Στηρίξτε μας

Τι απαντά η Aegean Airlines για τον Πικατσού

12 Σεπτεμβρίου 2012 17:25 | Επικαιρότητα
Τι απαντά η Aegean Airlines για τον Πικατσού

Η αναγνώστρια του www.zoosos.gr, Νίκη Ευγενίδου, στις 7 Αυγούστου χρειάστηκε να ταξιδέψει εκτάκτως από τη Σαντορίνη προς την Αθήνα μαζί με το μικρόσωμο σκυλάκι της με πτήση της Aegean Airlines, που αναχωρούσε στις 19:55. Μας εξήγησε τότε, ότι στο Αεροδρόμιο Σαντορίνης έφτασε τρεις ώρες νωρίτερα από την ώρα αναχώρησης, ώστε να δώσει εγκαίρως στους υπαλλήλους της αεροπορικής εταιρίας, όλες τις σχετικές λεπτομέρειες σε συνεργασία με τον κτηνίατρο, που παρακολουθεί εδώ και χρόνια τον σκύλο της, επειδή δεν είχε μαζί της το βιβλιάριο υγείας του 13χρονου ζώου της, αφού το έχασε στο νησί.Όμως η υπάλληλος της Aegean της είπε, ότι δεν μπορεί, να πάρει τον σκύλο μαζί της, αφού δεν διαθέτει το βιβλιάριο, που να αποδεικνύει, ότι το ζώο της ανήκει, έχει αριθμό τσιπ και είναι επαρκώς εμβολιασμένο. Μάλιστα προέτρεψε την κα Ευγενίδου να παρατήσει (!) το ηλικιωμένο σκυλάκι της, τον Πικατσού, που είναι Θιβετιανό Πεκινουά, στον δρόμο, αν θέλει οπωσδήποτε να ταξιδέψει! Η κα Ευγενίδου, αν και εξήγησε στην υπάλληλο της Aegean, ότι μπορεί, να υπογράψει μια υπεύθυνη δήλωση, να τους αφήσει και την αστυνομική της ταυτότητα και να την παραλάβει από το Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», όταν θα τους φέρει το νέο βιβλιάριο του ζώου δεν κατάφερε, να την μεταπείσει.

Καθώς η υπάλληλος επέμενε και της πρότεινε, να εγκαταλείψει το ζώο, που βλέπετε στις φωτογραφίες! Προφανώς αδυνατούσε να καταλάβει, ότι ο Πικατσού για την κα Ευγενίδου, που έχει και μια κόρη και δεν είναι μόνο φιλόζωη, έχει τόση αξία, όσο για άλλους έχουν μόνο τα παιδιά. Η κα Ευγενίδου εξήγησε στο www.zoosos.gr, πώς κατέληξε το συμβάν: «Μετά από ταλαιπωρία ωρών, έβαλα τα κλάματα και άκουσε τον καυγά μου με την συγκεκριμένη υπάλληλο η υπεύθυνη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία παρενέβη.

Η υπάλληλος της Υ.Π.Α. ενημέρωσε αρχικά τον πιλότο της συγκεκριμένης πτήσης, ότι θα ταξιδέψει μέσα σε κλουβάκι ένα σκυλάκι πέντε κιλών, για το οποίο η ιδιοκτήτρια του δεν είχε το βιβλιάριο υγείας λόγω απώλειας του. Στη συνέχεια τον ρώτησε, αν ο ίδιος έχει πρόβλημα ή αν επιτρέπει το ζώο να μείνει στην καμπίνα των επιβατών, ώστε να μη το βάλουν στις αποσκευές. Ο πιλότος συνέναισε και τελικά το σκυλάκι μέσα στο κλουβί του συνταξίδεψε με την ιδιοκτήτρια του σε θέση κοντά στο παράθυρο φορώντας και ζώνη ασφάλειας…». Το ζητούμενο στην υπόθεση αυτή δεν είναι, το αν πρέπει ένα κατοικίδιο, όταν ταξιδεύει με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, να συνοδεύεται από το βιβλιάριο υγείας του, αλλά ο απαξιωτικός τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίστηκε η ύπαρξη του ζώου.

Η συγκεκριμένη υπάλληλος το αντιμετώπιζε προφανώς ως άψυχο αντικείμενο, που δεν τρέχει και τίποτα, αν το αφήσεις πίσω σου! Το www.zoosos.gr επικοινώνησε με την Aegean Airlines και αυτή είναι απάντηση που λάβαμε σήμερα, η οποία επί της ουσίας δεν αναφέρει τίποτα γι’ αυτό που εμείς καταγγείλαμε, δηλαδή για τη συμπεριφορά της συγκεκριμένης υπαλλήλου.

«Δείχνουμε ιδιαίτερη ευαισθησία και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους»

«Αγαπητή κυρία Ηλιοπούλου,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Aegean Airlines.

Αναφορικά με την εμπειρία της επιβάτιδάς μας πριν την πτήση Α3 363 από Σαντορίνη προς Αθήνα στις 07/08/12, θα θέλαμε να σας δώσουμε κάποιες περαιτέρω διευκρινήσεις.

Αρχικά επιτρέψτε μας να επιβεβαιώσουμε την οδηγία που πρέπει να εφαρμόζεται σχετικά με τη μεταφορά κατοικίδιων.

Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό (ΕΚ) 998/2003 καθώς και με τις διαδικασίες της Aegean, απαραίτητη προϋπόθεση για τη μεταφορά κατοικίδιων αποτελεί η επίδειξη του βιβλιάριου υγείας στο check-in καθώς και να έχει τοποθετηθεί το απαραίτητο ηλεκτρονικό μικροτσίπ-ταυτότητα. Για ταξίδια εξωτερικού απαιτείται διαβατήριο κατοικίδιων.

Αμέσως μόλις, με ιδιαίτερη έκπληξη ομολογούμε, είδαμε αναρτημένη την εμπειρία της επιβάτιδάς μας στην σελίδα του www.zoosos.gr, την προωθήσαμε στον Υπεύθυνο εξυπηρέτησης υπηρεσιών εδάφους στο αεροδρόμιο αναχώρησης ώστε να μας δοθούν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το συμβάν.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που λάβαμε, στο σημείο που η επιβάτιδά μας αντιλήφθηκε πως δεν έφερε μαζί της το σχετικό βιβλιάριο υγείας του κατοικίδιου, αμέσως ξεκίνησε μια προσπάθεια ώστε να δοθεί μια ικανοποιητική λύση που να εξασφαλίζει την μεταφορά της κυρίας και του μικρού της φίλου αλλά βεβαίως να μην παρεκκλίνει από αυτά που προστάζει η σχετική νομοθεσία εφόσον κάτι τέτοιο πολύ πιθανόν να σήμαινε κυρώσεις για την εταιρία μας.

Κατόπιν επικοινωνιών με τον γιατρό του μικρού μας φίλου και με τον Κυβερνήτη της πτήσης μας, τελικά εδόθη η έγκριση και η κυρία πέταξε μαζί με τον Πίκατσου έχοντάς τον μαζί της σε όλη την διάρκεια του ταξιδιού μέσα στην καμπίνα και θεωρήθηκε πως το συμβάν έληξε επιτυχώς.

Κυρία Ηλιοπούλου, λυπούμαστε για κάθε αναστάτωση που δημιουργήθηκε αλλά θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε πως η εταιρία μας και η ομάδα που την απαρτίζει τόσο στις υπηρεσίες εδάφους όσο και στις υπηρεσίες αέρος, δείχνουν ιδιαίτερη ευαισθησία και σεβασμό σε ξεχωριστές ομάδες, όπως είναι αυτή των μικρών μας φίλων, έχοντας παράλληλα ως καθήκον τους να ακολουθούν αυτά που προστάζει η Διεθνής και Εσωτερική Νομοθεσία υπέρ προστασίας των επιβατών και των ζώων συντροφιάς.

Σας ευχαριστήσουμε και βεβαίως παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε επικοινωνία στο μέλλον.

Με εκτίμηση,
Αναστασία Περηφάνου
Customer Relations».

Διαβάστε επίσης:

Υπάλληλος της Aegean της ζητούσε να εγκαταλείψει το 13χρονο σκυλί της!

Tagged: , ,

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για όσα συμβαίνουν στα ζώα στην Ελλάδα ενισχύοντας το www.zoosos.gr

4 Σχόλια

  1. ΑΝΤΩΝΙΑ

    Εγώ έχω να πω πάντως πως και με βιβλιάριο και διαβατήριο για το γατί μου με αντιμετώπιζαν ως ΛΕΠΡΗ, ΣΤΡΑΒΟΜΟΥΤΣΟΥΝΙΑΖΟΝΤΑΣ οι βλαμμένες αεροσυνοδοί στην Aegean από Αθήνα προς Παρίσι, ΠΑΡΟΛΟ που το παράβολο για το ζώο κόστιζε όσο το εισιτήριό μου (σχεδόν 200Ε).

    Από τότε σταμάτησα να την παίρνω.
    Οι ξένοι σε σέβονται καλύτερα.

    1. Ιαν

      Αυτές είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΒΛΑΜΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΒΑΛΗΜΕΝΕΣ... ΤΗΣ ΒΛΈΠΩ ΚΆΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΌ... ΚΟΙΤΆΝΕ ΟΛΟΥΣ ΓΎΡΩ ΜΕ ΑΠΑΞΙΩΣΗ... ΨΩΝΑΡΕΣ ΜΕ ΜΥΑΛΌ ΑΜΟΙΒΑΔΑΣ.

  2. vasilios

    " Η συγκεκριμένη υπάλληλος το αντιμετώπιζε προφανώς ως άψυχο αντικείμενο, που δεν τρέχει και τίποτα, αν το αφήσεις πίσω σου! " ...

    Αυτή ήταν η στάση που μας πίκρανε!
    Ημουν παρών στα γεγονότα και ευχαριστούμε θερμά όσους βοήθησαν να ξεπεραστεί το πρόβλημα (που στην ουσία ήταν τυπικό και όχι ουσιαστικό).
    Ευχαριστούμε την AEGEAN που ασχολήθηκε με το θέμα μας και την κ. Περήφανου για την απάντησή της.
    Τέλος καλό, όλα καλά για όλους,
    Το Πικατσού (λάτρης των πτησεων), θα πετάξει με την AEGEAN ξανά!!
    Χαρμπίλας Βασίλης

  3. ΚΟΡΠΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    Νομίζω ότι πρέπει να τηρούνται οι νόμοι ,ανεξάρτητα αν μερικές φορες αυτό έχει επιπτώσεις.Η φιλοζωία πιστεύω ότι κερδίζει απο αυτό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μοιραστείτε

και βοηθήστε κι εσείς!

error: Απαγορεύεται η αντιγραφή περιεχομένου.