένα είδη.
Και ξέρω επίσης καλά τι άνθρωποι είναι οι κυνηγοί , ένας έλεγε ότι βάζει κασετόφωνο για να προσελκύσει όσο περισσότερα πουλιά μπορεί!
Απαγόρευση το κυνηγιού άμεσα δεν φτάνει που έχουν καεί όλα μας τα δάση θέλουμε και κυνήγι !
Ντροπή μας, μη βρίσκουμε δικαιολογίες για τα αδικαιολόγητα! Φαίνεται τι πολιτισμό έχουμε πια από τη συμπεριφορά μας και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα γίνουμε άνθρωποι ποτέ!
αγαπητέ Νίκο,
δεν με διακατέχει κανένα μίσος και εμπάθεια παρά μόνο κοινή λογική. Κοινή λογική που απουσιάζει από όλα τα επίπεδα της ζωής μας. Όταν βρίσκω σκυλάκι στο βουνο, και δει κυνηγετικό, με 40 σκάγια στο κορμί του, θυμώνω πολύ, οργίζομαι, δεν καταδικάζω όλους τους κυνηγούς αλλά πολλύ θα ήθελα να βρω τον συγκεκριμένο μαλάκα.......επίσης πιστεύω ότι έχω το δικαίωμα να μου αρέσει μια βόλτα στο βουνο. συχνά έχω συναντήσει κυνηγούς που με έχουν αποτρέψει να συνεχίσω τη βόλτα, με εξαιρετικά ευγενικό τρόπο, και για τη δική μου ασφάλεια γιατί κάποιοι μαλάκες παγιδεύουν τα περάσματα με καραμπίνες (σκοινάκι δεμένο στη σκανδάλη).
Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να εφαρμοστεί ο νόμος.
και τι έχεις να πεις για αυτούς που σκοτώνουν αγριογούρουνα και τα πουλάνε ???
Εκπαιδεύουν dogo arzentino να κυνηγούν ως αγέλη λύκων ????
Η θηροφυλακή ?? όσες φορές τους έχω καλέσει δεν μπορεσαν....και τους καταλαβαίνω...30 αυτοκίνητα για 13 διοικητικές περιφέρειες δεν φτάνουν.
Και πως γεμίζουν οι λαγοπεριοχές, εκτός κυνηγετικής περιόδου, με δολώματα, κυρίως κυανιούχο κάλιο, τυλιγμένα σε λίπος ή μέσα σε ρέγγα.....και κανείς δεν ξέρει τίποτα ??
Ακόμα συνεχίζω να πιστεύω ότι ένας σοβαρός κυνηγός δεν κάνει τέτοιες μαλακίες, δεν έχει λόγο. Ένας σοβαρός κυνηγός δεν κυνηγά με πειραγμένη καραμπίνα, δεν εκπαιδεύεται στα χελιδόνια, δεν κυνηγά αγριογούρουνα με καλάσνικωφ.
Πιστεύω ότι συμφωνούμε σε κάποια
Φιλικά
P.O
Συμφωνώ και επαυξάνω στα παραπάνω, γι αυτό και έχω τονίσει ότι έχουμε κοινό σκοπό αλλά από διαφορετική οπτική γωνία ο καθένας μας!
Το να σε έχει αποτρέψει κάποιος ευγενικά να συνεχίσεις τη βόλτα σου στο δάσος για τη δική σου ασφάλεια, πιστεύω ότι καταλαβαίνεις το γιατί, και όχι γιατί είναι τσιφλίκι μας, αλλά τα παγιδευμένα περάσματα, όχι ότι δεν υπάρχουν, θα φροντίσουμε πρώτοι εμείς να τα εξουδετερώσουμε μόλις τα αντιληφθούμε και για τη δική μας ασφάλεια αλλά και γιατί είμαστε κάθετα αντίθετοι σε τέτοιες πρακτικές.
Όλοι μας ξέρουμε λίγο πολύ, ποιοι ασχολούνται με τέτοια είδους "σπόρ," όπως και τα δηλητηριασμένα δολώματα και τόσα άλλα, αλλά από τη στιγμή που δεν έχεις αποδείξεις έχεις δεμένα τα χέρια, κινδυνεύεις να πας και για δυσφήμηση.
Όταν έχεις χάσει κάποιο σκυλί, που το έχεις σαν παιδί σου, από φόλες φτάνεις σε σημείο να σκέφτεσαι ότι αν τον είχες μπροστά σου αυτόν τον "άνθρωπο" θα μπορούσες να τον βάλεις ίδιο να τη φάει τη φόλα του!!!!!
Για όλους τους ευσυνειδήτους κυνηγούς πιστεύω προέχει η επαφή με τη φύση, να ακούσουν τα σκυλιά τους όταν κυνηγάνε και τελευταίο που ενδιαφέρει είναι αν θα πάρεις κάποια ποσότητας κρέατος, γι αυτό και όσοι πηγαίνουν μόνο και μόνο για το κρέας, αποκαλούνται υποτιμητικά και "σακουλάδες".
Όσο σε ενδιαφέρει εσένα η ανεξέλεγκτη και αθέμιτη επέμβαση στη φύση άλλο τόσο με ενδιαφέρει και μένα, μια που δεν μου "προσφέρει" το ζήν αλλά το εύ ζήν(μεταφορικά πάντα).
http://www.ksellas.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=73&Itemid=168
στο παραπάνω link αναφέρουν ότι η θηροφυλακή τα τελευταία 10 χρόνια έχει κάνει 1.000.000 ελέγχους. Αυτό σημαίνει 100.000 το χρόνο ήτοι 273,972602 την ημέρα, αν υποτεθεί ότι από κεκτημένη ταχύτητα "ελέγχει" και όταν απαγορεύεται το κυνήγι. Υποθετικά και πάλι αν κάθε έλεγχος, κατά μέσο όρο απαιτεί να διανύσουν 3 km οδηγεί σε 300.000 km το χρόνο. Αν πάλι υποτεθεό ότι το όχημα είναι πετρελαιοκίνητο και καταναλώνει 6,5 lt ανά 100 km x 1,4 €/lt = 9,1 € ανά 100 km καταλήγουμε στα 27.300 € το χρόνο με πού ήπιες εκτιμήσεις χωρίς φυσικά να συνυπολογίζονται, φθορές, συντήρηση κλπ Για να αντιληφθείτε τα μεγέθη 300.000 km είναι 7,5 φορές ο γύρος της γής. Πόσα είναι τα αυτοκίνητα που κάνουν αυτά τα χιλιόμετρα, ποιος και με τι τρόπο τα μετράει ?? Σε βάθος δέκα χρόνων είναι 75 φορές ο γύρος της γής............
Υπάρχει τρόπος να τεκμηριωθούν αυτά τα στοιχεία ???
Στα δέκα χρόνια έχουν βεβαιωθεί 18.000 παραβάσεις, αποτέλεσμα 1.000.000 ελέγχων. Δηλαδή η παραβατικότητα προσδιορίζεται στο 1,8 % ???? ποιά είναι τα είδη των παραβάσεων, ποια είναι η γεωγραφική κατανομή τους. Να υποθέσουμε ότι όλοι οι παραβάτες έχουν οδηγηθεί στον εισαγελέα ?? Τελεσιδίκησαν ??
Και τέλος ποια υπηρεσία οφείλει να συγκεντρώνει αυτά τα στοιχεία και να τα επεξεργάζεται ???
Αναπάντητες ερωτήσεις.....εδώ ο κόσμος χάνεται......
Δυστυχώς φίλε μου το μίσος σε συνδυασμό με την άγνοια οδηγούν σε πολύ λάθος συμπεράσματα ή εκτός αν αυτό γίνεται εσκεμμένα για δημιουργία εντυπώσεων, κάτι που δεν θέλω να πιστέψω.
Δεν θέλω να κάνω τον υπερασπιστή της θηροφυλακής αλλά κάποιες κραυγαλέες υπερβολές προκαλούν ερωτηματικά.
Να παραθέσω κάποια δεδομένα όχι υποθετικά αλλά πραγματικά που μπορεί ο καθένας μας να βρει,
δεν "ελέγχει" από κεκτημένη ταχύτητα όλο το χρόνο, αλλά αυτό είναι πραγματικότητα, μπορείς αν ψάξεις να δεις πόσες υποθέσεις λαθροθηρίας έχουν οδηγηθεί στη δικαιοσύνη και εκτός κυνηγετικής περιόδου.
Εγώ θα δεχθώ ότι γίνεται μόνο κατά την διάρκεια της κυν. περιόδου, δηλαδή 150 περίπου μέρες(15/09 έως 15/02, δεν υπολογίζω 20/08~30/02)
άρα 100.000/150 = 667 έλεγχοι ανά ημέρα, εγώ θα το κάνω 1000 ελέγχους/ημέρα
Αν υποθέσουμε ότι η θηροφυλακή διαθέτει 30 οχήματα/ημέρα για ελέγχους πανελλαδικά, που σίγουρα είναι περισσότερα, έχουμε
1000 / 30 = 34 ελεγ./ ανά όχημα
Σε ένα σημείο ελέγχου, σε περιοχές κυνηγετικού ενδιαφέροντος μπορεί να κινούνται και περισσότεροι από 100 κυνηγούς, και ο κάθε έλεγχος(άδεια κυνηγίου, όπλου κ.τ.λ.π) μπορεί να διαρκέσει όταν όλα είναι εντάξει γύρω στα 10 λεπτά,
και δεν σημαίνει ότι κάθε έλεγχος είναι παράβαση,
ο έλεγχος γίνεται για τυχόν παραβάσεις.
Αν συνυπολογίσεις ότι ένας κυνηγός μπορεί να τύχει να ελεγχθεί περισσότερες απο μία φορές στη σεζόν, και ότι οι παραβάσεις που έχουν βεβαιώθεί αφορούν και άτομα που δεν κατέχουν άδεια κυνηγίου(λαθροθήρες-τυφεκιοφόρους) ή άτομα με άδεια που παραβατούν.
Ούτε και ο αριθμός των 300.000 ή και 500.000 χλμ στο σύνολο για ένα στόλο αρκετών δεκάδων αυτοκινήτων είναι κάτι το εξωπραγματικό.
Όσον αφορά το αν έχουν τελεσιδικήσει οι υποθέσεις συγνώμη αλλά δεν ευθύνεται για αυτό η θηροφυλακή ή οι κυνηγοί.
Τώρα αν εσείς προσπαθείτε να ανακαλύψετε το δράκο στο παραμύθι σας βασιζόμενοι σε φανταστικές υποθέσεις, είναι δικό σας θέμα,
η πραγματικότητα άλλα μας λέει.
Τι το κακό υπάρχει στο εκτροφείο ορεινής πέρδικας, όταν γίνεται προσπάθεια για την διαιώνιση ενός είδους που απειλείται περισσότερο από άλλους παράγοντες παρά από το κυνήγι?
Προφανώς σας ενοχλεί ότι όλες αυτές οι δράσεις, όπως και η θηροφύλαξη, γίνεται με ιδίους πόρους και πολύ πριν ένα πρόβλημα πάρει απειλητικές διαστάσεις, σε αντίθεση με όλες τις "φιλο-κάτι" οργανώσεις που ο κύριος τροφοδότης τους είναι οι κρατικές χρηματοδοτήσεις, με πλήρη αδιαφάνεια στη διαχείριση και έργο σχεδόν ανύπαρκτο.
Αφήστε την προσπάθεια γενίκευσης ότι κάθε κυνηγός είναι λαθροθήρας, αν αυτό δεν γίνεται εσκεμμένα και υποκινούμενο, και δείτε την πραγματικότητα.
Δεν θα απολογηθεί η πλειοψηφία των σωστών κυνηγών για μια μειοψηφία ασυνειδήτων και πολύ δε περισσότερο για τους τυφεκιοφόρους λαθροθήρες, όπως και συ σαν οδηγός π.χ. δεν θα απολογηθείς για τους παραβάτες ή τους μη κατέχοντες άδεια οδήγησης που προκαλούν ατυχήματα, ο καθένας μας είναι υπεύθυνος των πράξεων του.
Όπως εγώ δεν κατατάσσω στην ίδια μοίρα τον πραγματικά φιλόζωο με τα λαμόγια των ΜΚΟ που λυμαίνονται τις επιδοτήσεις, χαίροντας προκλητικής Ασυλίας από κράτος και δικαιοσύνη, έτσι δεν μπορείς και συ να τσουβαλιάζεις όλους τους κυνηγούς.
Αλήθεια, σε ελέγχους που εξαγγέλθηκαν πριν μερικά χρόνια για όλες τις ΜΚΟ, γιατί τεχνηέντως εξαιρέθηκαν κάποιες, που μέσα σε αυτές τυγχάνουν να είναι και κάποιες "φιλο-κάτι" με επιδοτήσεις εκατομμυρίων??????
Η ανεκτικότητα που δείχνουμε σε παραβάτες ή βασανιστές ζώων, όπως και σε κάθε είδους παραβατικότητας στην καθημερινότητα μας, είναι δυστυχώς η λάθος νοοτροπία που μας διακατέχει σαν λαό και γυρίζει μπουμερακ εις βάρος μας.
πηγή : http://www.ksellas.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=181
Κυνηγετική Ομοσπονδία Ελλάδος/ αλήθεια τι γνώμη έχει για την για το video και το περιστατικό στα Γιάννενα ?????
Αυτή τη φορά έμφαση δόθηκε στην Ορεινή πέρδικα (Alectoris graecca). H ίδρυση και λειτουργία ενός νέου εκτροφείου Ορεινής Πέρδικας στα Πράμαντα της Ηπείρου, θεωρήθηκε μεγάλης σημασίας για την τόνωση των πληθυσμών της πετροπέρδικας.
Την Κυριακή 19 Μαΐου 2013, στα Πράμαντα, Δήμου Β. Τζουμέρκων, εγκαινιάσθηκε το νέο εκτροφείο Ορεινής Πέρδικας της Κυνηγετικής Ομοσπονδίας Ηπείρου,
Στα εγκαίνια παρευρέθησαν, ο Πρόεδρος της Κυνηγετικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος κ. Ν. Παπαδόδημας, εκπρόσωποι των Κυνηγετικών Ομοσπονδιών της Στερεάς Ελλάδας (Δ’ ΚΟΣΕ), της Μακεδονίας – Θράκης (ΚΟΜΑΘ), σύσσωμη η κυνηγετική οικογένεια της περιοχής, Κέρκυρας και Παξών.
Τίμησαν, επίσης, με την παρουσία τους ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλ. Καχριμάνης, ο Δήμαρχος Βορ. Τζουμέρκων Γ. Σεντελές, ο Δήμαρχος Ζαγορίου Γ. Παπαναστασίου, ο Γεν. Διευθυντής Δασών και Αγροτικών Υποθέσεων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου – Δυτ. Μακεδονίας Δημ. Ζήκος και ο Γεν. Αστυνομικός Διευθυντής Περιφέρειας Ηπείρου Κ. Τρομπούκης. Παρών ακόμη, ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Γ. Καραμπίνας.
Επιστολές, με αφορμή την έναρξη λειτουργίας του εκτροφείου ορεινής πέρδικας απέστειλαν οι βουλευτές Ιωαννίνων της Ν.Δ Στ. Καλογιάννης, Κ. Τασούλας και Άν. Ασημακοπούλου.
Σημαντική η συνδρομή της Δ’ ΚΟΣΕ, αφού έχουν μεταφερθεί ήδη 20 γεννήτορες, γενετικά πιστοποιημένοι, προερχόμενοι από το πρώτο εκτροφείο Ορεινής Πέρδικας που λειτουργεί ήδη στο Καρπενήσι, όπως και 200 αυγά που ήδη έχουν τοποθετηθεί στις εκκολαπτικές μηχανές.
Ο Πρόεδρος της Ε’ ΚΟΗ Π. Τσιλίκης ανέφερε ότι:
«Το εκτροφείο αποτελεί πραγματικότητα και έγινε με το μεράκι και από το υστέρημα των κυνηγών, χωρίς επιχορήγηση από το κράτος, για να εμπλουτίσουμε τους βιοτόπους της ορεινής πέρδικας. Ήταν ένας δύσκολος και επίπονος δρόμος από το 2009 με την παραχώρηση της χρήσης του χώρου από το Δήμο Πραμάντων τότε, μέχρι σήμερα» και ευχαρίστησε όλους όσοι βοήθησαν και συμμετείχαν στην πραγματοποίηση του ονείρου.
Ο Πρόεδρος της Κυνηγετικής Συνομοσπονδίας Ελλάδας Νίκος Παπαδόδημας τόνισε, ότι τα χρήματα των κυνηγών πιάνουν τόπο, σημειώνοντας, πως οι κυνηγετικές οργανώσεις έχουν μόνο έναν πόρο, τη χρηματική συνδρομή του κάθε κυνηγού.
«Δεν έχουμε χρήματα από προγράμματα, αλλά μόνο από την τσέπη του κυνηγού. Σε ετήσια βάση μιλάμε για μία δαπάνη 14 εκ. ευρώ, εκ των οποίων το 95% καταλήγει σε φιλοθηραματικά έργα. Το εκτροφείο της ορεινής πέρδικας είναι ό,τι καλύτερο για την ενίσχυση της άγριας πανίδας της περιοχής των ηπειρωτικών βουνών. Μας λοιδορούν πολλοί, που το μόνο που κάνουν είναι να συντάσσουν μελέτες πολλών εκ. ευρώ, χωρίς να δώσουν ποτέ λογαριασμό σε κανέναν και κυρίως χωρίς να παρουσιάσουν απτά αποτελέσματα. Εμείς το κάνουμε για το περιβάλλον, για το θήραμα, γιατί εάν δεν υπάρχει θήραμα, δεν υπάρχει και λόγος να υπάρχει κυνήγι».
Η συνεχής και διαχρονική αλληλεπίδραση των κυνηγών µε τη φύση και την Άγρια Πανίδα, τους καθιστά ως τους πρώτους χρήστες, αυτού του φυσικού πόρου, οι οποίοι έχουν αντιληφθεί σε βάθος τη σημασία της διατήρησης της βιοποικιλότητας και της υγείας των οικοσυστημάτων. Η γνώση αυτή και η αγάπη τους για το περιβάλλον, τους οδηγεί κάθε χρόνο να δαπανούν, από το υστέρημα τους, σημαντικά ποσά προς αυτή την κατεύθυνση.
Δυστυχώς η Υποκρισία ζει και βασιλεύει,
οι περισσότεροι από εσάς τους δήθεν φιλόζωους κλείνεται τα μάτια στην ανθρώπινη δυστυχία και εξαθλίωση που υπάρχει γύρω μας και σαν εξιλέωση το ρίξατε στη δήθεν φιλοζωία.
Μπορεί ο Γκάντι(λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων) να ήταν κατά του τραυματισμού κάθε ζωντανού πλάσματος, αλλά αυτός το τηρούσε γιατί ήταν και χορτοφάγος σε αντίθεση με την πλειοψηφία από εσάς που έχετε σαν άλλοθι ότι τα παιδάκια και οι μπριζόλες, αρνιών αγελάδων κτλπ εκτρέφονται για αυτό το σκοπό, Αυτά δεν είναι έμβια όντα?
Πλήρως αποκομμένοι και αποστειρώμενοι από το φυσικό περιβάλλον, με άγνοια για τον τρόπο ζωής και τις συνήθειες των άγριων ζώων κάτι που φαίνεται ξεκάθαρα από τις τοποθετήσεις σας.
Αν ο άνθρωπος είναι το μοναδικό πλάσμα στον πλανήτη που σκοτώνει χωρίς λόγο, ο λύκος π.χ. τι συνήθειες έχει? αν γνωρίζεται, όπως και τόσα άλλα ζώα.
Δεν είδα καμία ανακοίνωση κατά της δηλητηρίασης των άγριων ζώων από τα φυτοφάρμακα, τους τραυματισμούς πουλιών σε ηλεκτροφόρα καλώδια, απο την πτώση πάνω στα πτερύγια ανεμογεννητριών που αποτελούν και το μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση με το λαθροκυνήγι.(Ψάξτε λίγο τις στατιστικές κάποιων σοβαρών φιλοζωικών)
Αλλά το κυνήγι "πουλάει" περισσότερο και θεωρείτε πιο "εύκολος" στόχος για τον αποπροσανατολισμό σας από τους επιτήδειους των ΜΚΟ.
Πετάμε μερικές φωτογραφίες και βίντεο κάποιων ανεγκέφαλων τυφεκιοφόρων, τσουβαλίαζουμε όλους τους κυνηγούς στο ίδιο σακί,έχουμε έτοιμη μασημένη τροφή για τα θύματα και ταυτόχρονα παρουσιάζουμε και κάποιο έργο.
Φοβερή λογική, αφού εσείς σκοτώνεται ζώα, καλά κάνουν και τα λαμόγια των ΜΚΟ και τσεπώνουν τα εκατομμύρια, μια που βλέπω ότι περισσότερο κόπτεσται για την υπεράσπιση των ΜΚΟ, παρά για τα ζώα.
Και για να γίνω ξεκάθαρος, η λαθροθηρία, όπως και ο βασανισμός των ζώων είναι καταδικαστέος από την πλειονότητα των κυνηγών όσο και αν προσπαθεί η κατευθυνόμενη προπαγάνδα να αναδείξει το αντίθετο.
Είτε μας αρέσει είτε όχι, και εμείς οι άνθρωποι, είμαστε κρίκος μιας τροφικής αλυσίδας Κυνηγών από αρχαιοτάτων χρόνων, απλά την σημερινή εποχή έχουμε την πολυτέλεια της επιλογής για το πως θα πάρουμε τις πρωτεΐνες μας,
από τα αθώα ζωάκια που εκτρέφονται(χωρίς δικαίωμα επιλογής) και σκοτώνουν άλλοι για εμάς, προσποιούμενοι τους φιλόζωους
ή
και από ζώα που σκοτώνουμε εμείς οι ίδιοι με σεβασμό προς αυτά και τη φύση.
Αρκετά με την Υποκρισία,
το ότι μας έχουν μαντρώσει στα κλουβιά διαμερίσματα των μεγαλουπόλεων με συνθήκες ζωής χειρότερες από των ζώων , το ότι σε λίγο θα απαγορεύεται να βάλεις και ένα δικό σου μαρούλι στον κήπο, τα κρέατα αγνώστου προελεύσεως που μας ταΐζουν, δεν τα επιλέξαμε εμείς αλλά κάποιοι άλλοι για μας, με σκοπό τη μεγιστοποίηση του κέρδους τους και τον απόλυτο έλεγχο μας.
Οτιδήποτε αντιβαίνει σε αυτό και είναι ελεύθερο πρέπει να παταχθεί και ο πιο σίγουρος τρόπος είναι να πατήσουν πάνω στις αδυναμίες και ευαισθησίες μας.
Αν επιτευχθεί ο στόχος για πλήρη έλεγχο πάνω στην τροφή και στο νερό, τότε όλοι θα γίνουμε εκτρεφόμενα ζώα, αναλώσιμα, με συγκεκριμένο προορισμό, όπως τα ζωάκια που εκτρέφουμε και σκοτώνουμε για να τα φάμε, προσποιούμενοι ταυτοχρόνως τους "φιλόζωους".
«Αν επιτευχθεί ο στόχος για πλήρη έλεγχο πάνω στην τροφή και στο νερό, τότε όλοι θα γίνουμε εκτρεφόμενα ζώα, αναλώσιμα, με συγκεκριμένο προορισμό, όπως τα ζωάκια που εκτρέφουμε και σκοτώνουμε για να τα φάμε, προσποιούμενοι ταυτοχρόνως τους "φιλόζωους".»
Έτσι λειτουργεί η φύση. Από την εποχή των σπηλαίων, οι άνθρωποι προσπαθούν να κυριαρχήσουν ο ένας στον άλλον. Νόμος της φύσης: Ο δυνατότερος επιβιώνει.
Χμμ…όταν είμαστε οι ωφελημένοι από τέτοιους νόμους ζητάμε από τους άλλους να τους σεβαστούν. Όταν οι ίδιοι αυτοί νόμοι, μα θίγουν τότε παραμιλάμε. Είδες τι κακό να είσαι ο κυνηγημένος;
Ή θα δεχτείς και αυτόν τον νόμο της φύσης, ή θα πας κόντρα και αυτόν που είναι του συμφέροντός σου.
Έτσι ακριβώς είναι, ο δυνατότερος επιβιώνει
κάτι που το ξέρουμε πολύ καλά εμείς οι κυνηγοί και το έχουμε αποδεχτεί όσον αφορά το κυνήγι, γι αυτό τα περισσότερα άγρια ζώα επιβιώνουν από τους κυνηγούς.
Γιατί μέσα στο "σπίτι" τους, το φυσικό περιβάλλον είναι αυτά οι δυνατότεροι και όσο και αν έχει εξελιχθεί η τεχνολογία θα εξακολουθούν να είναι οι αρχηγοί.
Οι συνήθειες τους καθορίζουν τον τόπο, το χρόνο και τον τρόπο που γίνεται το κυνήγι και τις περισσότερες φορές είναι αυτά που υπερτερούν από εμάς, τα "δυνατότερα" όντα.
Όποιος πιστεύει ότι με ένα όπλο γίνεται ο "άρχοντας" του δάσους το λιγότερο που μπορείς να του καταλογίσεις είναι το αφελής.
Όσον αφορά γενικά τον τρόπο ζωής, είμαι κατά του πίστευε και μη ερεύνα, θεωρία που γενικά βολεύει τους "δυνατούς" και προσαρμόζει κάθε φορά την έτοιμη "τροφή" που θέλουν να μας ταΐσουν ανάλογα με τα συμφέροντα τους.
«Είτε μας αρέσει είτε όχι, και εμείς οι άνθρωποι, είμαστε κρίκος μιας τροφικής αλυσίδας Κυνηγών από αρχαιοτάτων χρόνων, απλά την σημερινή εποχή έχουμε την πολυτέλεια της επιλογής για το πως θα πάρουμε τις πρωτεΐνες μας, από τα αθώα ζωάκια που εκτρέφονται(χωρίς δικαίωμα επιλογής) και σκοτώνουν άλλοι για εμάς, προσποιούμενοι τους φιλόζωους ή και από ζώα που σκοτώνουμε εμείς οι ίδιοι με σεβασμό προς αυτά και τη φύση.»
Εσύ έχεις επιλέξει να μην τρως εκτρεφόμενα, και τρως μόνο ό,τι σκοτώσεις; Που σημαίνει ότι τρως κρέας μόνο για την πρωτεΐνη για συντήρηση του οργανισμού, άρα τρως μια στις τόσες; Δεν τρως δηλαδή και όταν δεν χρειάζεται, δεν τρως για την ευχαρίστηση και την νοστιμιά, ή στο πλαίσιο της κοινωνικής ή θρησκευτικής δραστηριότητας, παρέες, πανηγύρια, πάσχατα Χριστούγεννα κλπ κλπ;
Την πρωτομαγιά τρως μανιτάρια που δεν τα αναμειγνύεις με παϊδάκια; Ή τρως παϊδάκια που δεν τα αναμειγνύεις με μανιτάρια;
Εγώ δεν δήλωσα χορτοφάγος, εγώ καταναλώνω το κρέας και λόγω διατροφικών αναγκών και λόγω απόλαυσης,
αλλά είναι μέγιστη υποκρισία να δηλώνουμε "ζωόφιλοι" και να είμαστε κατά της θανάτωσης των ζώων από πυροβόλο όπλο και συγχρόνως να απολαμβάνουμε το κρέας του ζώου που θανατώθηκε από το μαχαίρι του χασάπη.
Άλλωστε και μερικά ζώα ελευθέρας βιολογικής εκτροφής, που τα τιμάμε και τα πληρώνουμε ιδιαίτερα, θανατώνονται με όπλο γιατί είναι αδύνατο να τα πλησιάσεις.
«Μπορεί ο Γκάντι(λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων) να ήταν κατά του τραυματισμού κάθε ζωντανού πλάσματος, αλλά αυτός το τηρούσε γιατί ήταν και χορτοφάγος σε αντίθεση με την πλειοψηφία από εσάς που έχετε σαν άλλοθι ότι τα παιδάκια και οι μπριζόλες, αρνιών αγελάδων κτλπ εκτρέφονται για αυτό το σκοπό, Αυτά δεν είναι έμβια όντα?»
Πες τους τα πες τους τα. Αλλά μην παραδειγματίζεσαι από αυτούς και μην τους χρησιμοποιείς ως άλλοθι...
«Δυστυχώς η Υποκρισία ζει και βασιλεύει,
οι περισσότεροι από εσάς τους δήθεν φιλόζωους κλείνεται τα μάτια στην ανθρώπινη δυστυχία και εξαθλίωση που υπάρχει γύρω μας και σαν εξιλέωση το ρίξατε στη δήθεν φιλοζωία.»
Και γιατί να μην κάνουμε δήθεν φιλανθρωπία ώστε να μην χρειαζόμαστε εξιλέωση. (δεν το σκεφτήκαμε)
Άσε μας εμάς, είμαστε καμμένοι!
Ευτυχώς όμως που υπάρχεις εσύ που φροντίζεις για τους αναξιοπαθούντες ανθρώπους... ή κάνω λάθος και την τσεπούλα σου την κρατάς για την πάρτή σου και σε ενδιαφέρει μόνο να κάνεις το σπουδαίο με υποδείξεις για τη δική μας στοχευόντας στη δική ΣΟΥ ΕΞΙΛΕΩΣΗ; Έχει κόστος ο αλτρουισμός και η φιλοζωία ξέρεις... βάλε το χέρι στην παντελόνα "ΣΟΥ" λοιπόν και ας κάνει ζέστη!
«Αν ο άνθρωπος είναι το μοναδικό πλάσμα στον πλανήτη που σκοτώνει χωρίς λόγο, ο λύκος π.χ. τι συνήθειες έχει? αν γνωρίζεται, όπως και τόσα άλλα ζώα.»
Ε άντε δεν είναι μόνο ο άνθρωπος, τι να κάνουμε τώρα… από την μια λέμε ότι τα άλλα ζώα είναι κατώτερα, από την άλλη θα κάνουμε ότι κάνουν αυτά;
Μπορεί η άποψη σου να είναι αυτή, αλλά ποτέ δεν ανέφερα ότι είναι κατώτερα, αν διαβάσεις πιο προσεκτικά θα δεις ότι τα θεωρώ πιο έξυπνα και από πολλούς από εμάς!
Γι αυτό καταφέρνουν και επιβιώνουν, γιατί τα διακρίνει το ένστικτο η εξυπνάδα και η προσαρμοστικότητα.
«Δεν είδα καμία ανακοίνωση κατά της δηλητηρίασης των άγριων ζώων από τα φυτοφάρμακα, τους τραυματισμούς πουλιών σε ηλεκτροφόρα καλώδια, απο την πτώση πάνω στα πτερύγια ανεμογεννητριών που αποτελούν και το μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση με το λαθροκυνήγι.»
Αφού δεν έψαξες πώς θα δεις. Χωριστά γράφονται, εδώ γράφονται τα του κυνηγίου.
«(Ψάξτε λίγο τις στατιστικές κάποιων σοβαρών φιλοζωικών)»
Άρα είδες.
Δηλαδή ο τραυματισμός ή η θανάτωση των άγριων κυρίως ζώων από άλλους παράγοντες εκτός αυτού με πυροβόλο όπλο, που αποτελεί και το μεγαλύτερο ποσοστό, δεν είναι άξιος αναφοράς??
Από εκεί που υπάρχει το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν πρέπει να ξεκινήσουμε και μετά να φτάσουμε στα μικρότερα, δεν πρέπει αυτό να αναδειχθεί πρώτα?
Ή μήπως εκεί υπάρχουν Μεγάλα συμφέροντα οπότε πρέπει να βλέπουμε το δέντρο και όχι το δάσος?
«Πετάμε μερικές φωτογραφίες και βίντεο κάποιων ανεγκέφαλων τυφεκιοφόρων,»
Ε… κάποιων… γίνεται να βρεθούν όλοι;
Κάνετε ό,τι κάνετε, και όταν σας περνάει η κρίση το ξεχνάτε, κι έρχεστε και διαμαρτύρεστε ότι σας τσουβαλιάζουμε.
«Φοβερή λογική, αφού εσείς σκοτώνεται ζώα, καλά κάνουν και τα λαμόγια των ΜΚΟ και τσεπώνουν τα εκατομμύρια, μια που βλέπω ότι περισσότερο κόπτεσται για την υπεράσπιση των ΜΚΟ, παρά για τα ζώα.»
Ε δεν πιστεύω να έχει κανείς τέτοια λογική…
«Και για να γίνω ξεκάθαρος, η λαθροθηρία, όπως και ο βασανισμός των ζώων είναι καταδικαστέος από την πλειονότητα των κυνηγών όσο και αν προσπαθεί η κατευθυνόμενη προπαγάνδα να αναδείξει το αντίθετο.»
Ξεκάθαρα: Αυτό είναι μύθος.
Και αν δεν κακοποιούν ότι κυνηγούν, κακοποιούν τα σκυλιά τους. Ο καθένας κακοποιεί ό,τι του κάνει κέφι, και όλοι πάνω κάτω έχετε τα ίδια κέφια. Ή τουλάχιστον ο κανόνας.
Γιατί δεν κάνετε ενέργειες εσείς οι πολλοί μη κακοί, να απαγορευτεί η μεταφορά των σκυλιών από τους κάποιους μερικούς, μέσα σε εκείνα τα κουτιά που τοποθετούνται δίπλα στην εξάτμιση; Γιατί είστε όλοι το ίδιο. Γιατί δεν κυνηγάτε χωρίς σκυλιά; Γιατί θα χάνετε το μεγαλύτερο μέρος της ηδονής.
Καταρχήν εξ ορισμού δεν νοείται κυνήγι χωρίς σκύλο, κάτι που υποδηλώνει και η ίδια αρχαία λέξη ( κύων+άγω).
Αλλά και για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να μεταχειριστείς πρακτικές, που σίγουρα θα ήσουν κατά πολύ πιό αντίθετος και με το δίκιο σου.
Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι κάποιος θα κακομεταχειρίζονταν το σκυλί του, που κάνει ότι είναι δυνατόν να το έχει στην καλύτερη κατάσταση τότε πιστεύω ότι τους κυνηγούς τους έχει γνωρίσει μόνο μέσα από φωτογραφίες, και δεν έχεις νιώσει τη σχέση "αγάπης"(όχι κατά τα γερμανικά πρότυπα, για να μην παρεξηγηθούμε κιόλας)που υπάρχει ανάμεσα μας
Μας εμφανίζονται και ως θύματα οι κυνηγοί!
Γκαίμπελς.
Υποβλήθηκε από Νίκος ( ) στις Πέμ, 2013-06-06 15:27.
«Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε όλους τους ευαίσθητους "φιλόζωους" που λειτουργούν και σκέφτονται με φασιστική και ρατσιστική νοοτροπία, μη δεχόμενοι αντίθετη άποψη ή τρόπο σκέψης.»
Με βάσει τις κατά Γκαίμπελς τακτικές,
οι οποίες στηριζόμενες σε απειροελάχιστα περιστατικά στο σύνολο των εκατοντάδων χιλιάδων κυνηγών και ανακρίβειες, προβαλλόμενες στο μέγιστο,
προσπαθούν να στήσουν μια Γκαιμπελίστικη μηχανή συκοφάντησης όλων των κυνηγών,
κάτι που διαπιστώνεις και μόνο σου αν το ψάξεις λίγο παραπάνω,
τότε δικαιολογημένα να νιώθεις ότι τελικά μπορεί να είμαστε και "Θύματα".
Αυτό το λάθος έχουν κάνει και όλοι όσοι,
γι λόγους που αυτοί ξέρουν καλύτερα αλλά αποκρύπτουν,
έστησαν αυτή τη μηχανή προπαγάνδας νομίζοντας ότι είμαστε εύκολα "θηράματα".
Mας φλόμωσες στο παραμύθι πάλι.
Να σου πώ ένα παραμύθι ακόμα
Οι τόσοι μετανάστες, που καλώς ή κακώς έχουν κατακλύσει τη χώρα μας, χωρίς δουλειά πως τρέφονται?
Μήπως είναι παραμύθι ότι έχουν ρημάξει τα περιστέρια της πλατείας Κοτζιά και άλλων περιοχών, όπως και το ότι σε περιοχές με μεγάλη συγκέντρωση ασιατών έχουν εξαφανιστεί όλα τα αδέσποτα.
Αλλά αυτοί το κάνουν για λόγους επιβίωσης και όποιος το αναφέρει είναι ρατσιστής.
Το πρόβλημα των ανθρώπων αυτών, όπως και η τύχη των ζώων είναι υποδεέστερο από το κυνήγι το οποίο έχετε βάλει στο στόχαστρο, και γι αυτό δεν γίνεται η παραμικρή αναφορά.
Βέβαια έτσι λύνονται δύο προβλήματα, το ένα ο επισιτισμός των δυστυχισμένων αυτών ανθρώπων και συγχρόνως το πρόβλημα των αδέσποτων, οπότε κρύβουμε τα σκουπίδια μας κάτω απο το χαλί και έτσι μπορούμε απερίσπαστα να προπαγανδίζουμε κατά του κυνηγίου.
Αυτά τα λίγα γιατί βαρέθηκα να χάνω τον χρόνο μου σε ανέξοδες συζητήσεις "ευαίσθητων" ατόμων με δογματικές απόψεις που είναι έτοιμα να προσφέρουν απλόχερα τσεκούρι και φωτιά σε κάθε "άπιστο".
Για τους πεινασμένους της Αφρικής δεν μας είπες…Μας είπες;
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.235127266601375.51422.100003123101679&type=1
Απαντούμε στο μπράβο σας...
Εν τέλει και για να μας το ξεκαθαρίσετε...ΠΟΙΟΣ σας όρισε εσάς τους κυνηγούς διαχειριστές της φύσης???
Ξυπνήσατε μια μέρα και είπατε...ΟΚ..από σήμερα είμαι διαχειριστής....?...γιατί αυτοχρίζεστε σωτήρες ?
Αγαπητέ μου κύριε, κανείς δεν σας ζήτησε να μας σώστετε ούτε εμάς, ούτε το περιβάλλον μας, πόσο μάλλον τα άμοιρα και άτυχα ζώα που θα βρεθούν στο διάβα σας και θα τα "διαχειριστείτε"!!!!
Η φύση ξέρετε, πάντα έβρισκε τρόπους να κρατά τις απόλυτες ισορροπίες, χωρίς την βοήθεια κανενός.
Είναι πολύ πιο τίμιο και ηθικό, να πείτε ότι χαίρεστε να αφαιρείτε αθώες ζωές. Ο φόνος, είναι φόνος κύριε μου, και ο άνθρωπος είναι το μοναδικό ζώο στο πλανήτη που σκοτώνει χωρίς λόγο. Ολα τα ζώα αυτού του πλανήτη σκοτώνουν μόνο όταν υπάρχει απόλυτη ανάγκη, δηλ για να τραφούν, για να επιβιώσουν.Κανένα άλλο είδος δεν σκοτώνει για διασκέδαση.
Και κλείνοντας, τι "κώλυμα" έχετε φάει με τα ΜΚΟ,και τα ΜΚΟ, κτλ. κτλ...
Αγαπητοί "διαχειριστές", ο απλός, φυσιολογικός, και σκεπτόμενος πολίτης, την ώρα που σας βλέπει να αφαιρείτε με τόσο βαύναυσο τρόπο μια ζωή, δεν σκέφτεται τα ΜΚΟ, αλλά το ότι δυστυχώς ακόμα και σήμερα, υπάρχουν και ζουν ανάμεσα μας συμπολίτες μας με μηδενικό σεβασμό στη ζωή
.-Ο Πολιτισμός ενός έθνους διακρίνεται από τον τρόπο, με τον οποίο οι άνθρωποι συμπεριφέρονται στα ζώα
Μαχάτμα Γκάντι
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε όλους τους ευαίσθητους "φιλόζωους" που λειτουργούν και σκέφτονται με φασιστική και ρατσιστική νοοτροπία, μη δεχόμενοι αντίθετη άποψη ή τρόπο σκέψης.
Εγώ πιστεύω ότι έχουμε κοινές ευαισθησίες όσον αφορά τη συμπεριφορά απέναντι στα ζώα, ήμερα και άγρια, γιατί απλά στο κυνήγι όταν σέβεσαι το θήραμα σου, που πολλές φορές είναι πιο νοήμον όν και από εμάς, τότε μόνο μπορείς να νιώσεις την πεμπτουσία του κυνηγιού.
Υποτίθεται ότι έχουμε κοινό στόχο την προστασία περιβάλλοντος και ζώων? Βάσει επιστημονικών ερευνών παγκοσμίως και όχι μελετών και δημοσκοπήσεων του Κώλου(που απλά δικαιολογούν τα κονδύλια των επιδοτήσεων με αναληθή πολλές φορές στοιχεία, ειδικά στην πατρίδα μας) η διαχείριση της άγριας πανίδας γίνεται μόνο με το ΣΩΣΤΟ κυνήγι.
Δεν μπορεί να χρησιμοποιείτε επιλεκτικά την παγκόσμια βιβλιογραφία!!
Κανένας δεν υποστήριξε τους τυφεκιοφόρους που είτε λόγω βλακείας είτε λόγω απωθημένων θεωρούν το όπλο σαν προέκταση του εγώ τους, όπως γίνεται και στις καθαρές "γενετικά" μεγαλουπόλεις σας, με το αυτοκίνητο ή άλλα μέσα(π.χ. ανωνυμία διαδύκτιου).
Τέτοιες περιπτώσεις από όπου και αν προέρχονται χρήζουν όντως ψυχιατρικής παρακολούθησης, όπως και διαφορές γελοίες κοινωνιολογικές γενικεύσεις και προειδοποιήσεις-απειλές(τύπου κολάσεως).
Αλλά πως να χαρακτηρίσεις μια γενίκευση περί ψυχικών διαταραχών λόγω αιμομιξίας σε μικρές πόλεις και χωριά, κε ψυχίατρε
ημιμάθεια, βλακεία ή κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια.
Και μια που είστε τόσο ευαίσθητοι καθαρίστε πρώτα τα του οίκου σας, ώστε τα κονδύλια των ΜΚΟ να αξιοποιούνται όπως πρέπει και όχι στην τσέπη κάποιων επιτήδειων και αφήστε να ρυθμίσουμε εμείς τα του οίκου μας, μια που μέσα από τις άδειες κυνηγίου αρκετά πηγαίνουν στο Πράσινο Ταμείο, συντηρούνται οι οργανώσεις Θηροφυλακής, οι εμπλουτισμοί, οι δενδροφυτεύσεις κ.α. χωρίς την παραμικρή επιδότηση από τον κρατικό κορβανά, δηλαδή από τον Έλληνα φορολογούμενο, σε αντίθεση με όλες αυτές τις "φιλο-κάτι" οργανώσεις που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια με μηδενικό έργο, και κύριο σκοπό το ροκάνισμα των επιδοτήσεων έχοντας σαν βιτρίνα το περιβάλλον ή τα ζώα.
Κ Νίκο
Αν αντλείς ευχαρίστηση σκοτώνωντας νοήμοντα πλάσματα,τότε απλά αντλείς ευχαρίστηση σκοτώνωντας.Αν κάνεις διάκριση στα είδη τότε σκέφτεσαι με φασιστική και ρατσιστική νοοτροπία.
Σίγουρα δεν έχουμε κοινό στόχο.Η φύση και πολύ περισσότερο η πανίδα δεν έχει καμία ανάγκη τη διαχείριση μας.Αυτό που έχει ανάγκη είναι η ΜΗ επέμβαση μας.Αυτός είναι κοινός τόπος.ΔΕΝ διαχειρίζεστε λοπόν καμία άγρια πανίδα.
Όσο για το πράσινο ταμείο όλοι ξέρουμε ότι είναι η μαύρη τρύπα.Οι εμπλουτισμοί τι νόημα έχουν όταν αυτά τα ζώα είναι μόνο ¨ευκολα¨ θηράματα;
Οσοι ζούμε στα βουνά ξέρουμε το πλιάτσικο που γίνεται στη δάση και στα ζώα και αν είστε έξυπνος άνθρωπος θα το ξέρτετε ήδη.
Καλύτερα λοιπόν να σκεφτούμε γιατί μας αρέσει να σκοτώνουμε;
Φιλικά Μ
Κανένα σχολιο για το βασανισμο των μωρων αγριογουρουνων κυριε Νικο,ΚΥΝΗΓΕ, εχεις να κανεις;Γιατι αυτο ειναι το θεμα του αρθρου!Δεν εχεις;Χαιρω πολυ,τι να πεις κι εσυ,υπαρχουν λογια για να δικαιολογουν τετοιες πραξεις;Τωρα το υπολοιπο λογιδριο,λογια που πολυ κουραζουν και λιγο εντυπωσιαζουν!
Διαβάζοντας τα σχόλια των κυνηγών καταλαβαίνεις ότι με τη βλακεία δεν μπορείς να τα βάλεις.
"""Φίλε"""" Νίκο,
Αναφέρομαι σε σένα, μιάς και ανέλαβες να υπερασπιστείς τους απανταχού κυνηγούς..
Το να προσπαθείς να μας πείσεις ότι κυνηγώντας έρχεστε κοντά στη φύση και νοιάζεστε για τις δεντροφυτεύσεις κτλ κτλ, εκτός ότι μου φέρνει "δάκρυα" συγκίνησης, ξεπερνά πλέον το αστείο, και γίνεται προκλητικό.
Το να αφαιρείς μιά ζωή, όχι για επιβίωση, αλλά για καθαρά λόγους διασκέδασης, ενός έμβιου, νοήμων, πλάσματος που και πονάει όπως και συ, που φοβάται όπως και συ, και κάνει οικογένεια και προστατεύει τα μικρά του, δυστυχώς όπως και συ, που αναπαράγετε το είδος σας, και όλο αυτό να το ονομάζεις χαρά που απλόχερα σου χαρίζει η φύση, είναι θέμα που η ψυχιατρική την οποία ασκώ, έχει ασχοληθεί εκτενώς.
Είναι άλλωστε γνωστό από την παγκόσμια βιβλιογραφία, ότι άτομα που ασκούν βια και πάσης μορφής βασανισμού σε κατώτερα, αδύναμα και απροστάτευτα πλάσματα, είναι άτομα που είχαν διαταραγμένη παιδική ηλικία, είτε τους ασκήθηκε κάποια μορφή "κακοποίησης", στην παιδική ή εφηβική ηλικία.
Αν λοιπόν κάποιους για να μιλήσουμε ωμά, τους χάιδευε ο "θείος",τρώγανε ξύλο, ή την έχουν μικρή...δεν τους φταίνε τα ζωάκια.....ψυχοθεραπεία φίλοι μου...ψυχοθεραπεία....
eseis pou eiste apo panw eiste ta xeirotera zwa Kai eyxomai na sas sumvei akrivws to idio paliomalakes....
Πώς την μασούν αυτήν την καραμέλα τόσα χρόνια και δεν την σιχαίνονται;
Υποβλήθηκε από Νίκος ( ) στις Τετ, 2013-06-05 14:15.
Από το να κάθεστε όλη μέρα στην καρέκλα σας και να ψάχνετε το internet, αλιεύοντας εικόνες και βίντεο, από δήθεν βασανισμό ζώων καλύτερα να βγείτε στην φύση και να συμβάλετε στην βελτίωση της, είτε με δενδροφυτεύσεις, εμπλουτισμό θηραμάτων και τόσα άλλα, μια που από ανθρωπιστικής άποψης έχετε κάνει το πάν για τη βελτίωση της ζωής των συνανθρώπων μας, τώρα θα σώσετε και τα ζώα.
και Κε Νίκο, άφησε την "κυρία από τη μεγάλη πόλη" όπως υποτιμητικά την αποκαλείς, ρίξε μια ματιά στο τι γράφεις και μην χρησιμοποιείς λέξεις με τόσο "βαρύ" παρελθόν όπως προπαγάνδα. Εξαιρετικά ολισθηρή ατραπός....Και αφήστε τα νόμιμα και τα ηθικά γιατί αυτοί που τα επικαλούνται μπορεί σύντομα χρόνο να τα βλέπουν "ριγέ". Αν ο νόμος εφαρμοζόταν ως οφείλει να λειτουργεί μια συντεταγμένη πολιτεία δεν θα υπήρχε περιθώριο για ανάλογες συμπεριφορές...
Η συμβουλή είναι μια, αφήστε τα γουρούνια ήσυχα, αρχίστε να τα κάνετε παρέα, και θα αντιληφθείτε πολλά περισσότερα από αυτά που νομίζετε ότι ξέρετε....
και αν έχετε στοιχεία για λαμόγια ΜΚΟ να πάτε στο εισαγγελέα με στοιχεία και τους τσακίσετε, λογάκια στον αέρα δεν έχουν απολύτως κανένα νόημα.
Υς. Και ευγενικά με την "κυρία με τη δήθεν καταγωγή από τη μεγάλη πόλη" γιατί σίγουρα δεν θέλετε να "ανοίξει" η κόλαση..... :-))))
είναι απολύτως σίγουρο ότι όλα αυτά τα ασπόνδυλα που διασκεδάζουν σκοτώνοντας και βασανίζοντας, ΠΡΕΠΕΙ να έχουν σπίτι τους συστήματα πυρόσβεσης γιατί είναι ολοφάνερο ότι κινδυνεύουν από αυτανάφλεξη....
Αλλά δεν φταίνε αυτοί, την ευθύνη έχουν όλοι οι υπόλοιποι που τους ανέχονται, που τους φοβούνται, που τους θαυμάζουν, που τους καλύπτουν...όμως δεν γνωρίζουν ότι όλο αυτό πάνω τους θα σκάσει γιατί αφ' ενός αποκτούν ανοχή στα όρια του εθισμού σε τέτοιες συμπεριφορές και αφ' ετέρου η συμπεριφορά ανθρώπων που με τόση ευκολία απολαμβάνουν το βασανισμό για εκπαιδευτικούς λόγους πολύ εύκολα θα περάσουν και σε ανθρώπους.....(αν δεν θέλετε ρίξτε μια ματιά στις έρευνες που έχουν κάνει οι αμερικάνοι και ειδικά το FBI) και τότε τα ΜΜΕ, τοπικά και μη, θα αναρωτιούνται....μα ήταν καλό παιδί...δεν είχαμε καταλάβει τίποτε...
Καλώς ήρθατε στο μεσαίωνα.....μήπως όμως είναι τόση η απάθεια που δείχνουμε ώστε να μας αξίζει?????
ti kanoun bre ilithioi
Από το να κάθεστε όλη μέρα στην καρέκλα σας και να ψάχνετε το internet, αλιεύοντας εικόνες και βίντεο, από δήθεν βασανισμό ζώων καλύτερα να βγείτε στην φύση και να συμβάλετε στην βελτίωση της, είτε με δενδροφυτεύσεις, εμπλουτισμό θηραμάτων και τόσα άλλα, μια που από ανθρωπιστικής άποψης έχετε κάνει το πάν για τη βελτίωση της ζωής των συνανθρώπων μας, τώρα θα σώσετε και τα ζώα.
Δυστυχώς όλα τα σχόλια και το ύφος των κειμένων σας δείχνει ξεκάθαρα πόσο αποστειρωμένοι είστε από τη φύση και τη ζωή σε αυτή, και γι αυτό σας είναι πανεύκολο να γίνεστε ειδικοί σε όλα, από την άνεση του καναπέ σας πάντα.
Τελικά η βλακεία όντως δεν έχει όρια.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η "κυρία" με δήθεν καταγωγή από μεγάλη Πόλη, που αυτό και μόνο της διασφαλίζει ψυχική υγεία με γενετική καθαρότητα και προπαντός γνώσεις ανθρωπολογίας, και ας μην έχει δει στη ζωή της ούτε ένα πρόβατο ζωντανό.
Νόμιμο μπορεί να είναι(μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου), όχι όμως ηθικό, όλη αυτή η προπαγάνδα των "φιλοζωικών" και "περιβαλλοντολογικών" ΜΚΟ, που με μηδενικό έργο έχουν πάρει επιδοτήσεις εκατομμυρίων ευρώ, χωρίς κανένα έλεγχο, επενδύοντας στο φιλοζωικό μας αίσθημα και τελικά μετατρεπόντας μας σε θύματα των σκοπών τους, με παραπλανητική προπαγάνδα και πολλές φορές με ψέμματα μέσω των ΜΜΕ που έχουν φορέσει το φιλοπεριβαλλοντολογικό προσωπείο τους.
Όταν αφήσετε τον καναπέ σας, πρώτα προσπαθήστε να βοηθήσετε συνανθρώπους μας που έχουν πολλές φορές χειρότερη μοίρα από τα ζώα για τα οποία τόσο σκέπτεσθαι, και μετά βγείτε στη φύση να απολαύσετε όλα όσα μας προσφέρει απλόχερα, τότε θα καταλάβετε πολλά απο αυτά που τώρα σας είναι αδιανόητα.
Μέχρι τότε περισσότερη βοήθεια χρειάζονται μερικοί ψυχικά άρρωστοι συνάνθρωποι μας που πέφτουν ακούσια θύματα των διαφόρων επιτηδείων των ΜΚΟ που μεταφράζουν το ενδιαφέρον τους σε πολλές χιλιάδες ευρώ.........
Και άντε για δενδροφυτεύσεις, το λες. Για εμπλουτισμό θηραμάτων… πώς σου κόβει και μας ζητάς τέτοιο πράγμα;
Χαζός είσαι ή θρασύς; Έχεις απαίτηση να σου αμολήσουμε ζώα να τα σκοτώνεις;
Ετσι είναι οι κυνηγοί ψάχνουν για κορόιδα.Τώρα που τελειώσαν τα λεφτά δεν μπορούν να αμολήσουν αυτοί θηράματα.Ας βγουν να κυνηγιούνται μεταξύ τους.
Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι κυνηγοί είναι σε χωριά και μικρές πόλεις όπου οι ψυχικές διαταραχές (για να το πω ευγενικά) είναι πολύ διαδεδομένες λόγω των αιμομιξιών...
xaxaxaxaxaxa bravo Olga sosta ta les!!! Akoma kai na exoun faei oi filozoikes epidotiseis kai propagandes na kanoun auto den paei na pei oti o kathe eusiniditos filozoos politis de tha palepsei gia ti diasosi opioudipote zoou. Ego moni mou sto nisi pou meno paleuo gia ta psaria sto Aigaio kai xeromai otan vlepo sinanthropous mou na paleuoun gia ola ta zoa. To kinigi einai varvaro prepi na stamatisei se ola ta idi!!! Stamatiste pia na bgazete ola ta psixologika sas kai to thimo sas sta zoa kai na dimiourgite epagelmata varvara apla gia na vgazete eukola kai grigora tzipares kai gomenes sta bouzoukia!!! Opiosdipote pou exei ti dinami na skotosi esto kai ena poulaki bori tin epomeni mera pano sta neura tou na skotosi ena paidi!
Τι ωραία...Δεν θα βρεθούν ενώπιον της δικαιοσύνης για τους διαρκείς βασανισμούς και άγριους θανάτους των αγριογούρουνων αλλά επειδή ανάρτησαν τα βίντεο αυτά στο διαδίκτυο. Οπότε θα τιμωρηθούν για αυτό, δεν θα ανεβάζουν τίποτα πια στο δίκτυο και όλοι θα κοιμόμαστε ήσυχοι.
ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΠΟΥ ΣΦΑΔΑΖΕΙ, ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΠΟΥ ΓΑΥΓΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΤΗΝΗ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ.....